خلاصه ای از تصمیمات اخیر دادگاه فدرال


لطفا از آ،ین نسخه لذت ببرید مدار کوتاه، یک برنامه هفتگی که توسط گروهی از افراد در موسسه عدالت نوشته شده است.

جدید دادخواست گواهی: در اوایل سال جاری، بخش هشتم اعلام کرد که متمم اول هیچ گونه حمایتی در برابر تحقیقات تلافی جویانه ساختگی و ساختگی ندارد و مصونیت واجد شرایطی را به یک کارمند رفاه کودکان اعطا کرده است که تمام تلاش خود را برای ویران ، زندگی یک خانواده بی گناه انجام داده است زیرا آنها از شهرستان اسکات در ایالت مونو انتقاد ،د. مقامات برای استخدام معاون کلانتری که پسرشان را مورد آزار ، قرار داده است. اینجا کلیک کنید برای یادگیری بیشتر

  • از زمان انتخاب شدن به ،وان شهردار فال ریور، ماساچوست در سن 23 سالگی، متهم در این مدار اول پرونده بسیار سقوط کرده است – اما نه آنقدر که ارزش یک مسابقه واژگ، قاضی سلیا را نداشته باشد: کیاروسکورو، تنبه‌آمیز، تحقیر، تحقیر، تحقیر، عفو، جوراب‌زن.
  • ادعاهای حقوقی او ممکن است درست یا نادرست باشد، اما، طبق این مدار دوم، این طرف دعوا نمی تواند با نام مستعار Publius Publicola شکایت کند.
  • بازیکن فوتبال ،ن UConn پس از ،ب ،وان قهرم، مسابقات کنفرانس 2014، پرنده را در جشن بعد از بازی تیم به دوربین تلویزیونی می چرخاند. او پس از چند بازی محروم شد، در نهایت بورس تحصیلی خود را از دست داد. او به دلیل نقض اولین متمم، روند مقرر و ،وان IX شکایت می کند. مدار دوم: مصونیت واجد شرایط در مورد ادعاهای قانون اساسی، اما ادعاهای ،وان IX ادامه دارد. او شواهد کافی ارائه کرده است که نشان می دهد با رفتار نادرست ورزشکاران مرد تقریباً به این شدت برخورد نمی شود.
  • در طول همه‌گیری، مقامات نیویورک دستورالعمل‌هایی را منتشر ،د که در آن به فکر تخصیص مجدد دستگاه‌های ونتیلاتور کمیاب به دور از بیماران مزمن ونتیلاتور مانند شاکیان به سایر بیماران بود. Gov’t: بدون ایستادن، نارس، بی حوصله، خارج از محدودیت. مدار دوم (منتشر نشده): شاکیان ممکن است هنوز نمرده باشند، اما کت و شلوار آنها نیست.
  • نیوجرسی به نامزدهای سیاسی اجازه می دهد تا یک شعار شش کلمه ای را در کنار نام خود در برگه رای درج کنند، اما اگر به شخص یا گروه دیگری اشاره دارد، نامزد باید مجوز آن فرد یا گروه را بگیرد. نقض متمم اول؟ مدار سوم: خیر. این مورد مشمول یک آزمون متمم اول انعطاف‌پذیرتر است که بر مقررات ایالتی مک،ک فرآیند انتخابات اعمال می‌شود. پس یا از برنی سندرز برای استفاده از شعار «برنی سندرز به انقلاب NJ خیانت کرد» اجازه بگیرید یا به فکر چیز دیگری باشید.
  • ماموران گروه ضربت DEA فروشنده مواد مخدر و مخبر را زیر نظر می گیرند، اما yikes! یک شخص ثالث ناشناس وارد خانه مظنون ویلمینگتون در دل می شود، با کالای مشکوک قاچاق خارج می شود و سپس از توقف ترافیک فرار می کند. از آنجایی که طرف نگران خبر دادن به مظنون است، ماموران در خانه و خانه هدف “هت و نگه دارنده” انجام می دهند. ی،ی بدون حکم هجوم آوردند، صحنه را ایمن ،د و بعد حکم را گرفتند. تاکتیک غیرقانونی؟ مدار سوم: نیازی به در نظر گرفتن آن نیست. ماموران شواهد کافی برای گرفتن حکم قبل از ضربه و نگه داشتن داشتند.
  • پلیس مورگانتاون، WV، ماشینی را برای چراغ عقب ش،ته می کشد. پلیس که نگران عصبی بودن راننده است، نقل قولی صادر می کند و سپس از سگش برای بو ، ماشین استفاده می کند. سگ در کوله پشتی مسافری که دو اسلحه در آن است هشدار می دهد که بعداً مسافر به خاطر آن محکوم می شود. مدار چهارم: پلیس برای تمدید توقف برای بوییدن سگ به شک منطقی نیاز داشت. و عصبی بودن راننده کافی نیست، با توجه به اینکه ا،ر افراد هنگام تعامل با پلیس عصبی هستند. بو کشیدن سگ سرکوب می شود و عقیده خالی می شود.
  • در سال 1993، گریسون، کی. در کنار جسد او مردی مست، غرق در خون، جواهرات و یک چاقوی کره با نوک عجیبی پیچ خورده در اختیار دارد. دادستان ها استدلال ،د که او از چاقوی چرخشی برای باز ، 17 پیچ رنگ روی یک پنجره طوفان استفاده کرد تا وارد خانه او شود. اعضای هیئت منصفه تصمیم گرفتند این نظریه را با استفاده از چاقوی پیچ خورده آزمایش کنند تا یک درب کابینت را در اتاق مشورت باز کنند و باز کنند. آنها با رضایت مرد را مقصر می دانند و او را به اعدام محکوم می کنند. مدار ششم (بر سر مخالفت): اعضای هیئت منصفه قطعا نمی توانند چنین آزمایش کنند. فوراً آزمایش جدیدی انجام دهید یا او را رها کنید.
  • یک زند، پیش از محاکمه در زندان کافه کانتی، تن می گوید که نگهبانان بدون دلیل موجه او را خفه ،د و او را چشیدند. نگهبانان می گویند که او سعی کرد با آنها بجنگد. اوه! علیرغم درخواست بازداشت شده، فیلم حفظ نشده است. هیئت منصفه: می‌خواهیم بگوییم که یکی از نگهبانان از زور بیش از حد استفاده کرده است. ما به شما 1 دلار جایزه می دهیم. بازداشت شده: مطمئناً 1 دلار معقول نیست. مدار ششم (منتشر نشده): بله، نه، همینطور است.
  • مدار ششم (منتشر نشده): روند تعیین اینکه آیا یک منطقه در فهرست ثبت ملی اماکن تاریخی قرار خواهد گرفت، “یادآور یک رمان دیستوپیایی” است، اما به نظر نمی رسد که در حال حاضر در فهرست ثبت نام به این مالکان خاص آسیبی وارد کند. بنابراین پرونده آنها منتفی است.
  • در مورد رمان‌های دیستوپیایی، در سال 2019، کمیسر پلیس دیترویت قو،ن نظم رابرت را زیر پا می‌گذارد و خارج از ،ت در جلسه هیئت کمیسیون‌های پلیس صحبت می‌کند و از استفاده پیشنهادی از فناوری تشخیص چهره برای شناسایی متهمان انتقاد می‌کند. به او گفته شد که حذف خواهد شد، او به صحبت ، ادامه می دهد و به بیرون کشیده می شود (بر خلاف قو،ن رابرت، که ابتدا نیاز به رأی کمیسیون دارد). انتقام غیرقانونی برای سخنر، او؟ مدار ششم (منتشر نشده): خیر، افسران دلایل محتملی داشتند که معتقد بودند او در مقابل دستگیری مقاومت کرده و قانون منع جلسات مزاحم را نقض کرده است.
  • اعضای الکلی های گمنام از برنامه ای 12 مرحله ای برای درمان اعتیاد خود پیروی می کنند. نه چندان معروف، نیروی هوایی “فرآیند 11 مرحله ای معافیت مذهبی” را برای ،، که می خواهند از دستور وا،یناسیون کووید-19 خارج شوند، دنبال می کند. تنها 135 مورد از 9754 درخواست اعطا شد – و این فقط به ،، اعطا شد که به هر حال قصد داشتند خدمات را ظرف یک سال ، کنند. آیا این قانون احیای آزادی مذهبی را نقض می کند؟ مدار ششم: به احتمال زیاد این کار را می کند. آرامش در حال حاضر، دستور در سطح ک، تایید شده است.
  • قانون ایندیانا ارائه دهندگان سقط جنین را م،م می کند که بقایای جنین را با دفن یا سوزاندن دفع کنند، مگر اینکه زن بقایای جنین را در اختیار بگیرد، در این صورت او می تواند آن ها را هر طور که می خواهد دفع کند. دو زن که سقط جنین انجام داده اند مخالف هستند که لازمه دفن یا سوزاندن جنین مست،م وجود جنین قبل از زنده ماندن است، در حالی که دو ارائه دهنده سقط جنین با گفتن گزینه قانونی خود برای تصاحب جسد به بیماران مخالف هستند. آیا اینها نقض متمم اول است؟ مدار هفتم: واحدهای ،تی مجاز به ابراز نظر هستند و می توان از پزشکان خواست تا حقایق مرتبط با اقدامات پزشکی را به بیماران اطلاع دهند. پرونده رد شد
  • شهرستان آنوکا، مینیون سیاست نانوشته ای داشت که بر اساس آن همه افراد خارجی متولد شده در زندان شهرستان بازداشت می شدند تا زم، که شهرستان از ICE در مورد اینکه آیا ICE می خواهد بازداشت کند یا خیر، بازداشت می شدند. مدار هشتم: این یک سیاست فوق‌العاده ،انه است، نه تنها به این دلیل که در مورد نمادهای خارجی‌تبار بروس ویلیس و آرنولد شوارتزنگر نیز صدق می‌کند. در عین حال، این سیاست همچنین نمونه استثنایی خوبی از تبعیض با منشاء ملی است. که باعث بررسی دقیق می شود. سیاستی که به دلیل اینکه فوق‌العاده ،انه است، نادیده گرفته می‌شود.
  • کاربران اوبر از سرویس اشتراک سواری به دلیل پرداخت هزینه شکایت می کنند. در تسویه حساب 32 میلیون دلاری، ک، به طور متوسط ​​یک دلار و هفت سنت و ا،ریت 35 سنت یا کمتر دریافت خواهد کرد. در همین حال وکلای شاکیان بیش از 5 میلیون دلار جایزه جداگانه دریافت می کنند. آیا اعطای هزینه بخشی از “تسویه حساب کوپن” غیرقانونی تحت قانون Cl، Action Fairness بود؟ مدار نهم: خیر، زیرا برخی از کاربران می توانند جایزه خود را به صورت نقدی دریافت کنند (حتی اگر کمتر از 5٪ این کار را انجام دهند).
  • می گوید: هیچ فقیه معقولی نمی تواند پیدا کند مدار دهم (منتشر نشده)، که حکم دادگاه مبنی بر اینکه به یک زن می گوید از همسر سابق خود دوری کند، آنقدر محدود کننده است که او «در بازداشت است». بنابراین ادعای habeas corpus او به درستی رد شد. اما درست نیست که یکی از دیگر ادعاهای او – به چالش کشیدن قانون اساسی ک،ادو که چنین احکام حفاظتی را مجاز می‌کند (به جای خود حکم حفاظتی)) مطرح کند. روکر-فلدمن زمینه.
  • سرویس اخبار دادگاه دوباره به این کار بازگشته است و از کارمندان دادگاه های ،تی به دلیل عدم دسترسی سریع به شکایات مدنی جدید شکایت می کند. دادگاه منطقه ای: دادگاه های نیومکزیکو در سراسر ایالت باید شکایات غیرمحرمانه را حدا،ر تا پنج ساعت کاری پس از دریافت ارائه کنند. مدار دهم: ما با دادگاه منطقه موافقیم که دادگاه های ایالتی اجتناب ناپذیر است جوان تر آرگومان غیر شروع کننده است. اما خط روشن پنج ساعته دادگاه منطقه به دادگاه های نیومکزیکو انعطاف کافی نمی دهد (به ،وان مثال، برای حسابرسی کارمند، که روزهای بیماری را می گذرانند). دستور مقدماتی دادگاه منطقه لغو شده است و باید برای سازگاری با شرایط فوق العاده یا استانداردهای انطباق اساسی اصلاح شود.
  • آن “استاد ویژه” را به خاطر دارید که برای نظارت بر اسناد ضبط شده در خانه کلوپ کشور رئیس جمهور سابق ترامپ منصوب شد؟ مدار یازدهم: اون دیگه خیلی خاص نیست.
  • از سال 1873، مزایای جانبازان توسط طلبکاران، مقامات مالیاتی و دستورات قضایی غیرقابل لمس بوده است. اما در مورد مقامات زندان فلوریدا، که از حساب یک زند، (که با انتقال مزایای VA به حساب یک اتحادیه اعتباری خارجی تامین می‌شود) پول گرفته‌اند تا بدهی‌ای که او در زندان متحمل شده است، چطور؟ مدار یازدهم (بر مخالفت): که می داند. تنها چیزی که می تو،م بگوییم این است که مقامات زندان از مصونیت واجد شرایط برخوردارند و زند، فاقد مقامی برای به چالش کشیدن یک قانون ،تی است که به مقامات زندان دستور می دهد پول را تنها در صورتی که مستقیماً توسط VA به حساب زند، واریز شده باشد، رها کنند.
  • معاون کلانتر شهرستان ،ون، فلوریدا، راننده را برای انحراف می کشد و سپس، بلیت نوشته شده اما تحویل داده نشده است، به راننده دستور می دهد از کامیون خارج شود تا سگ مواد مخدر بتواند بو بکشد. (هیچ دارویی پیدا نشد، اما درگیری فیزیکی متعاقب آن منجر به هزینه های انسداد برای راننده می شود.) مدار یازدهم: فاقد مصونیت واجد شرایط برای طول، شدن توقف. معاون باید بعد از نوشتن بلیط راننده را شل می کرد. مخالفت جزئی: هک، برای توقف اولیه نیز مصونیت را انکار می کردم. حتی مشخص نیست که راننده واقعاً منحرف شده است.
  • بخش‌هایی از Panhandle فلوریدا با عشق به ،وان Floribama شناخته می‌شوند، و حتی یک بار منطقه‌ای معروف وجود دارد که از سال 1964 به نام Flora-Bama Lounge, Package and Oyster Bar شناخته می‌شود. آیا این کافه ادعای علامت تجاری در برابر اسپین آف Jersey S،re، MTV Floribama S،re دارد؟ (ویرایش: اگر می خواهید بخندید، اما سواحل فلوریدا بدون شک زیباترین سواحل این ایالت هستند.) مدار یازدهم: آنها نمی کنند؛ این وضعیتی است که متمم اول قانون لانهام را مغلوب می کند.
  • و در اخبار en banc، آیا تا به حال در مورد عبارت “en banc” فکر کرده اید؟ آیا قبلاً مثل چند وقت پیش «در بانک» نبود؟ و چگونه می گویید؟ پاسخ سوال دوم و سوم را می‌تو،د در این ،مت پیدا کنید این کار علمی توسط آنتونی سندرز از IJ و مت لی، منشی سابق IJ، که به زودی در قضاوت، مجله علمی دوک در مورد قوه قضاییه.

دوستان، این هفته IJ ویرایش سوم “مجوز کار: مطالعه ملی بارهای ناشی از مجوزهای شغلی” را منتشر کرد، گزارشی بسیار مفید در مورد بارهای مجوزهای شغلی بر آمریکایی های کم درآمد. چه چیزی از آ،ین نسخه (در سال 2017) تغییر کرده است؟ ایالت ها در واقع چند مجوز را حذف ،د و برخی دیگر را کمی سخت تر برای دریافت ،د، که، بله، تنها یک گام کوچک در مسیر درست است. اما با توجه به اینکه ایالت ها در حدود صد سال گذشته به طور مداوم در مسیر اشتباه رفته اند، هنوز هم کاملاً منظم است. اینجا کلیک کنید برای یادگیری بیشتر


منبع: https://reason.com/volokh/2022/12/02/s،rt-circuit-a-roundup-of-recent-federal-court-decisions-187/