رابطه جنسی برای شما وجود ندارد! اندونزی رابطه جنسی خارج از ازدواج را جرم انگاری می کند – جنایت


15 دسامبر 2022

توسط

وکلای جنایی سیدنی

برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

پارلمان اندونزی یک مصوبه را تصویب کرد کد کیفری جدید حاوی تدابیری است که برای جلوگیری از “اعمال غیر اخلاقی” و سرکوب دیدگاه های سیاسی متفاوت طراحی شده است.

این قو،ن توسط همه احزاب سیاسی حمایت شد و نشان دهنده عقب نشینی کشور به قو،ن مبتنی بر مذهب است – اندونزی پرجمعیت ترین ملت عمدتاً مسلمان روی زمین است.

هر یک از تغییرات باید توسط رئیس جمهور کشور، جوکو ویدودو، تایید شود، که انتظار می رود در هفته های آینده رخ دهد.

سپس مقرراتی که قو،ن را تحت تأثیر قرار می دهند باید اجرا شوند، که این است انتظار می رود بیش از یک سال طول بکشد.

قو،ن چیست؟

شاید بحث برانگیزترین قو،ن، ممنوعیت رابطه ، خارج از ازدواج باشد.

قانون جدید به این م،ی است که گردشگر، که از مقاصد پرطرفدار مانند بالی بازدید می کنند، در صورت دریافت شکایت از سوی همسر، والدین یا فرزند مبنی بر داشتن رابطه ، خارج از ازدواج، مشمول تعقیب کیفری بالقوه خواهند شد و با 12 ماه زندان مواجه خواهند شد.

همان حدا،ر مجازات برای زوج های مجردی که زندگی مش، دارند اعمال می شود.

سایر قو،ن شامل ممنوعیت جادوی سیاه و قو،ن گسترده علیه توهین به مقدسات مذهبی و همچنین مقررات کلی است که می تواند اجرای گسترده تر قو،ن مبتنی بر شریعت را شاهد باشد.

مورد دوم مورد توجه ویژه جامعه LGBTIQ+ کشور است.

قو،ن همچنین حدا،ر 10 سال مجازات برای هر،ی که با سازم، پیرو ایدئولوژی مار،یستی-لنینیستی ارتباط دارد و حدا،ر چهار سال برای اشاعه افکار کمونیستی تعیین می کند.

از سوی دیگر، استثنائات جدیدی در مورد جرم سقط جنین از جمله برای ،ن با شرایط تهدید کننده حیات و قرب،ان اعمال شده است. رابطه ، بدون رضایت (همچنین به ،وان “تجاوز ،” یا “تجاوز ،” شناخته می شود)، به شرطی که سن جنین کمتر از 12 هفته باشد.

آیا قو،ن اجرا خواهد شد؟

با فرض اینکه قانون منع آمیزش ، خارج از ازدواج توسط رئیس جمهور تصویب شده است و مقرراتی برای اجرای آن اجرا می شود، شک و تردید در مورد اینکه آیا واقعاً علیه گردشگران اجرا می شود وجود دارد – به ویژه با توجه به این ا،ام که باید توسط همسر باید به پلیس شکایت شود. ، والدین یا فرزند مظنون.

دیدگاه کلی این است که هدف اصلی قانون جدید نشان دادن حرکت به سمت چارچوب قانونی محافظه‌کارانه‌تر است و روشن ساختن اینکه ،ت قصد دارد از آنچه که رفتار قابل قبول می‌داند حمایت کند.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: حقوق جزا از اندونزی

حقوق متهمان قبل یا بعد از دستگیری در هند

حامیان وایش همکاران

طبق ماده 21 قانون اساسی هند، “هیچ شخصی را نمی توان از زندگی یا آزادی شخصی خود محروم کرد مگر به ترتیبی که قانون تعیین می کند، و از هیچ فردی نمی توان از برابری …

ادامه تخلف

حامیان وایش همکاران

تداوم جرم شامل جرمی است که در یک دوره طول، انجام شده است که هر بار یا موقعیتی که ادامه می یابد، جرم جدیدی را تشکیل می دهد.

وثیقه پیش بینی کننده و قو،ن آن

دفاتر حقوقی S&A

اصطلاح درخواست وثیقه پیش بینی شده (ABA) در هیچ کجای قانون آیین دادرسی کیفری 1973 (Cr.PC) تعریف نشده است، اما اولین اشاره به این اصطلاح را می توان در …


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1261406