راهنمای جایگزین های توییتر برای شرکت های حقوقی


تا کنون، احتمالاً یک یا دو مقاله خبری در مورد تغییر مالکیت توییتر در اکتبر 2022 و نگر،‌های مربوط به تعدیل محتوا خوانده‌اید.

در پاسخ، بسیاری از شرکت‌های بزرگ – از جنرال موتورز گرفته تا و، فارگو – تبلیغات خود را در توییتر متوقف ،د. دیگران به طور کامل پلت فرم را ، کرده اند.

علی‌رغم نگر،‌ها در مورد آینده توییتر، هنوز هم یکی از ابزارهای ارزشمند رسانه‌های اجتماعی است که در اختیار وکلا است. با این حال، جالب است که وکلایی که تصمیم به ، توییتر یا گسترش حضور آنلاین خود می‌کنند، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود را با یافتن جامعه در مناطق دیگر متنوع می‌کنند.

پس این همه وکلا کجا می روند؟

در زیر، ما تنها چند مورد از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی را که طی ماه‌های گذشته به طور فزاینده‌ای در بین وکلا محبوب شده‌اند، همراه با چند نکته مفید برای استفاده حدا،ری از حضور آنلاین خود، پوشش می‌دهیم.

رسانه های اجتماعی یک ابزار بازاریابی جدایی ناپذیر برای وکلا است

زیرپشته برای وکلا

زیر پشته یک پلتفرم انتشاراتی است که – در بیشتر موارد – خوانندگان و نویسندگان خود را مسئول سانسور می کند.

با Substack، کاربران می‌توانند پست‌ها، ایمیل‌ها و پاد،ت‌ها را منتشر کنند (و در صورت ،وم از آنها ،ب درآمد کنند). Substack همچنین دارای یک ویژگی به نام “موضوع بحث” است که به کاربران امکان می دهد مانند موضوعات توییتر مکالمه با مش،ین خود را شروع کرده و درگیر آن شوند.

Mastodon برای وکلا

ماستودون بر روی سرورهایی با مدیریت مستقل اجرا می شود که در مجموع به ،وان “جهان فدرال” (یا “Fediverse”) شناخته می شوند. هر سرور سیاست‌های تعدیل، کدهای رفتاری و گزینه‌های حفظ حریم خصوصی خود را دارد، اما کاربران یک سرور همچنان می‌توانند با کاربران سرورهای دیگر ارتباط برقرار کنند.

هر ،ی می تواند یک سرور Mastodon راه اندازی کند یا به دیگران بپیوندد. از آنجا، Mastodon ویژگی های میکروبلاگینگ را ارائه می دهد که مشابه توییتر عمل می کند.

اختلاف برای وکلا

اختلاف نظر یک برنامه پیام رس، است که از تماس های ویدیویی و چت صوتی نیز پشتیب، می کند. دیسکورد که برای گیمرها طراحی شده است، به یک پلتفرم محبوب برای افراد از همه اقشار تبدیل شده است. کاربران می توانند سرورهای عمومی و خصوصی ایجاد کنند یا به آنها بپیوندند.

سستی برای وکلا

قبلا در موردش نوشته بودیم سستی برای وکلا– این یک گزینه عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان، افزایش بهره وری و حفظ ارتباط در شرکت شما است.

سستی یک برنامه پیام رس، است که می تو،د از طریق دسکتاپ، از طریق مرورگر وب یا تلفن خود به آن دسترسی داشته باشید. با Slack، می‌تو،د کانال‌هایی را برای ساده‌سازی ارتباطات خود راه‌اندازی کنید (به ،وان مثال، ممکن است یک کانال Slack برای تیم مستقیم خود راه‌اندازی کنید، یا یک کانال Slack بزرگ‌تر داشته باشید که همه افراد در شرکت حقوقی شما از آن استفاده می‌کنند). همچنین می‌تو،د کانال‌های Slack را راه‌اندازی کنید و با افراد خارج از شرکت حقوقی خود ارتباط برقرار کنید.

نحوه استفاده وکلا از رسانه های اجتماعی و بسترهای ارتباطی

مانند توییتر، Mastodon و Substack ابزارهای شبکه و تبلیغات عالی برای وکلا هستند. ایجاد یک حضور، ارسال پست، و تعامل با یک جامعه بزرگتر کلید یک خوب است استراتژی رسانه های اجتماعی شرکت حقوقی.

پلتفرم های ارتباطی مانند Discord یا Slack دقیقاً برای جذب مشتری طراحی نشده اند، اما مزایای پیوستن به آنها بسیار فراتر می رود. این در مورد جامعه است – به راحتی با متخصصان حقوقی همفکر ارتباط و شبکه برقرار کنید.

مثلا بعضی ها گروه های سست به طور خاص برای وکلا در زمینه های مختلف عمل، بین المللی ایجاد شده است سرورهای Discord برای وکلا، و بسیاری از وکلا با خود صفحات زیر پشته. شرکت در جوامع حقوقی آنلاین می تواند به وکلا کمک کند تا در مورد اخبار به روز بمانند، سؤال بپرسند یا با متخصصان حقوقی همفکر ارتباط برقرار کنند.

یافتن وکلای دیگر با حضور گسترده در رسانه های اجتماعی

در برخی از پلتفرم‌ها، می‌تو،د به راحتی مخاطبین خود را آپلود کنید تا بفهمید آیا ،ی در دفترچه آدرس شما نیز از این پلتفرم استفاده می‌کند یا خیر (گزینه‌های شخص ثالثی برای وارد ، مخاطبین توییتر خود به Mastodon، مثلا). یا می تو،د از فالوورهای خود بپرسید که کجا می روند.

در نهایت، غواصی هیجان‌انگیزترین راه برای یافتن جامعه شما است – چه قانونی و چه غیر قانونی. پلتفرم‌ها و جوامع آنها را کاوش کنید و در نظر بگیرید که کدامیک با علایق و نیازهای شما مطابقت دارد.

یافتن مشتری، با حضور گسترده در رسانه های اجتماعی

برنده شدن مشتریان به م،ای ملاقات با آنها در جایی است که هستند – و با مشتریان احتمالی بیشتری که به دنبال گزینه های قانونی آنلاین هستند، داشتن یک حضور قوی در رسانه های اجتماعی می تواند به گسترش دسترسی آنلاین شما کمک کند.

و با Clio Grow، گسترش حضور آنلاین خود آسان است. ما سازنده وب سایت شرکت حقوقی به وکلا کمک می‌کند تا یک وب‌سایت ساده و حرفه‌ای با رزرو خودکار، پورتال مشتری-وکیل و پرداخت‌های آنلاین ایجاد کنند. پیوند دادن به وب سایت خود در نمایه های رسانه های اجتماعی شما یک راه عالی برای هدایت مشتریان بالقوه به وب سایت شما است – و آنها را با گزینه های یکپارچه برای رزرو و تعامل با شما جلب می کند.

افکار نهایی در مورد گسترش حضور خود در رسانه های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی بسیار بیشتر از یک حواس پرتی هستند – این یک کانال بازاریابی دیجیتال ارزشمند است و زم، که به صورت استراتژیک مورد استفاده قرار گیرد، می‌تواند به شما در گسترش شبکه قانونی خود کمک کند و به مشتریان کمک کند شما را پیدا کنند.

به ویژه، گسترش حضور خود در رسانه های اجتماعی می تواند به مشتریان کمک کند تا در وب سایت شما اطلاعات بیشتری در مورد خدمات شما ،ب کنند. و با یک صفحه وب هوشمند و ساده که با آن ساخته شده است ویژگی سازنده وب سایت Clio Grow، مشتریان جدید می توانند به راحتی قرار ملاقات رزرو کنند، به نگهبانان پول پرداخت کنند و با شما ارتباط برقرار کنند.

بیشتر بد،د ویژگی سازنده وب سایت Clio Grow.

ما این پست وبلاگ را در ژانویه 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

دسته بندی شده در: بازاریابی


منبع: https://www.clio.com/blog/twitter-alternatives-law-firms/