لغو ممنوعیت پدری که ایمنی مدرسه را زیر سوال برد وگرنه شکایت خواهیم کرد”


از بی،ه مطبوعاتی توسط بنیاد حقوق فردی و بیان، توصیفات و تجزیه و تحلیل موارد آنها به طور کلی قابل اعتماد یافتم:

تنها چند ماه پس از آن که ناحیه مدرسه اووالده کل نیروی پلیس خود را به دلیل عدم پاسخگویی مؤثر به تیراندازی مرگبار در یک مدرسه ابتدایی تعلیق کرد، مقامات مدرسه یک والدین نگران را از املاک مدرسه منع ،د – زیرا او صلاحیت های یک استخدام جدید پلیس را زیر سوال برد.

امروز، بنیاد حقوق فردی و بیان مطالبه کرد منطقه مدرسه مستقل تلفیقی Uvalde ممنوعیت خود را علیه آدام مارتینز، پدر دو دانش آموز در منطقه لغو کرد. محله ممنوع شد مارتینز از تمام دارایی منطقه به مدت دو سال، از جمله از جلسات هیئت مدیره مدرسه. FIRE حرف به UCISD تهدید می کند که اگر منطقه ممنوعیت غیرقانونی را تا 22 مه 2023 لغو نکند، دعوی قضایی را تهدید می کند.

آدام مارتینز (ع، از FIRE)

یکی از فرزندان مارتینز در 24 مه 2022 در مدرسه ابتدایی راب بود که یک دانش آموز سابق به 19 دانش آموز و 2 معلم شلیک کرد و 17 نفر دیگر را مجروح کرد. فرزند او از نظر جسمی آسیب ندیده است. در پی این فاجعه و عدم ورود پلیس به ساختمان مدرسه برای بیش از یک ساعت، منطقه مدرسه رئیس پلیس خود را برکنار کرد و کل نیروی پلیس خود را تعلیق کرد همانطور که به دنبال افسران واجد شرایط بود.

مارتینز که نگران امنیت فرزندانش است، منتقد سرسخت تلاش های ناحیه مدرسه Uvalde برای بازسازی اداره پلیس آن است. او یک گروه حمایت محلی راه اندازی کرد که جمع آوری کمک های مالی برای قرب،ان تیراندازی ترتیب داد، به دیگران در هزینه های تشییع جنازه و پزشکی کمک کرد، و خدمات اجتماعی دیگر را انجام داد. مارتینز هم به صورت آنلاین و هم مستقیم با مدیران Uvalde صحبت می کند.

در فوریه 2023، مارتینز از طریق مکاتبه با کلانتر شهرستان Uvalde متوجه شد که UCISD اخیراً افسری را استخدام کرده است که کلانتر او را واجد شرایط برای استخدام مجدد تشخیص داده است.

در جلسه هیئت مدیره مدرسه در 13 فوریه، مارتینز با جاش گوتیرز رئیس پلیس UCISD تماس گرفت، که کنار دیوار اتاق جلسه ایستاده بود تا نگر، خود را در مورد استخدام ابراز کند. گوتیرز نمی خواست انتقادات مارتینز را بشنود و به مارتینز گفت که بنشیند. مارتینز که نگران امنیت مدرسه بود و خواستار پاسخ بود، به صحبت با گوتیرز ادامه داد. سپس گوتیرز به مارتینز و خانواده اش گفت که جلسه را ، کنند و به مارتینز اطلاع داد که از املاک مدرسه محروم خواهد شد. مانند ویدئو از جلسه هیئت مدیره مدرسه نشان می‌دهد که مکالمه مارتینز و گوتیرز ،ت ماند و به هیچ وجه روند کار را مختل نکرد.

روز بعد، گری پترسون، سرپرست موقت UCISD، به مارتینز اطلاع داد که بلافاصله به مدت دو سال به او اجازه داده نشد که در هیچ مدرسه UCISD قدم بگذارد. را حرف به رفتار مارتینز در جلسه هیئت مدیره مدرسه اشاره کرد و به دروغ ادعا کرد که این رفتار “مشکل و/یا مزاحم” بود. …

مارتینز می خواهد در جلسات هیئت مدیره مدرسه و جشن فارغ التحصیلی برادرزاده اش در این ماه شرکت کند. اما تا زم، که UCISD این ممنوعیت را لغو نکند، مارتینز از حضور منع شده است….

من به منطقه مدرسه ایمیل زدم تا ببینم آیا آنها می‌خواهند بی،ه‌ای را ارائه دهند که جنبه‌های داست، خود را نشان دهد. اگر چنین بی،ه‌ای را از آنها بشنوم، پست را به‌روزرس، می‌کنم تا شامل آن شود.


منبع: https://reason.com/volokh/2023/05/15/fire-to-uvalde-lift-ban-on-،her-w،-questioned-sc،ol-safety-or-well-sue/