خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


را نیویورک تایمز داستان در مورد تشییع جنازه تایر نیکو، است اینجا. کشیش آل شارپتون مداحی اصلی را ایراد کرد، اما سخنرانان زیادی از جمله مادر آقای نیکو، و معاون رئیس جمهور هریس حضور داشتند. یک موضوع مش، تمایل به مشاهده تغییرات در پلیس بود. معاون رئیس جمهور به طور خاص خواستار تصویب این قانون توسط کنگره شد قانون جرج فلوید عدالت در پلیس. بستگان آقای فلوید، برونا تیلور و اریک گارنر در میان عزاداران بودند. برای اخبار بیشتر به خواندن ادامه دهید.

انتقال به دادگاه های الکترونیکی آغاز می شود. دفتر اداری دادگاه ها سخت کار کرده است تا زیرساخت دادگاه کارولینای شمالی را به روز کند. یکی از گام‌های کلیدی در این فرآیند، راه‌اندازی دادگاه‌های الکترونیکی، یک سیستم الکترونیکی بایگ، و نگهداری سوابق است. این سیستم به صورت آزمایشی در روز دوشنبه، 13 فوریه، در شهرستان هارنت، جانستون، لی و ویک راه اندازی خواهد شد. ثبت نام آنلاین پس از آن تاریخ اجباری خواهد بود. برخی از خدمات دادگاه ممکن است از هم اکنون تا تاریخ شروع به کار تحت تأثیر قرار گیرند. اطلاعات بیشتر در مورد دادگاه های الکترونیکی موجود است اینجا.

دادگاه عالی ایالتی استدلال هایی را درباره اینکه چه زم، مجرمان می توانند رأی دهند می شنود. WRAL گزارش می دهد اینجا که دادگاه عالی کارولینای شمالی در این هفته به استدلال ها رسیدگی کرد ابتکار موفقیت جامعه در برابر مور. موضوع اصلی قانون اساسی است GS 13-1، که حق رای مجرمان را تنها پس از «ا،اج بدون قید و شرط»، ی،ی اتمام هر گونه مجازات حبس، مشروط، و/یا آزادی مشروط باز می گرداند. شاکیان ادعا می کنند که جنبه قانونی که مجرمان را از رای دادن در حین مشروط یا آزادی مشروط منع می کند، ریشه در دشمنی نژادی دارد و حمایت برابر و سایر اصول قانون اساسی را نقض می کند. آنها در مقابل یک هیئت سه قاضی دادگاه عالی در ویک کانتی پیروز شدند و این موضوع اکنون در دادگاه عالی ایالتی است. سالن دادگاه مملو از جمعیت بود و در کلیسایی در مجاورت، منطقه ای برای تماشای سرریز ایجاد شد. WRAL ا،ریت جمهوری خواهان در دادگاه را بدبین به موضع شاکیان نشان می دهد.

سریال به روز رس،: دادگاه استیناف مریلند به درخواست خانواده قرب، برای یک بار دیگر رسیدگی می کند. آسوشیتدپرس در مورد آ،ین تحولات این پرونده در قلب پاد،ت گزارش می دهد سریال: “[A] دادگاه استیناف مریلند بررسی کرد که آیا خانواده قرب، در زمان لغو دادگاه بالتیمور رفتار نامن،ی داشته اند یا خیر. [Adnan] محکومیت سید در سال گذشته، اجازه آزادی او را پس از بیش از دو دهه پشت میله های زندان داد. . . . بستگان بازمانده هه مین لی، دوست دختر سابق و همک،ی دبیرستان سید که در سال 1999 خفه شد و در یک قبر موقت دفن شد، ادعا می کنند که حقوق آنها نقض شده است زیرا آنها به اندازه کافی در مورد جلسه دادگاه که سید را برنده شده بود، اطلاع کافی دریافت ن،د. آزادی او آنها درخواست ،د جلسه استماع ماه سپتامبر مجدداً تکرار شود – که احتمالاً مست،م احیای محکومیت سید است – تا به برادر لی فرصتی م،ادار برای شرکت داده شود. من در اینجا عمیقاً به استدلال‌ها نگاه نکرده‌ام، اما حدس من این است که اعاده محکومیت بعید است، در حالی که نظری که روشی را که دادست، در آن تبرئه سید را انجام داده است کاملاً ممکن است.

سرمایه دار سابق ارزهای دیجیتال به دلیل تماس با شاهد احتمالی مجازات شد. سام بنکمن-فرید، بنیانگذار صرافی سقوط کرده ارزهای دیجیتال FTX، تحت کیفرخواست فدرال قرار دارد اما با وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری از بازداشت خارج شده است. او انواع و ا،ام بی،ه های عمومی را بیان می کند، اما ظاهراً در خلوت نیز صحبت می کند. او اخیراً به مشاور عمومی فعلی FTX (که در مراحل ورش،تگی است) پیام داد تا بگوید که اگرچه “کارها به اشتباه تمام شده اند”، “واقعاً دوست دارد دوباره وصل شود و ببیند آیا راهی برای ما وجود دارد که بتو،م کار سازنده ای داشته باشیم. رابطه، در صورت امکان از یکدیگر به ،وان منابع استفاده کنید، یا حداقل مسائل را با یکدیگر بررسی کنید.” دادستان این را به ،وان دستکاری شاهد تلقی کرد و به دنبال تشدید شرایط آزادی بانکمن-فرید بود. سی ان ان گزارش می دهد اینجا که قاضی حداقل در حال حاضر موافقت کرده است که این پیام را دعوتی از وکیل عمومی می داند که «نظرات و خاطرات خود را با روایت متهم از وقایع همسو کند» یا به «شاید عامیانه تر، به نظر می رسد ت، بوده است. که هم متهم و هم [the witness] از همان کتاب سرود بخوان.»

“اشک تمساح.” در نهایت، آسوشیتدپرس به این نتیجه رسیده است این داستان در مورد چندین متهم شورش پایتخت 6 ژانویه که از صدور حکم پشیم، عمیق خود را ابراز ،د اما بعداً ادعا ،د که هیچ اشتباهی انجام نداده اند. به نظر می رسد قدمت این پدیده به «[t]اولین متهم 6 ژانویه که مجازاتش را گرفت، آنا مورگان-لوید، [w،] گفت [federal Judge Royce] لمبرت که قبل از اینکه او را به حبس مشروط محکوم کند از نمایش خشونت وحشیانه در ساختمان کاپیتول خجالت می‌کشید، اما بعداً به لورا اینگراهام مجری برنامه فا، نیوز گفت: «مردم در جریان شورش «بسیار مودب» بودند و پلیس «آرام» را دید. افسران با آشوبگران چت می کنند.» از آن زمان قاضی لمبرث ابراز امیدواری کرد که “تغییر قلب” متهم دیگر صادقانه باشد زیرا امیدهای او در “بر باد رفته” بود. [Ms. M،-Lloyd’s] مورد. در مورد دیگری، او نوشت که «اغلب تشخیص صمیمیت» پشیم، متهمان 6 ژانویه برایش دشوار است. او گزارش می دهد که “با اشک تمساح بسیار آشناست.” اصطلاح “اشک تمساح” ریشه شناسی جالبی دارد که می تو،د در مورد آن بخو،د اینجا. به طور خلاصه، قرن‌ها پیش تصور می‌شد که تمساح‌ها هنگام خوردن طعمه خود، اشک‌های غم و اندوه ساختگی می‌ریزند. من یک کروکودیل شناس نیستم، اما این ایده که کروکودیل ها نیاز به پشیم، ساختگی دارند، بعید به نظر می رسد.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-645/