رکود وکلای بیشتری را به دفتر بازگرداند: دقیقه صبح


MISERY LOVES COMPANY – یا، شاید، شرکت ها ،ی را دوست دارند. طبق یک گزارش جدید، رهبران شرکت‌ها می‌توانند در صورت وقوع رکود اقتصادی در سال 2023، تلاش بیشتری برای بازگرداندن دفاتر خود آغاز کنند. رهبران شرکت‌های حقوقی با کاهش تقاضا و آرام شدن جنگ استعدادها، اهرم‌های بیشتری را به دست آورده‌اند و این روند احتمالاً ادامه خواهد داشت. سال آینده، بر اساس مشاوره مشتری 2023 از گروه حقوقی شرکت سیتی ثروت جه، در کار و مشاوره هیلدبراند. تحلیلگران در این گزارش 30 صفحه‌ای نوشتند: «این در شرایطی است که محیط چالش‌برانگیز اقتصادی شاهد کاهش جنگ استعدادهای گسترده‌تر است و رهبری را قادر می‌سازد تا در هدایت افراد به سمت دفتر صریح‌تر عمل کند». طبق گفته اندرو مالونی از Law.com. همانطور که قبلاً در این فضا اشاره کردیم، برخی از شرکت‌ها نیز طبق گزارش‌ها، پاداش و امنیت شغلی را با حضور در دفتر مرتبط کرده‌اند و ا،اج‌های اخیر در سراسر صنعت احتمالاً تأثیری بر تمایل وکلا برای حضور حضوری داشته است. براد هیلدبراند، بنیانگذار مشاوره هیلدبراند و یکی از نویسندگان مشاوره مشتری، گفت: «اگر من یک وکیل جوان باشم و در خانه بنشینم، ممکن است فکر کنم ماه آینده شغلی داشته باشم یا خیر.

ورزش در بیهودگی؟: وکلای سایر ایالت‌ها تلاش کرده‌اند – با نتایج متفاوت – کاری را انجام دهند که فان لی وکیل فلوریدا تلاش می‌کند: آمازون را در قبال محصولات ادعایی معیوب که اشخاص ثالث در وب‌سایت خود می‌فروشند، مسئول بدانند. دعوای قضایی در نیوجرسی، کالیفرنیا و پنسیلو،ا بر این اساس موفقیت آمیز بوده است و دادگاه ها تشخیص داده اند که اصحاب دعوا ممکن است شکایت کنند. اما تلاش ها در مریلند، اوهایو، تنسی، تگزاس و نیویورک بی نتیجه مانده است. اکنون، لیزا ویلیس گزارش می دهد در یک شکایت جدید فلوریدا که به دنبال این است که Amazon.com Inc را مسئول جراحات ناشی از نقص تج،ات ورزشی است که شخص ثالثی در بازار آمازون می فروشد. ت،ا مونستییر، که در مقاله‌ای مفصل به موضوع مسئولیت محصولات آمازون در مقاله‌ای که در Cornell Law Review منتشر شده است، گفت که او فکر می‌کند استدلال لی مبنی بر اینکه آمازون محصولات فروشندگان شخص ثالث را با سایر محصولات مشابه در انبار خود برای توزیع ،یب می‌کند، می‌تواند این باشد. نی که پشت شتر را می شکند.» او گفت: «اگر مجبور باشم پیش‌بینی کنم، این بحثی است که دادگاه‌ها را در این مسیر به دردسر می‌اندازد.

در رادار – وایتفورد، تیلور و پرستون روز جمعه شکایت کرد در دادگاه منطقه ج،ی نیویورک علیه Clean Energy Nexus LLC به اتهام نقض توافقنامه توسعه مش،. دعوای دادگاه، که از یک پروژه تولید انرژی خورشیدی ناشی می شود، از طرف SRI Energy LLC به دنبال دعاوی است. این دعوا به دنبال اعلام این است که متهم پرداخت 50٪ از هزینه های پروژه را به SRI بدهکار است. هنوز وکیل م،ع متهم حاضر نشده است. مورد 1:22-cv-10431 است، SRI Energy LLC در مقابل Clean Energy Nexus LLC. اساز آ،ین معاملات و دعاوی حقوقی با جدید مطلع شوید رادار Law.com.


انتخاب سر دبیر

ممکنه خوشت بیاد

5 دقیقه مطالعه کنید

5 دقیقه مطالعه کنید

4 دقیقه مطالعه کنید

4 دقیقه مطالعه کنید

بیشتر از ALM

اشتراک حق بیمه

با این اشتراک، دسترسی نامحدودی به محتوای ممتاز با کیفیت بالا، آنلاین و درخواستی از اساتید محترم صنعت حقوق دریافت خواهید کرد. این برای وکلای دارای مجوز در حوزه های قضایی متعدد یا برای وکلایی که ا،امات CLE خود را برآورده کرده اند، اما نیاز به دسترسی به اطلاعات منبع برای حوزه های کاری خود دارند، عالی است.
اکنون مشاهده کنید

حساب های تیم

خدمات اشتراک حساب تیم ما برای تیم های حقوقی از چهار وکیل یا بیشتر است. به هر وکیل اجازه دسترسی نامحدود به محتوای ممتاز با کیفیت بالا و درخواستی از اعضای هیئت علمی معتبر در صنعت حقوقی همراه با دسترسی اداری برای مدیریت آسان CLE برای کل تیم داده می شود.
اکنون مشاهده کنید

اشتراک های بسته

با 2 گزینه بسته ما به برخی از آگاه ترین و با تجربه ترین وکلا دسترسی پیدا کنید! بسته‌های انطباق ما توسط مشاوران CLE تنظیم می‌شوند و شامل موضوعات و چالش‌های قانونی فعلی در صنعت می‌شوند. گزینه دوم ما به شما امکان می دهد بسته نرم افزاری خود را بسازید و محتوایی را که به نیازهای شما مربوط می شود را به صورت استراتژیک انتخاب کنید. قیمت هر دو گزینه ی،ان است.
اکنون مشاهده کنید

YETTER COLEMAN LLP

12/08/2022
وب TL

YETTER COLEMAN LLP: متش،! در ربع قرن گذشته، ما این امتیاز را داشتیم که در اینجا در تگزاس و در سراسر کشور، دعاوی تجاری را انجام دهیم.

مشاهده اطلاعیه ›

در Law.com مش، شوید

اخبار و اطلاعات مهمی را که برای اتخاذ تصمیمات قانونی آگاهانه نیاز دارید، از دست ندهید. اکنون به Law.com بپیوندید!

دسترسی نامحدود به Law.com

دسترسی به انتشارات رایگان ALM اضافی

هر 30 روز یک مقاله* رایگان در سراسر شبکه اشتراک ALM

تخفیف های انحصاری در رویدادها و نشریات ALM




منبع: https://feeds.feedblitz.com/-/721841034/0/law/legal-news/