خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


بزرگترین داستان حقوق کیفری ملی (و بین المللی) این هفته مربوط به حمله تروریستی دسامبر 1988 به پرواز 103 پان ام است. این پرواز توسط بمبی بر فراز لاکربی، اسکاتلند منهدم شد و 270 نفر را کشت که بسیاری از آنها دانشجویان آمریکایی در راه بازگشت به خانه بودند. تعطیلات. دو مرد لیبیایی که ادعا می‌شد در این حمله دست داشته‌اند، در سال 2001 محاکمه شدند. یکی مجرم شناخته شد و زند، شد و از آن زمان مرده است. دیگری تبرئه شد. دو سال پیش، دادستان های فدرال، فرد سومی، افسر سابق اطلاعات لیبی، ابوعگیله محمد مسعود خیر المریمی را متهم ،د که گمان می رود سازنده بمب بوده باشد. المریمی اکنون در بازداشت آمریکاست و برخی گزارش ها حاکی از اعتراف وی به نقش خود در این حمله است. با این حال، شرایط گزارش شده اعترافات و انتقال وی به ایالات متحده نامشخص است و برخی معتقدند که او اساساً توسط یک جنگ سالار ربوده شده، مجبور به اعتراف به گناه و تحویل به ایالات متحده علیرغم عدم وجود هرگونه توافق نامه استرداد رسمی بین لیبی ناکارآمد شده است. ،ت و آمریکا رو،مه گاردین بیشتر داشتن اینجا. من انتظار دارم با ادامه پرونده جنایی، درگیری حقوقی قابل توجهی بر سر اعتراف ادعا شده وجود داشته باشد. برای اخبار بیشتر به خواندن ادامه دهید.

Crypto wunderkind در میان نشانه هایی از کلاهبرداری گسترده دستگیر شد. سام بنکمن-فرید، پسر دو استاد حقوق دانشگاه استنفورد و بنیانگذار صرافی سقوط کرده ارزهای دیجیتال FTX، در باهاما دستگیر شده و برای مواجهه با اتهاماتی از جمله کلاهبرداری از طریق سیم و کلاهبرداری اوراق بهادار پس از فروپاشی شرکتش، ظاهراً پس از گرفتن مشتری، به ایالات متحده مسترد شده است. وجوه و استفاده از آنها در معاملات پر ریسک. CNBC بیشتر دارد اینجا. و در مورد اساتید حقوق؟ CNN Business دارد این مقاله بالا اشاره می کند که آنها به دلیل دخالت خود در FTX تحت نظارت قرار می گیرند و به طور بالقوه، عدم استفاده از تخصص خود برای شناسایی آنچه به نظر می رسد نقص های آشکار در حاکمیت شرکتی بوده است.

دادستان کل NC در حال بررسی این است که آیا مارک میدوز، نماینده سابق کنگره (و رئیس ستاد ترامپ) را به تقلب در رأی‌دهی متهم کند یا خیر. WRAL گزارش می دهد اینجا که میدوز در انتخابات 2020 در کارولینای شمالی رای داد و ظاهراً مدعی اقامت در یک خانه متحرک اجاره ای در بخش غربی این ایالت بود. اما به نظر می رسد مالک سابق ملک گفته است که میدوز هرگز آنجا نمانده است. بنابراین، آیا او واقعاً ،ن کارولینای شمالی بود که حق رای دادن در اینجا را داشت؟ SBI این موضوع را بررسی کرده و گزارش خود را به دفتر دادستان کل جاش استین، که در حال بررسی این است که آیا اتهامات جنایی را مطرح کند، تحویل داده است. هیچ ج، زم، برای تصمیم گیری اعلام نشده است.

فرماندار مستعفی اورگان، مجازات همه محکومان اعدام را کاهش می دهد. NPR دارد این مقاله ای در مورد کیت براون، فرماندار دموکرات مستعفی، که به دلیل محدودیت های دوره ریاست خود را ، می کند. براون به تازگی حکم 17 زند، محکوم به اعدام اورگان را به حبس ابد تبدیل کرد و اظهار داشت که او معتقد است مجازات اعدام بیهوده، غیراخلاقی و غیرممکن است که به طور عادلانه اجرا شود. ما تنها دو سال تا ، پست فرماندار دموکرات خودمان به دلیل محدودیت‌های دوره فاصله داریم، و تصور می‌کنم که مردم در همه طرف‌ها به این موضوع علاقه‌مند هستند که آیا فرماندار کوپر با نزدیک شدن به پایان دوره ریاست‌جمهوری خود، اقدامی مشابه انجام دهد یا خیر. .

اداره پلیس یک باشگاه شطرنج برای بچه ها راه اندازی می کند. اف بی آی بولتن مجری قانون این مقاله در مورد شوالیه های ،ل ،رن، یک باشگاه شطرنج است که توسط اداره پلیس نیو برن با کمک یک مربی شطرنج محلی تأسیس شده است. این باشگاه دو بار در هفته به مدت 12 هفته تشکیل جلسه می دهد تا به بچه ها اصول اولیه شطرنج و همچنین درس های بزرگتر زندگی درباره استراتژی و صبر را آموزش دهد. این جلسه به قدری محبوب بود که مجبور شد به مکان بزرگتری منتقل شود و جلسات بعدی در حال انجام است.

افسر عجیب و غریب دوست داشتنی (؟) با لباس گرینچ به رانندگ، که سرعت می گیرند پیازهای بدبو می دهد. WRAL داست، دارد اینجا درباره «سرهنگ لو کاپوتو، یک جانباز 37 ساله از کلانتر شهرستان مونرو در فلوریدا، که در فصل تعطیلات لباس گرینچ می پوشد و رانندگ، را که با سرعت در یک منطقه مدرسه حرکت می کنند متوقف می کند. سریع‌ترهای جدی بلیط جدی دریافت می‌کنند، اما به ،، که فقط چند مایل در ساعت بالاتر از حد مجاز هستند، می‌توانند بین استناد و پیاز بدبو انتخاب کنند. به نظر می رسد پیاز انتخاب ارجح است و برخی از رانندگان آنقدر پیش می روند که آن را جلوی سرهنگ کاپوتو می خورند.

همانطور که در داستان قبلی گواه است، پایان سال 2022 تقریباً در راه است. ما روز دوشنبه یک پست خواهیم داشت و سپس برای تعطیلات تاریک خواهیم شد و در سال جدید برمی گردیم. آ، هفته ای امن و آرام داشته باشید.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-640/