لیست بهترین وکیل در ایران ️ 【وکالت تخصصی️】

همیشه برام جای سوال بود که بهترین وکیل تهران کیست؟ به نظرم این جمع از ده وکیل برتر تهران، درست ترین جمع از وکلاست. جهت مشاوره حقوقی با وکیل پایتخت و رزرو مشاوره حضوری به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید. موسسه حقوقی کریمی به تازگی به بسط فعالیت‌ های خود پرداخته‌ و شروع به همکاری با موسسات حقوقی شناخته ‌شده و معتبری از جمله در کشورهای ایتالیا، اسپانیا، روسیه، آلمان، ارمنستان، بلژیک، لوکزامبورگ، سوییس، بلغارستان، عمان، عراق، لبنان، امارات متحده عربی، چین، کره جنوبی و دیگر کشورها نموده‌ است. اگر امکان ثبت نام در این سامانه و ثبت وکالتنامه در آن را ندارید این اقدام توسط کارشناسان دفتر حقوقی قابل انجام بوده لذا برای انجام مصاحبه باید راسا اقدام نمایید.

وکیل خوب باید همیشه پیگیر روند پرونده باشد و صرفا با تماس تلفنی و تاکید موکل پرونده را پیگیری نکند. علاوه بر این دکتر بشیری عهده دار تدریس دروس مختلف رشته حقوق به ویژه دروس مرتبط با حقوق تجارت بین الملل در مقاطع مختلف تحصیلی اعم از دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی بوده و برگزار کننده و مدرس کارگاه های آموزشی متعدد در زمینه های مختلف حقوق می باشد. همچنین چاپ چندین مقاله علمی در مجلات معتبر داخلی و خارجی و شرکت در همایش های متعدد و راهنمایی بیش از صد پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری را در کارنامه علمی خویش دارد. دعاوی خانوادگی طیف وسیعی در ایران شامل دعوی طلاق در ایران، مطالبه مهریه در ایران، مطالبه نفقه در ایران، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت در ایران ، الزام به تمکین در ایران و… را شامل می گردد. نکته ای که در یکسان نمودن مرامنامه های اخلاق حرفه ای وکلا توسط این شورا قابل توجه است، تأکید بر جنبه های اخلاقی وکالت از جهت رعایت وقار، امانتداری، صداقت، رازداری و سعی در ارتقاء سطح علمی وکلا می باشد. 2- وکیل نباید بعد از استعفا از وکالت یا عزل شدن توسط موکل یا پایان وکالت، وکالت طرف مقابل یا اشخاص ثالث را که در آن موضوع بر علیه موکل سابق خود است، قبول کند.

  • ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است.
  • طلاق توافقی به نوعی از طلاق گفته می‌شود که در آن هر دو نفر راضی به طلاق هستند و سر موضوعاتی مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزند و استرداد جهیزیه به توافق رسیده باشند.
  • اکثر وکلا برای مشاوره حقوقی و ارایه دانش خود هزینه مشاوره دریافت می‌کنند و اگر وکیلی مشاوره را بصورت رایگان انجام میدهد این تصمیم و سلیقه آن وکیل محترم هست.
  • وکیل، نماینده یا جانشین کسی است که از طرف شخص دیگری – حقوقی یا حقیقی – به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود.
  • هدف مجموعه وکیل سایا، فراهم کردن زمینه دسترسی همه افراد به بهترین وکلای ایران است.

با کمک وکیل آنلاین شما می تواند از تمام خدمات یک یوکی پایه یک دادگستری به صورت غیر حضوری بهرمند شوند. بی شک یک وکیل متخصص می تواند به خوبی شما را در امور قضایی و هرجایی که نیازمند به درک صحیح قوانین داشته باشید کمک شایانی کند. حال در کنار این واژه، کلمه دیگری هم به چشم میخورد و این کلمه موکل است، موکل به شخصی میگویند که قصد دارد کارهای حقوقی خود را به وکیل واگذار کند. کلیه خدمات مربوط به وکیل در ایران به صورت تخصصی در دادس قابل انجام است.

سئوال حقوقی خود را بپرسید

به عنوان مثال در مسئله ای مانند طلاق موضوعات مختلفی مطرح می شود که برای دفاع از خود در برابر هر کدام از آنها نیاز به دانش حقوقی بالایی است. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به وکیل من (ثبت شده) می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. ۱ـ وکیل قراردادی ـ وکالتی را می گویند که اشخاص شخصاً وکیل خود را انتخاب می نمایند. چندین سالی است که وکیل های میتوانند در زمینه طلاق بیشترین درآمد را کسب کنند .

. مشاوره آنلاین واتساپ

متاسفانه وکیل غلامعلی ریاحی پس از تحمل دوره‌ای بیماری سرطان، بعد از یک هفته ماندن در کما، روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ درگذشت. در صورت هرگونه سوال و ابهام کافیست از طریق پرکردن فرم زیر یا ارتباط با دفتر تماس حاصل نمایید. وکالت در ادعای جعل یا انکار و تردید نسبت به سند طرف و استرداد سند. وکالت راجع به اعتراض به رأی، تجدید نظر، فرجام‌خواهی و اعاده دادرسی. خدمات سامانه میخک بسیار گسترده بوده و تمامی امور کنسولگری ایران را برای هموطنان انجام می‌دهد.

نتیجه قطعی هر پرونده ای توسط قضات محترم دادگستری تصمیم گیری می شود و اینکه انتظار داشته باشیم وکیل تضمین نتیجه ای را دهد که تماما در آن دخیل نیست، کار درستی نمی باشد. وکیل دادگستری تمام تلاش خود را می کند تا با اراِیه مدارک درست و قانونی و همچنین نوشتن لایحه حقوقی تخصصی و صحبت های محکمه پسند در جلسه دادگاه، قاضی پرونده را قانع و ایشان را در رسیدن به حقایق کمک کند. بهترین وکیل باید همیشه با مطالعه قوانین و مقررات حقوقی اطلاعات خود را به روز نماید و از آخرین مقررات و قوانین کشور اطلاع داشته باشد. داوری در کلیه دعاوی ملکی و اختلافات قراردادی بین اشخاص حقیقی و نیز شرکت‌های تجاری و همچنین نظر به وجود داوری به عنوان یکی از مراجع رسیدگی کننده در زمینه حل و فصل اختلافات و ایجاد صلح و سازش فی مابین اشخاص در اختلافات ملکی و قراردادی و در جرائم قابل گذشت خواه در دادگاه طرح شده یا نشده و در هر مرحله‌ای از رسیدگی که باشد. آقای وحید گودرز پور یکی از وکلایی است که علیرغم انواع خدمات حقوقی، خدمات مهاجرت به استرالیا (تحصیلی، کاری، ازدواج و …) را نیز ارائه می دهد. کلیه حقوق برای دفتر حقوقی موکل محفوظ می باشد هر گونه کپی برداری از محتوای این سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

در حالی که بررسی ها نشان می دهد در حدود ۱۰ درصد این قشر درآمدهای چند ده میلیونی دارند.نظر یکی از کاربران در اینترنت را با هم میخوانیم. پزشکی و وکالت هر دو از مشاغلی هستند که از شان اجتماعی بالایی برقرار میباشند.به هر حال مردم زمانیکه بیمار میشوند به احتمال خیلی زیاد به پزشک مراجعه میکنند ولی متاسفانه ترجیح میدهند امور حقوقی را به تنهایی انجام دهند که همین امر موجب بروز مشکلات و گاها خسارت های جبران ناپذیری خواهد بود. سایت عدل و حق آماده به شما در حل مشکلات حقوقیتان کمک خواهد کرد.

زمانی که شما قصد انجام پرونده حقوقی به کمک وکیل در ایران را دارید، یکی از اعضای خانواده شما می‌تواند مستقیما به دفتر وکیل مراجعه و شرایط پرونده را به صورت حضوری برای ایشان توضیح دهد. بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند. مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند.

بنده دوران کارآموزی وکالت را در معیت آقای دکتر قنبرپور گذراندم. دانش و متانت و قابلیت های فراوان ایشان ستودنی است و به شخصه بسیار از محضر ایشان آموختم. سلام آقای وکیل ممنون از پیگیری شما برای پروندم ازشما بابت زحمت های زیادهایی که کشیدین تشکر میکنم واقعا خدا خیرتون بده اگه من شما رو پیدا نمیکردم واقعا نمیدونستم چیکارکنم یک دنیا ممنونم .

بعد از ثبت وکالت نامه در سامانه میخک و وارد کردن اطلاعات هویتی وکیل مورد نظر یک کد رهگیری دریافت می کنید که باید به سامانه نوبت دهی میخک مراجعه کرده و وکالتنامه را تایید نمایید و برای مصاحبه جهت تایید وکالتنامه در کنسولگری کشور محل اقامتتان وقت دریافت کنید. برای اعطای وکالت هم میتوان از طریق سامانه ثنا اقدام کرد هم سامانه فراگیر میخک که به منظور انجام امور ایرانیان خارج از کشور راه اندازی شده است. به اعتبار اینکه دامنه شمول اعتبار امر محکوم بها را تا کجا می توان تسری داد، این سؤال پاسخهای متفاوتی را بدنبال دارد، زیرا تأسیس مراجع انتظامی وکلا به موجب قانون بوده و تصمیمات آنها را در حد صلاحیت خود باید معتبر و قانونی شمرد.