روز تعطیلی برای بوهلر وجود ندارد: منابع کالیفرنیا از فروش نامشهود به محل اقامت سود می برند و اعتبار مالیاتی دیگر ایالت را رد می کنند – مقامات مالیاتی


26 مه 2023

پی،بری وینتروپ شاو پیتمن


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

اداره تجدیدنظر مالیاتی کالیفرنیا (OTA) اعلام کرد که یک ،ن کالیفرنیا حق دریافت اعتبار مالیاتی ایالتی دیگر (OSTC) را برای مالیات‌های پرداخت شده به ماساچوست ندارد، زیرا سود حاصل از فروش سود عضویت LLC کاملاً به محل اقامت مالیات‌دهنده تحت کالیفرنیا تعلق گرفته است. قانون

مالیات دهندگان ادعا کرد که سود حاصل از فروش سهام LLC به ماساچوست منشأ می‌شود، زیرا سهام LLC تحت استثناء موقعیت تجاری ارائه شده در بخش درآمد و مالیات کالیفرنیا بخش 17952 (بخش 17952) یک موقعیت تجاری در ماساچوست ،ب کرده بود. از طرف دیگر، مالیات‌دهنده استدلال می‌کرد که او و LLC یک تجارت واحد را تشکیل می‌دهند، به گونه‌ای که فعالیت‌های خودش، از جمله فروش سهام LLC خود، باید با هم ،یب شده و به ،وان یک تجارت تحت مقررات کالیفرنیا برای مشارکت، مقررات 17951-4(d) ت،یم شود. هیئت مالیات فرانشیز (FTB) ادعا کرد که فروش سود LLC درآمدی از یک نامشهود است که به طور کامل به محل اقامت مالیات دهندگان در کالیفرنیا منشاء می شود. FTB همچنین استدلال کرد که مقررات 17951-4(d) اعمال نمی شود زیرا سود مورد بحث توسط مالیات دهندگان به دست آمده است و سهم توزیعی از درآمد ،ب و کار به دست آمده توسط LLC نیست.

OTA با FTB موافقت کرد و معتقد بود که کل سود طبق بخش 17952 به محل اقامت مالیات دهندگان در کالیفرنیا رسیده است و ادعای OSTC مالیات دهندگان را رد کرد. OTA تایید کرد
ایمز و Neusc،tz (مواردی که عموماً برای این گزاره مطرح می شوند که فروش سود مشارکت و توزیع سهام از محل اقامت مالیات دهندگان منشا می گیرد) هنوز قانون خوبی هستند. OTA همچنین معتقد بود که شرکت LLC تنها به این دلیل که مالیات دهندگان و LLC در ماساچوست فعالیت می ،د، موقعیت تجاری در ماساچوست به دست نیاورد. در عوض، OTA توضیح داد که باید شواهدی در مورد علاقه LLC وجود داشته باشد خوددر ارتباط با فعالیت های تجاری LLC در ماساچوست استفاده شد. در نهایت، OTA اعلام کرد که مالیات دهنده با LLC متحد نیست. اگرچه مالیات‌دهنده عضو مدیریت بود و خدماتی را به LLC ارائه می‌کرد، OTA معتقد بود که این برای ایجاد یک رابطه واحد کافی نیست.

OTA ها تصمیم گیری با تصمیمات قبلی کالیفرنیا در تضاد است متروپولوس و درخواست تجدید نظر اسمیت، جایی که سهم توزیعی غیرمقیم از سود حاصل از فروش یک کالای نامشهود به کالیفرنیا ت،یم شده است، به جای اینکه منبع اقامتگاه سرمایه گذار خارج از ایالت باشد.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. در مورد شرایط خاص خود باید از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: مالیات از ایالات متحده

Buehler یک روز مرخصی از مالیات مضاعف دریافت نمی کند

مک درموت ویل و امری

اداره تجدیدنظر مالیاتی کالیفرنیا اخیراً اعلام کرد که مالیات بر درآمد یک ،ن کالیفرنیا از فروش سود عضویت او در یک شرکت با مسئولیت محدود که در ماساچوست فعالیت تجاری دارد به ماساچوست پرداخت کرده است.

ممیزی مشارکت IRS: 5 کاری که باید در 30 روز انجام دهید

هلند و نایت

با تمرکز لیزر IRS بر روی اجرا، بسیاری از شراکت ها خود را مشمول اولین ممیزی IRS تحت قو،ن جدید حسابرسی مشارکت از لحاظ رویه ای پیچیده خواهند دید.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1321104