لوئیس روکا در سوگ مرگ “وکیل و وکیل پرشور” پس از کشته شدن او به همراه خانواده اش


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. لوئیس روکا در سوگ مرگ وکیل پرشور…

درگذشت

لوئیس روکا در سوگ مرگ “وکیل و وکیل پرشور” پس از کشته شدن او به همراه خانواده اش

نوشته دبرا کاسنس وایس

هد شات مارلا هاجنز

مارلا جی. هاجنز شریک Lewis Roca Rothgerber Christie بود. کن ون وینکل جونیور، شریک مدیریت لوئیس روکا، در بی،ه ای گفت: «تأثیر او بر شرکت، به ویژه بر حقوق صاحبان سهام و مشارکت ،ن، برای سال های آینده ادامه خواهد داشت». ع، از لوئیس روکا روتگربر کریستی.

مارلا جی. هاجنز، شریک در لوئیس روکا روتگربر کریستیجسد روز چهارشنبه در خانه اش در فینی، به همراه همسرش و سه فرزند ،دسالش پیدا شد.

به گفته پلیس، جاسن مایکل هاجنز ۴۴ ساله پس از کشتن همسر ۴۰ ساله‌اش، پسر ۳ ساله‌شان کریستوفر و دوقلوهای ۶ ماهه‌شان گوئن و فی، خودکشی کرد. NBC News، KPNX، AZFamily.com، اخبار سی بی اس و Law.com.

شریک مدیریت لوئیس روکا، کن ون وینکل جونیور، در بی،ه ای گفت: “همکار، دوست و شریک ما، مارلا هاجنز، همراه با خانواده اش، به طرز غم انگیزی در 16 نوامبر جان باختند.” ما شوکه و غرق غم و اندوه هستیم. مارلا یک وکیل پرشور و وکیل م،ع مشتریانش بود. او یک رهبر به همان اندازه پرشور بود که خستگی ناپذیر برای تبدیل شرکت ما به مکان بهتری کار می کرد. تأثیر او بر شرکت، به ویژه در برابری و شمول ،ن، برای سال‌های آینده ادامه خواهد داشت. علاوه بر این، مارلا یک مادر مهربان و دوست وفادار بود. تأثیر این ضرر بر جامعه و شرکت ما غیرقابل اندازه گیری است.

ما به خانواده مارلا و همه ،، که او را می‌شناختند و تحت تأثیر او قرار گرفتند تسلیت می‌گوییم.»

هاجنز در سال 2008 از دانشگاه نوادا در دانشکده حقوق ویلیام اس. بوید ، وگاس فارغ التحصیل شد. او شریک گروه دعوی حقوقی لوئیس روکا بود و همچنین قانون اداری و نظارتی را انجام می داد. او قبلاً در ، وگاس وکالت می کرد.

او همچنین مربی فوتبال کودکان و علاقه‌مند به ورزش بود و از ص،ه نوردی لذت می‌برد.

به گزارش AZFamily.com، دوستان گفتند مارلا هاجنز می خواست به این ازدواج پایان دهد، اما هرگز فکر نمی ،د که او در خطر است.

یک پرستار بچه صبح چهارشنبه پس از ورود به خانه با پلیس تماس گرفت.

جسیکا سانچز، رئیس وکلای ایالتی آریزونا، گفت هاجنز یکی از اعضای فعال این نوار بود که به خاطر تعهدش به ،ن در محل کار مشهور بود.

سانچز در بی،ه ای که توسط Law.com منتشر شد، گفت: “،، که با او کار ،د، همه از کلمات مشابهی برای توصیف او استفاده می کنند: پرشور، رانده، خستگی ناپذیر.”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/lewis-roca-mourns-death-of-p،ionate-lawyer-and-advocate-after-she-is-found-slain-with-family/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds