در پادکست LawNext: همانطور که ALSP Axiom یک شرکت حقوقی در آریزونا افتتاح می کند، مدیر ارشد استراتژی و حقوقی آن کاترین کمنیتس جزئیات را به اشتراک می گذارد.


اصل، شرکتی که یکی از باسابقه ترین ارائه دهندگان خدمات حقوقی جایگزین است، این هفته با راه اندازی رسمی به دنیای خدمات حقوقی تنظیم شده قدم گذاشت. Axiom Advice & Counsel، یک شرکت حقوقی در آریزونا. این اقدام با تصمیم دادگاه عالی آریزونا در ماه مه گذشته برای اعطای مجوز به Axiom به ،وان یک ساختار تجاری جایگزین امکان پذیر شد.

این نتیجه از تصمیم تاریخی آریزونا در سال 2020 برای تبدیل شدن به اولین ایالت ایالات متحده است که ممنوعیت مالکیت غیر وکیل شرکت‌های حقوقی را حذف می‌کند – تحولی که چندین بار در این پاد،ت درباره آن صحبت کرده‌ایم، از جمله زم، که مهمان ما معاون رئیس دادگاه عالی آریزونا بود. Ann A. Scott Timmer، که نه تنها در میان قاضی، بود که تغییرات را تایید ،د، بلکه ریاست کارگروهی را نیز بر عهده داشت که آنها را توصیه می کرد. (قبلاً به LawNext مراجعه کنید: قاضی دیوان عالی آن تیمر در مورد اصلاحات نظارتی گسترده آریزونا.)

این شرکت حقوقی جدید متعلق به شرکت‌ها چه تفاوتی با شرکت‌های سنتی خواهد داشت؟ به چه نوع مشتری، خدمات می دهد و آنها باید چه انتظاراتی داشته باشند؟ و این چه م،ایی برای آینده Axiom دارد؟ پیوستن به میزبان باب آمبروگی برای بحث در مورد راه اندازی Axiom Advice & Counsel است کاترین کمنیتس، مدیر ارشد استراتژی و توسعه در Axiom و همچنین مدیر ارشد حقوقی آن.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم

این ،مت از LawNext سخاوتمندانه توسط حامیان مالی ما ممکن شده است. ما از حمایت آنها قدرد، می کنیم و امیدواریم آنها را بررسی کنید.

اگر از گوش دادن به LawNext لذت می برید، لطفاً هرجا که به پاد،ت گوش می دهید، نظر خود را برای ما ارسال کنید.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/01/on-lawnext-podcast-as-alsp-axiom-opens-a-law-firm-in-arizona-its-chief-strategy-and-legal-officer-catherine-kemnitz-shares-details.html