حقوق دانش آموز در مدرسه: آزادی بیان


دانش‌آموزان مدارس ،تی معمولاً زم، که در مدرسه هستند و در حین فعالیت‌های مدرسه هستند، از حقوق آزادی بیان در قانون اصلاحیه اول مانند بقیه برخوردارند. اما دادگاه عالی ایالات متحده به دلیل نیاز به ایجاد یک محیط امن و منظم در مدرسه، برخی استثناها را در مورد محافظت از گفتار دانش آموزان در نظر گرفته است.

به طور معمول، گفتار دانش‌آموز، از جمله بیان دانش‌آموز، تا زم، محافظت می‌شود که باعث اختلال در مدرسه یا تداخل با حقوق دیگران نشود. اما مدارس می‌توانند گفتار مبتذل یا توهین‌آمیز را ممنوع کنند، و حتی گاهی سخن، را که «نامن،» تلقی می‌شود، محدود کنند.

بنابراین، وقتی صحبت از حقوق بیان آزاد در متمم اول به میان می‌آید، بدون اینکه در مدرسه دچار مشکل شوید، چه می‌تو،د بگویید؟

از کجا شروع شد

حق آزادی بیان یک حمایت متمم اول است که در قانون اساسی ایالات متحده تضمین شده است. اما دیوان عالی همچنان نقش مهمی در حفاظت از گفتار دانش‌آموزان و تعیین زم، که مدرسه می‌تواند گفتار را بدون نقض حقوق دانش‌آموزان محدود کند، ایفا کرده است.

دانش آموزان حقوق اساسی خود را در مدرسه حفظ می کنند

در سال 1969، دادگاه عالی آزمونی را برای تعیین اینکه آیا سخنر، دانش‌آموز تحت حمایت متمم اول قانون اساسی است یا خیر ایجاد کرد. تینکر در برابر ناحیه مدرسه جامعه مستقل د موین.

در آن صورت، دانش‌آموزان دبیرست، پس از بستن بازوبندهای مشکی به مدرسه در اعتراض به جنگ ویتنام از کار تعلیق شدند. دانشجویان تعلیق خود را به چالش کشیدند و استدلال ،د که این نقض قانون متمم اول قانون اساسی برای آزادی بیان است. دیوان عالی کشور موافقت کرد.

قضات می نویسند: “دانش آموزان از حقوق قانونی خود در دروازه مدرسه نمی گذرند.” امروزه دادگاه ها هنوز از قانون “اختلال اساسی” استفاده می کنند. گفتار دانش‌آموز محافظت می‌شود، مگر اینکه به طور قابل‌توجهی باعث اختلال یا تداخل در عملکرد مدرسه شود.

سخنان سخیف

بچه‌ها بچه خواهند بود، و از آنجایی که دانش‌آموزان بیشتری از حقوق آزادی بیان خود در مدرسه دفاع می‌،د، لازم بود راه‌های مشخص‌تری برای ارزیابی زم، که گفتار دانش‌آموز محافظت می‌شود ارائه شود.

در سال 1986، دیوان عالی کشور قانون جدیدی را بر اساس سبک گفتار دانشجویان ایجاد کرد. که در منطقه مدرسه بتل در مقابل فریزر، یک دانش آموز سخنر، کرد که دوستش را برای معاونت ک، معرفی کرد که مملو از اشارات ، مانند “راک سخت”، “محکم در شلوارش” و چیزی در مورد “کوبیدن آن به داخل” بود. روشی جالب برای جلب حمایت رای دهندگان، اما مدیران مدرسه او را به دلیل نقض سیاست های مدرسه در مورد رفتار و گفتار توهین آمیز از کار تعلیق ،د.

دیوان عالی اذعان کرد که گفتار غیر مزاحم دانش آموز به دلیل حکم صادره محافظت می شود سرهم بندی کننده، اما دادگاه استثنایی از قاعده ای قائل شد که به مدارس اجازه می دهد گفتار مبتذل ، را ممنوع کنند یابی حیا

در مورد سخنر، یا بیان دانش‌آموز که شامل فعالیتی تحت حمایت مدرسه است، چطور؟ در سال 1988، دادگاه عالی استثناء دیگری را قائل شد که به مدارس اجازه می داد در فعالیت های تحت حمایت مدرسه، گفتار را تنظیم کنند.

که در منطقه مدرسه Hazelwood در مقابل Kuhlmeierمدیر مدرسه صفحاتی از رو،مه مدرسه را حذف کرد که حاوی داستان هایی در مورد بارداری نوجوانان و تأثیرات طلاق والدین بود. دانشجویان استدلال ،د که حذف صفحات، حقوق آنها را طبق متمم اول نقض می کند. دادگاه عالی تصمیم گرفت که اگر صحبت دانش‌آموزان «نامن،» و بخشی از یک ک، یا فعالیت تحت حمایت مدرسه باشد، مسئولان مدرسه می‌توانند از صحبت ،شان جلوگیری کنند.

و با این حال استثنای دیگری در سال 2007 رخ داد، زم، که دادگاه عالی تصمیم گرفت مدارس همچنین می توانند جلوی بیان دانش آموزان را بگیرند که به نظر می رسد مصرف غیرقانونی مواد مخدر را ترویج می کند. که در مورس علیه فردریکمدیر دانش آموزی را که حاضر به کنار گذاشتن بنری با مضمون «بونگ به 4 عیسی می زند» تعلیق کرد.

چطور میگذره

استانداردهای ارزیابی زم، که گفتار دانش‌آموز مستحق حفاظت از متمم اول است همچنان در حال تکامل است تا با دنیا همگام شود. از این گذشته، واشنگتن و جفرسون هنگام نوشتن حقوق اساسی ما مجبور نبودند به چیزهایی مانند رسانه های اجتماعی فکر کنند. اما نگران نباشید زیرا در سال 2021 دادگاه عالی این کار را انجام داد.

سخنر، دانش آموزان خارج از مدرسه

که در منطقه مدرسه منطقه ماهانوی در مقابل BLیک دانشجو پس از عدم حضور در تیم تشویقی دانشگاه، تصاویر مبتذلی را در اسنپ چت منتشر کرد. او به ،وان مجازات از تیم نوجوانان دانشگاه محروم شد. دادگاه عالی حکم داد که این تعلیق حقوق بیان آزاد دانش‌آموزان را نقض می‌کند، زیرا مدارس آزادی عمل مشابهی برای محدود ، سخنر، دانش‌آموزان در خارج از دانشگاه ندارند.

این بدان م،است که تنظیم گفتار دانش‌آموز که خارج از مدرسه انجام می‌شود، حقوق متمم اول را نقض می‌کند، مگر اینکه مدرسه بتواند شرایط خاصی را برای توجیه مقررات نشان دهد. به ،وان مثال، مدارس احتمالاً می‌توانند دانش‌آموزان را به‌خاطر سخن، که شامل قلدری یا آزار و اذیت است، بدون نقض حقوق بیان آزاد دانش‌آموز، حتی زم، که خارج از ساعات مدرسه انجام می‌شود، تنبیه کنند، زیرا بر توانایی قرب، برای یادگیری در مدرسه تأثیر می‌گذارد.

مدارس خصوصی

از آنجایی که آموزش عمومی اساسا یک نهاد ،تی است، مدارس ،تی م،م به رعایت حقوق اساسی دانش آموزان از جمله آزادی بیان هستند. اما مدارس خصوصی ابزار ،ت نیستند، بنابراین دانش‌آموزان آن‌ها از حمایت‌های متمم اول ی،ان برخوردار نیستند. با این حال، آنها معمولاً لباس های ی،، دارند.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/findlaw-for-teens/student-rights-at-sc،ol-free-s،ch/