خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


ده ها هزار واحد مس، و ،ب و کار در شهرستان مور هفته بعد را بدون برق آغاز ،د دو پست برق در شهرستان بر اثر شلیک گلوله آسیب دیدند عصر شنبه مقامات فدرال، ایالتی و محلی در حال بررسی هستند، و سی ان ان گزارش می دهد که مقامات نزدیک به دوجین گلوله را از یک تفنگ پرقدرت در صحنه کشف ،د. مقامات بر این باورند که فرد یا افرادی که به پست‌ها آسیب رسانده‌اند می‌دانستند که چه می‌کنند، اما انگیزه‌ای را برای اقدامات خود شناسایی نکرده‌اند. نیوز و آبزرور گزارش داد گمانه زنی های گسترده این حملات مربوط به یک نمایش درگ کوئین در ساترن پاین بود که درست زم، که ایستگاه های فرعی آسیب دیدند شروع شد، اما CNN گزارش ها که محققان هیچ مدرکی برای ارتباط آن رویدادها ندارند. دوک انرژی روز چهارشنبه تعمیرات خود را به پایان رساند و تقریباً برق همه تا صبح پنجشنبه برقرار شد. جایزه تا 75000 دلار به هر ،ی که اطلاعاتی را ارائه دهد که منجر به دستگیری و محکومیت شود ارائه می شود.

انجمن های S،tS،ter در Fayetteville. ماه گذشته شورای شهر فایتویل قرارداد یک ساله با S،tS،ter را تایید کرد، یک شرکت نرم افزاری تشخیص تیراندازی در کالیفرنیا، به شرطی که شهر میزبان انجمن های عمومی برای دریافت نظرات جامعه باشد. دو دیدار اول چهارشنبه و پنجشنبه و سومین جلسه مجازی برگزار شد برای ظهر امروز برنامه ریزی شده است. سیستم S،tS،ter از سنسورهای صوتی استفاده می کند بر روی تیرها، پشت بام ها و سایر مناطق مرتفع برای تشخیص شلیک گلوله، مثلث سازی مکان و هشدار به اجرای قانون قرار داده شده است. S،tS،ter ادعا می کند که سیستم آن واکنش سریع به تیراندازی را که ا،ر آنها به 911 گزارش نشده است، امکان پذیر می کند، جان قرب،ان گلوله را نجات می دهد و بازیابی شواهد را بهبود می بخشد. منتقدان احتیاط می کنند که S،tS،ter به طور گسترده در جوامع اقلیت مستقر شده است و هشدارها (که برخی از آنها ممکن است نادرست باشند) می تواند به پلیس بیش از حد کمک کند. CBS17 گزارش می دهد پنج شهر و شهر کارولینای شمالی، گلدزبورو، گرین‌ویل، راکی ​​مانت، ویلمینگتون و وینستون-سالم قبلاً از S،tS،ter استفاده می‌کنند. این سیستم قرار بود در اوایل سال جاری در دورهام مستقر شود، اما راه اندازی شد به تعویق افتاده است.

کلانتر سابق شهرستان گرانویل به دلیل جعل سوابق محکوم شد. هیئت منصفه، کلانتر سابق شهرستان گرانویل، بریندل ویلکینز، روز پنجشنبه به دلیل به دست آوردن دارایی با بهانه های نادرست و ممانعت از اجرای عدالت به دلیل جعل سوابق مربوط به آموزش ضمن خدمت و آموزش اسلحه گرم برای حفظ گواهینامه ،تی برای خود و دیگران، مجرم شناخته شد. WRAL گزارش می دهد که ویلکینز محکومیت فعالی به حداقل 18 ماه برای شروع فوری دریافت کرد.

مظنون تیراندازی در باشگاه کیو به 305 فقره اتهام متهم شد. در اخبار ملی، دادستان ک،ادو اندرسون آلدریچ را رسما متهم کردمتهم به تیراندازی در یک کلوپ شبانه دگرباشان ، ک،ادو اسپرینگز در 19 نوامبر، پنج کشته و زخمی شدن حداقل 17 نفر دیگر، با 305 فقره جرم شامل 10 فقره قتل درجه یک، 86 فقره اقدام به قتل، و 48 مورد تعصب. جنایات با انگیزه مجله نیویورک تایمز گزارش ها که دادستان به ازای هر فرد کشته شده دو فقره قتل را بر این اساس متهم ،د که متهم هم با عمد و عمد و هم با بی‌تفاوتی شدید نسبت به جان انسان‌ها عمل کرده است. مایکل آلن دادستان منطقه به خبرنگاران گفت در یک کنفرانس خبری که «[w]شما 305 مورد را در یک پرونده تشکیل می دهید، که به مردم، این جامعه، این ایالت و این ملت می گوید که ما تا جایی که ممکن است این پرونده را جدی می گیریم، به این م،ی که این پرونده را تا حد امکان تحت پیگرد قانونی قرار خواهیم داد. قانون.”

گرینر آزاد شد. سرانجام، در اخبار بین المللی، WBNA بریتنی گرینر را راه اندازی کرد این هفته از بازداشت روسیه آزاد شد در مبا، زند،ان که شامل آزادی ایالات متحده فروشنده اسلحه روسی ویکتور بوت، ملقب به “تاجر مرگ.” گرینر در ماه فوریه پس از مقامات در فرودگاه روسیه دستگیر شد دو کارتریج ویپ حشیش را در چمدانش پیدا کرد. او به اتهام مواد مخدر اعتراف کرد و به 9 سال زندان محکوم شد. ایالات متحده نتوانست به ،وان بخشی از توافق، آزادی آن را تضمین کند پل ویلان آمریکایی وی که چهار سال پیش توسط مقامات روسی به اتهام جاسوس بودن دستگیر شد. مقامات ایالات متحده محاکمه بعدی ویلان را که منجر به محکومیت وی و 16 سال زندان شد، ناعادلانه خواند. پرزیدنت بایدن روز پنجشنبه وعده داد که ایالات متحده هرگز از ویلان دست نخواهد کشید.

امیدوارم همگی آ، هفته ای امن و آرام داشته باشید.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-639/