جمعه، 26 مه 2023 – چقدر جذاب


«گورسوش، ،ون اتحاد غیرمعمولی علیه قدرت ،تی تشکیل دادند. محافظه‌کاران و لیبرال‌ها در چهار مورد با هم متحد شدند. محققین حقوقی می گویند که جفت ها علاقه همسویی را نشان می دهند: لیدیا وی، از قانون بلومبرگ دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:23 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“مناظره سایه سایه”: مرکز ملی قانون اساسی پست کرده است این ویدیو در یوتیوب.

نوشته شده در 1:20 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“قاضی ایالتی SC ممنوعیت جدید 6 هفته ای سقط جنین را در حالی که چالش قانونی در جریان است مسدود می کند”: ال،اندر تام، از پست و پیک کلمبیا، کارولینای ج،ی این گزارش.

و جفری کالینز از آسوشیتدپرس گزارش می دهد که “قاضی قانون جدید سقط جنین در کارولینای ج،ی را تا زمان بررسی دادگاه عالی ایالت متوقف می کند

نوشته شده در 1:05 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«آشفتگی در مورد سقط جنین، بی اعتمادی در دادگاه عالی ایالات متحده به دنبال تصمیم دابز، یافته های نظرسنجی»: دیدر مک فیلیپس از CNN دارد این گزارش.

ارسال شده در ساعت 13:00 توسط هوارد باشمن



“به‌روزرس، مدت: ما بیش از 25 سال است که چنین چیزی را ندیده‌ایم.” آدام فلدمن دارد این پست در وبلاگ “تجربی SCOTUS” خود.

نوشته شده در ساعت 12:57 توسط هوارد باشمن



جان ایستمن از دادگاه عالی می‌خواهد حکمی را که شواهد گفته شده نشان می‌دهد او و ترامپ در حال طراحی جنایت بوده‌اند، پاک کند. Tierney Sneed از CNN دارد این گزارش. شما می تو،د دادخواست درخواست گواهی را مشاهده کنید در این لینک.

نوشته شده در ساعت 12:54 توسط هوارد باشمن



«دادگاه عالی مریلند اعاده محکومیت عدنان سید به قتل را متوقف کرد. قضات از اجرای حکم دادگاه تجدیدنظر که محکومیت را حداقل به طور موقت اعاده می کرد، در حالی که در حال بررسی این موضوع بودند که پرونده را ادامه دهند، جلوگیری ،د. عمری دنی، از واشنگتن پست این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:50 توسط هوارد باشمن



“آیا حکم دادگاه عالی در مورد رفاه حیوانات می تواند به ایالت های ضد سقط جنین کمک کند کالیفرنیا را هدف قرار دهند؟” باب اگلکو از سانفرانسیسکو کرونیکل این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:48 توسط هوارد باشمن



«فهرست هدایای دیوان عالی: نقاشی، اسلحه، و مجسمه یک دست. با تشدید نظارت کنگره بر افشای هدایا، در اینجا برخی از اقلام غیرعادی که قضات در دو دهه گذشته دریافت کرده اند آورده شده است. جیمز روموزر از پولیتیکو دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:45 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/26/#204961