حداکثر کردن ارزش شرکت حقوقی (2022)


تبادل رویه حقوقی به وکلا کمک می کند تا ارزش های غیرقابل درک در فعالیت های خود را کشف کنند. LPE بازار را به سمت بهتر شدن تغییر داده است. آنها دفاتر را با طیف وسیع تری از ،یداران بالقوه مرتبط می کنند و به شرکت ها در مورد آنچه ،یداران به دنبال آن هستند آموزش می دهند. شرکت‌های انفرادی و کوچک می‌توانند غرامت بهتری برای آنچه ساخته‌اند دریافت کنند و ،یداران می‌توانند محصولات بهتری پیدا کنند.

کشف ارزش در یک موسسه حقوقی

اگرچه دارای ارزش هستند، اما دارایی های فیزیکی یک شرکت باعث عمل نمی شود. روزهای فروش صرفاً کتابخانه کدهای ،تی و رساله های این شرکت گذشته است. امروزه شرکت ها دو مزیت متمایز نسبت به سال های گذشته دارند: یک مجموعه گسترده ،یدار و اطلاعات در مورد آنچه که در یک شرکت ارزش ایجاد می کند.

گسترش حوزه ،یداران مؤسسه حقوقی

با Exchange Practice Law، وکلای دادگستری می توانند به فراتر از شبکه خود دسترسی پیدا کنند و دفتر خود را بفروشند. ممکن است یک ،یدار محلی برای شرکت ورش،تگی روستایی وکالت در تنسی وجود نداشته باشد. اما کتاب تجارت، حسن نیت محلی، و دانش صنعت ممکن است همان چیزی باشد که یک شرکت در حال گسترش کارولینای شمالی به دنبال آن است. هنگامی که این دو شرکت به هم متصل شوند، ارزش بیشتری برای هر دو دفتر وجود دارد.

ایجاد ارزش در یک شرکت

به طور ک،یک، وکلا تشویق نشده اند که به شرکت خود به ،وان یک تجارت فکر کنند. این بدان م،است که بسیاری از شرکت ها به طور استراتژیک در مورد چگونگی ایجاد ارزش در شرکت خود فکر نمی کنند. به هر حال، این یک دارایی است که بسیاری از وکلا تمام زندگی خود را صرف کار روی آن می کنند. چرا در نهایت ارزش آن را به دارایی های فیزیکی کاهش دهیم؟

تبادل قانون به شرکت ها کمک می کند تا بیشتر از آنچه دیده می شود، بسازند. املاک، دارایی های فیزیکی، و کتاب مشتریان «بالقوه» همه یک شرکت نیستند.

LPE به شرکت‌ها کمک می‌کند تا زمینه‌هایی را که باید روی آن‌ها کار کنند تا ارزش‌آفرینی کنند، کشف کنند. تفاوت زیادی بین شرکتی وجود دارد که فرآیندهای آن در راس یک وکیل حقوقی است و شرکتی که رویه‌های مستند، تکرارپذیر و مقیاس‌پذیر دارد. به طور مشابه، شرکتی با جذب ساده و بازاریابی متناظر بسیار جذاب تر از شرکتی است که به ارجاعات شخصی متکی است.

چگونه می توان آن را دریافت کرد

آیا می خواهید در مورد چگونگی به حدا،ر رساندن ارزش شرکت خود اطلاعات بیشتری ،ب کنید؟ نگاهی به بررسی کامل ما از The Law Practice Exchange بیندازید. ویدیوهای بیشتری را ببینید، از انجمن ما بشنوید و محصولات را مقایسه کنید.

آ،ین به روز رس، در 16 دسامبر 2022


منبع: https://lawyerist.com/news/،mize-value-law-practice-exchange/