داوری – وقتی نوبت به ارزیابی خسارت می رسد، چقدر انعطاف پذیر است؟ – داوری و حل اختلاف


25 ژانویه 2023

منتا را تکرار کنید


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

Owain Stone در بررسی ACICA برجسته شده است

آزمايش كنندگان حقيقت تا چه اندازه بايد در رويكرد خود نسبت به كمي كردن خسارات سازگار باشند؟

اوین استون، کارشناس حسابداری قانونی، اخیراً بینش خود را با این سازمان به اشتراک گذاشته است مرکز استرالیایی داوری تجاری بین المللی (ACICA) انتشار، بررسی ACICA. در این مقاله، اوین این پرسش را مطرح کرد که آیا ماهیت گاه نادقیق تعیین کمیت خسارت با انعطاف پذیری داوری ها در تضاد است یا خیر.

انعطاف‌پذیری اغلب به‌،وان یکی از مزایای کلیدی داوری در برابر دعوی قضایی ذکر می‌شود. اوین در مورد تصمیم اخیر دادگاه استیناف سنگاپور در CEF و CEG علیه CEH بحث کرد. [2022] SGCA 541 که محدودیت هایی را که باید بر روی این انعطاف پذیری در ارزیابی خسارات اعمال شود برجسته می کند. آزمايش كنندگان حقيقت بايد در جايي كه شواهد دقيق قابل دستيابي نيست وفق دهند و از اين اصل استفاده كنند تا بهترين برآوردي را كه مي توانند انجام دهند.

اوین در بحث درباره اصول مربوط به اتکا و زیان انتظارات، تأیید هزینه‌ها، هزینه‌های هدر رفته، اینکه آیا هزینه‌ها به طور منطقی انجام شده است یا خیر، نگر، بسیاری از طرف‌ها را در مورد تصمیم‌گیری به سبک «قضاوت سلیمان» که منصفانه به نظر می‌رسد، اما طرف‌ها را ناراضی می‌کند، برجسته کرد. در حالی که پذیرش ،صر ،ن ضروری است، او همچنین ضرورت اساسی برای شواهد کافی و من، برای حمایت از چنین برآوردهایی را مورد بحث قرار داد.

مقاله کامل را بخو،د اینجاهمانطور که در ACICA Review منتشر شده است (به صفحه 69 مراجعه کنید).

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: دعاوی حقوقی، میانجیگری و داوری از استرالیا


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1274136