راهنمای شما برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برای شرکت های حقوقی


وکلا آموزش گسترده ای در زمینه قانون و اصول حقوقی دریافت می کنند – اما این به این م،ی نیست که آنها متخصص فناوری اطلاعات هستند. فناوری نقش مهمی در اداره موفق یک شرکت حقوقی دارد. بنابراین، بسیار مهم است که شرکت‌ها یک تیم فناوری اطلاعات عالی داشته باشند که بتوانند خواسته‌های تکنولوژیکی خود را مدیریت کنند، از امنیت داده‌ها محافظت کنند و از انطباق مداوم اطمینان حاصل کنند.

بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند یک متخصص داخلی داشته باشند. این می تواند یک راه عالی برای اطمینان از اینکه ،ی همیشه آماده کمک است. با این حال، حتی اگر شرکت شما یک متخصص فناوری اطلاعات داخلی داشته باشد، ممکن است از مشاوره با کارشناسان خارجی بهره مند شوید. ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده اطمینان حاصل می کنند که عملیات شما کاملاً به روز است و می تواند سیستم های فناوری اطلاعات شما را برای نیازهای خاص شرکت شما بهینه کند.

بنابراین، در مورد خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده برای شرکت های حقوقی چه چیزی باید بد،د؟

این وبلاگ مزایای خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده برای شرکت های حقوقی را تشریح می کند، سوالاتی را که باید قبل از استخدام یک تیم بپرسید برجسته می کند و توضیح می دهد که کجا نرم افزار مدیریت تمرین در تصویر می گنجد

نقش واحد فناوری اطلاعات در دفتر وکالت چیست؟

بخش فناوری اطلاعات یک شرکت حقوقی، سیستم های کامپیوتری (سخت افزار و نرم افزار) و شبکه های شرکت را مدیریت و نگهداری می کند. آنها پشتیب، فنی مستمری را برای کارمندان ارائه می‌کنند و از امنیت و انطباق داده‌ها و سیستم‌های شرکت اطمینان می‌دهند.

چرا شرکت های حقوقی به خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده نیاز دارند؟

استفاده از خدمات مدیریت فناوری اطلاعات به کارمندان شرکت حقوقی اجازه می دهد تا بر روی مشاغل روزانه خود تمرکز کنند و در عین حال نیازهای فنی خود را به تیمی از متخصصان برون سپاری کنند. بیایید به طیف وسیعی از مزایایی که این رویکرد برای شرکت های حقوقی ارائه می دهد، بپردازیم.

به روز ماندن با آ،ین تکنولوژی

ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده متخصصان فناوری هستند. برخی حتی در ارائه خدمات فناوری اطلاعات برای شرکت‌های حقوقی تخصص دارند – بنابراین آنها دقیقاً می‌دانند که چه شرکت‌هایی باید بهترین عملکرد را داشته باشند. آنها می توانند به شرکت شما در مورد اینکه به کدام فناوری برای رشد، افزایش کارایی یا ایمن تر شدن نیاز دارید کمک کنند. در واقع، آنها همچنین ممکن است بر اساس زیرساخت سخت افزاری یا پشته نرم افزاری موجود، توصیه های سفارشی ارائه کنند.

البته ارائه مشاوره تنها قدم اول است. هنگامی که زمان نصب و نگهداری این سیستم های جدید فرا می رسد، ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده مشکلات شرکت های حقوقی را از بین می برند. بسیاری نیز آموزش و پشتیب، لازم را برای کارمندان شما برای درک ابزارهای جدید، ارتقاها و روش های کار ارائه می دهند. این پشتیب، بسیار ارزشمند است – حتی همکار، که از فناوری بیزارند شما نیز می توانند با کمترین سر و صدا یا تاخیر به زمین بزنند.

نگهداری و ارتقاء سخت افزار شما

ما گزارش روندهای حقوقی 2022 دریافت که استفاده از دفتر در میان شرکت های حقوقی در حال کاهش است. وکلا در سال 2019 به طور متوسط ​​14 روز را در دفتر سپری ،د. از جولای 2022، این رقم به 13 روز کاهش یافت. در همین حال، غیر وکلا در سال 2019 16 روز را در دفتر سپری ،د اما در حال حاضر به طور متوسط ​​12 روز را سپری می کنند.

این ارقام به وضوح نشان می دهد که استفاده از دفتر در حال کاهش است – اما مطمئناً به طور کامل از بین نمی رود. 56 درصد از شرکت ها هنوز «فقط اداری»، 26 درصد «بیشتر اداری» و 10 درصد «هیبرید» هستند. بنابراین، حفظ و ارتقاء سخت افزار شما همچنان باید در اولویت موسسات حقوقی باشد.

ارائه دهندگان فناوری اطلاعات مدیریت شده نقش مهمی در حمایت از شرکت ها با نگهداری و ارتقاء سخت افزار ایفا می کنند. آنها بر سیستم های شرکت نظارت می کنند تا اطمینان حاصل کنند که همه ابزارها به درستی و کارآمد عمل می کنند و در صورت نیاز به رسیدگی به شرکت های حقوقی هشدار می دهند. آنها می توانند کارهای تعمیر و نگهداری منظم را روی سخت افزار انجام دهند، مانند تمیز ،، به روز رس، نرم افزار، و تعویض قطعات فرسوده یا آسیب دیده. اگر ابزاری با مشکل مواجه شود یا به طور کامل از کار بیفتد، ارائه دهندگان IT مشکل را عیب یابی کرده و در صورت نیاز تعمیرات را انجام می دهند.

علاوه بر این، ارائه دهندگان فناوری اطلاعات می توانند در صورت داشتن سؤال یا نیاز به کمک در مورد سخت افزار، به شرکت های حقوقی پشتیب، فنی ارائه دهند. آنها به شرکت های حقوقی کمک می کنند تا از داده ها و سیستم های خود نسخه پشتیبان تهیه و نگهداری کنند. در صورت وقوع فاجعه، آنها فرآیند بازیابی را انجام می دهند و از حداقل زمان ،ابی اطمینان حاصل می کنند.

کار با ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده استرس نگهداری سخت افزار را از بین می برد. اجازه دهید کارشناسان کنترل را در دست بگیرند و بر کاری که شما بهترین انجام می دهید تمرکز کنند: کمک به مشتریان.

ارتباط تیم خود را در هر کجا که هستند حفظ کنید

را گزارش روندهای حقوقی 2022 مهم ترین تغییر در استفاده اداری را در میان گروه «هیبرید» یافت. یک چیز مسلم است: کارمندان بیشتری به طور منظم از راه دور کار می کنند. با این حال، علیرغم مزایای بالقوه برای کارمندان و شرکت ها به طور ی،ان، این مشکلات تکنولوژیکی خاصی را به همراه دارد.

هنگام کار از راه دور، ارتباط و همکاری چالش برانگیزتر است. اطمینان از دسترسی مطمئن و ایمن کارکنان از راه دور به شبکه و منابع شرکت دشوارتر است. این امر به ویژه در صورتی صادق است که زیرساخت شرکت شما برای پشتیب، از دسترسی از راه دور طراحی نشده باشد. محافظت از داده ها و سیستم های شما در برابر تهدیدات سایبری بدون شک زم، که کارمندان از راه دور به آنها دسترسی دارند دشوارتر است. این ممکن است نیاز به استفاده از اقدامات امنیتی اضافی، مانند شبکه های خصوصی مجازی (VPN) و احراز هویت دو مرحله ای داشته باشد.

اینجاست که ارائه دهندگان فناوری اطلاعات می توانند کمک کنند.

این کارشناسان اطمینان می‌دهند که تج،اتی که تیم‌های ،یبی استفاده می‌کنند به درستی مستقر، نگهداری و پشتیب، می‌شوند. آنها کمک های حیاتی را در تمام مراحل زنجیره ارائه می کنند. وقتی کارمندان جدید شروع به کار می کنند، مطمئن خواهند شد که ابزار من،ی برای کار دارند. اگر مشکل IT رخ دهد، آنها می توانند آن را از راه دور عیب یابی و حل کنند. آنها حتی در هنگام کار از خانه، مانند نحوه پیمایش در فرآیند احراز هویت دو مرحله ای، آماده پاسخگویی به سؤالات کارمندان خواهند بود.

ایمن سازی سیستم شما

امنیت داده ها در درجه اول اهمیت قرار دارد. شرکت های حقوقی اطلاعات حساس، شخصی و بسیار ارزشمند در مورد مشتریان خود را ذخیره می کنند. این آنها را به یک هدف جذاب برای هکرهای بالقوه تبدیل می کند. در واقع، انجمن وکلای آمریکا (ABA) گزارش می دهد که 27% شرکت‌ها در برخی مواقع با نقض امنیتی مواجه شده‌اند.

ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده متخصصان امنیت داده ها هستند. آنها آ،ین تهدیدات را می شناسند، می توانند کارکنان شما را در مورد چگونگی شناسایی (و اجتناب از) حملات سایبری بالقوه آموزش دهند و شرکت شما را با ابزارهایی که برای مق، با هکرهای احتمالی نیاز دارد مسلح می کنند. با این حال، این بهانه ای برای چشم پوشی از ا،امات انطباق شرکت شما نیست. اطمینان حاصل کنید که شرکت شما از تعهدات امنیت داده خود آگاه است. جهل بهانه ای نیست به ،وان مثال، اگر اطلاعات بهداشتی شخصی را مدیریت می کنید، پس باید مطابق با HIPAA.

هرگز فرض نکنید که ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات شما وظایف مربوط به انطباق صنعت شما را درک می‌کند. بر این اساس به تیم خود توصیه کنید تا از لغزش های بالقوه شرم آور جلوگیری کنند. آنها ممکن است از قبل از آنچه باید بدانند آگاه باشند – اما بهتر است که ایمن باشند تا متاسف باشند.

سوالاتی که باید هنگام استخدام ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده بپرسید

وکیلی نشسته و روی لپ‌تاپ تایپ می‌کند و در مورد خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده برای شرکت خود تحقیق می‌کند

به استخدام یک ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده فکر می کنید؟ عالی است، اما بدون پرسیدن سؤالات درست وارد آن نشوید. شما باید مطمئن شوید که آنها برای کار من، هستند. سؤالات زیر را در نظر بگیرید.

  • آیا تجربه کار با موسسات حقوقی را دارید؟ اگر چنین است، چه نوع شرکت هایی (منطقه/اندازه تمرین)؟ آیا با محل تمرین ما آشنایی دارید؟

توجه: این امر به ویژه برای مناطق تمرینی بسیار منظم، مانند مناطق تحت تأثیر HIPAA (مانند قانون آسیب شخصی) مهم است.

  • آیا تا به حال با ارائه دهندگان نرم افزار مدیریت تمرین مبتنی بر ابر کار کرده اید؟
  • چه خدمات مدیریت فناوری اطلاعات برای شرکت های حقوقی ارائه می دهید؟
  • قیمت هاتون ،؟
  • آیا میز پشتیب، در دسترس دارید (و اگر دارید، برای چه ساعتی)؟ به ،وان مثال، اگر شرکت من برای آزمایش دوشنبه در آ، هفته آماده می شود و با یک مشکل فنی مواجه می شود، آیا ،ی آماده کمک به ما خواهد بود؟
  • آیا تجربه ای با سازمان های در حال رشد دارید؟ آیا می‌تو،د به ما در پیاده‌سازی فناوری جدید و/یا توصیه سیستم‌های جدیدی که ممکن است برای ما من، باشند کمک کنید؟

خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده برای شرکت های حقوقی و نرم افزار مدیریت عمل مبتنی بر ابر

ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده شما به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد. آنها ممکن است در زمینه خود متخصص باشند، اما اگر با ابزارهای قدیمی با اعتبارنامه امنیتی پایین تر کار می کنید، کار کمی می توانند انجام دهند. به همین دلیل است که شرکت شما باید جدیدترین فناوری را اجرا کند.

بگیرید نرم افزار مدیریت تمرین، مثلا. این ابزارها کل داده های شرکت شما را ذخیره می کنند: پرونده های پرونده، اطلاعات تماس مشتری، جزئیات صورتحساب و غیره. بنابراین، ارائه دهنده نرم افزار مدیریت تمرین شما باید امنیت را بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار دهد.

اینجا در Clio، ما در درجه اول امنیت هستیم. ما رمزگذاری در حین حمل و نقل و در حالت استراحت را با استفاده از بهترین شیوه‌های صنعت (مانند HTTPS و TLS) اعمال می‌کنیم. نرم افزار ما به طور مداوم برای آسیب پذیری های احتمالی توسط تیم امنیتی داخلی ما که بیش از 40 سال تجربه ،یبی در سازمان های در سطح جه، دارد، نظارت می شود. ما روزانه توسط McAfee Secure ممیزی و تایید می‌شویم، در حالی که امکانات میزب، ما سالانه برای گواهی‌های امنیتی (مانند SOC 2 و ISO 27001) ممیزی می‌شوند.

مشکلی دارید یا سوالی دارید؟ در تماس باشید هر زمان که نیاز باشد – تیم ما 24/5/365 در دسترس است. ما به‌خاطر خدمات بی‌نظیر به مشتریان خود شناخته شده‌ایم و اخیراً نیز این کار را انجام داده‌ایم مجموعه خدمات پشتیب، مشتری ما را گسترش داد.

ما آنقدر به IT آگاه هستیم که حتی با تعدادی از مشاوران IT قابل اعتماد همکاری می کند که ما به همه شرکت های حقوقی توصیه می کنیم. بنابراین، اگر به دنبال یک ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات مدیریت‌شده با سطح بالا هستید تا در حال اجرا باشد، فهرست ما را که به دقت تنظیم شده است، مرور کنید.

نتیجه گیری در مورد خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده برای شرکت های حقوقی

برون سپاری ا،امات فن آوری خود به یک ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده به شرکت شما اجازه می دهد تا از عملیات درجه یک بدون هیچ زحمتی برای انجام همه کارها توسط خودتان اطمینان حاصل کند. هر زمان که نیاز باشد، تیمی از متخصصان را در اختیار خواهید داشت. آنها فناوری جدید را به کار خواهند گرفت، کار از راه دور بدون استرس را فعال می کنند، آسیب پذیری های احتمالی را نظارت می کنند، سیستم های شما را تقویت می کنند، به سؤالات کارکنان شما پاسخ می دهند و حتی آموزش های لازم را ارائه می دهند.

در نظر بگیرید که عملیات IT خود را به تیمی از متخصصان بسپارید. روی کاری که بهترین کار را انجام می دهید تمرکز کنید و به ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده اجازه دهید بقیه امور را مدیریت کنند.

قبل از اینکه یک ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده را استخدام کنید، درباره ما بیشتر بد،د لیست مشاوران تایید شده کلیو-و اینکه چگونه شما و ارائه دهنده خدمات IT شما می تو،د یکپارچه با Clio’s کار کنید پشتیب، مشتری برنده جایزه!

ما این پست وبلاگ را در ژانویه 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی در: فناوری


منبع: https://www.clio.com/blog/managed-it-services-law-firms/