جستجوهای مدرسه و حقوق دانش آموزان


دانش‌آموزان مدارس ،تی وقتی وارد اموال مدرسه می‌شوند، حقوق قانونی خود را از دست نمی‌دهند. این شامل انتظار شما از حریم خصوصی و حق رهایی از جستجو و توقیف غیرمنطقی بر اساس متمم چهارم است.

خارج از محوطه مدرسه، این معمولاً به این م،ی است که افسران پلیس و سایر مقامات مجری قانون نمی توانند یک بزرگسال را بدون دلیل احتمالی و حکم بازرسی کنند. با این حال، به دلیل نیاز ویژه به حفظ نظم و انضباط مدرسه و محیط آموزشی منظم، دادگاه عالی ایالات متحده تصمیم گرفت که استاندارد علت احتمالی می تواند توجیه بازرسی دانش آموز را برای مقامات مدارس ،تی بسیار سخت کند.

بنابراین، وقتی صحبت از حقوق متمم چهارم شما به ،وان دانشجو می شود، این به چه م،است؟ و چه زم، خوب است یا خیر که مدیران مدرسه شما را جستجو کنند؟ در اینجا چیزی است که باید بد،د.

چه زم، می توان دانش آموز را جستجو کرد؟

به لطف یک پرونده دادگاه عالی در سال 1985، کارکنان مدرسه مجبور نیستند برای بازرسی دانش آموز همان شرایطی را داشته باشند که پلیس هنگام بازرسی بزرگسالان انجام می دهد. که در نیوجرسی v. خاککارکنان مدرسه پس از اینکه دانش آموزی را در حال سیگار کشیدن در حمام مدرسه دستگیر ،د کیف پول او را بازرسی ،د. در جست و جو علاوه بر یافتن سیگار، اقلام مواد مخدر نیز کشف شد.

این دانشجو به جرم بزهکاری متهم شد. با این حال، وکلای او استدلال ،د که ادامه جستجو پس از یافتن سیگار، حقوق متمم چهارم او را نقض می کند، بنابراین شواهد مربوط به مصرف و فروش مواد مخدر باید دور ریخته شود. این پرونده به دیوان عالی کشور رسید، جایی که استاندارد جدیدی برای جست‌وجوی مدارس پدیدار شد.

در حالی که دادگاه اذعان کرد که دانش آموزان از حق خود برای حفظ حریم خصوصی تحت قانون اساسی ایالات متحده در مدرسه چشم پوشی نمی کنند، باید در برابر نیاز به فراهم ، محیط مدرسه من، برای یادگیری متعادل شود. به جای علت احتمالی، قانونی بودن تفتیش دانش آموز به این بستگی دارد که آیا مسئولان مدرسه «سوء ظن منطقی“این که دانش آموز قانون یا قو،ن مدرسه را نقض کرده است یا نقض کرده است. جستجوی معقول باید در آغاز آن توجیه شود، و باید دلایل منطقی وجود داشته باشد که جستجو شواهدی را نشان دهد که دانش آموز قانون یا خط مشی مدرسه را نقض کرده است.

«معقول» به چه م،است؟

این سؤال خوبی است، زیرا آنچه که جستجوی معقول در نظر گرفته می شود همیشه روشن نیست. به طور معمول، این به م،ای بررسی جزئیات خاص مربوط به جستجو و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا مدرسه شما می تواند تعیین کند که:

  • جستجوی شما احتمالاً به شواهدی مبنی بر اشتباه شما منجر می شود
  • روش جستجو با هدف جستجو ارتباط دارد بدون اینکه خیلی مزاحم باشد

بله، این هنوز هم می تواند گیج کننده باشد. اما خوشبختانه، دادگاه عالی راهنمایی های بیشتری را در مورد پرونده ای در مورد بازرسی از دانش آموزان در مدرسه ارائه کرد. که در منطقه مدرسه واحد سافورد در مقابل ردینگیک دانش آموز مقطع راهنمایی پس از متهم شدن به دادن کالای قاچاق به دانش آموزان دیگر مورد بازرسی قرار گرفت.

“کالای قاچاق” مورد بحث دقیقاً ایبوپروفن نسخه ای بود، بنابراین همینطور هم شد دقیقاً وضعیت ال چاپو نیست. با این حال، دادگاه تصمیم گرفت که مقامات مدرسه باید عمدتاً تفتیش نواری دانش آموز را توجیه کنند. اگر مدرسه شما می‌خواهد فراتر از لباس‌های بیرونی‌تان کم‌کم کند، چنین تجاوزی به حریم خصوصی شخصی مست،م در نظر گرفتن سن، جنس و سطح تخلفات ادعایی‌تان در هنگام پرسیدن «آیا این جستجو بیش از حد مزاحم است؟»

جستجوی تلفن های همراه در مدرسه

برخی از قو،ن ایالتی دانش‌آموز، را که از تلفن همراه در مدرسه استفاده می‌کنند خطاب می‌کنند، و هیئت‌های مدرسه اغلب سیاست‌هایی را در مورد تلفن‌های همراه دانش‌آموزان تدوین می‌کنند که در آیین‌نامه رفتار مدرسه شما گنجانده شده است. به طور معمول، معلم، افسر منابع مدرسه، یا یکی دیگر از مقامات مدرسه می‌تواند در صورت استفاده از تلفن شما در ساعات مدرسه یا ایجاد اختلال در ک،، تلفن شما را بگیرد و در پایان روز آن را به شما برگرداند. با این حال، اگر مدرسه شما بخواهد تلفن شما را جستجو کند، آزمون معقول بودن همچنان اعمال می‌شود و مدرسه شما باید:

  • منطقی فکر کنید که از تلفن خود برای زیر پا گذاشتن قانون یا قو،ن مدرسه استفاده می کنید یا از آن استفاده می کنید
  • ثابت کنید که با رفتن به تلفن خود مدرکی دال بر تخلف شما ارائه می شود

جستجوهای تصادفی و آزمایش مواد مخدر در مدرسه

ممکن است تعجب کنید، اما به طور کلی، مدارس می توانند جستجوهای تصادفی را در کل بدن دانش آموز انجام دهند. اما، کارکنان مدرسه به دلیل برخی شرایط خاص، مانند تهدید به بمب، نمی توانند این کار را بدون اثبات ضروری بودن آن انجام دهند. ف،یاب ها نیز توسط مدارس سراسر کشور برای جلوگیری از ورود سلاح به مدرسه استفاده می شود. اگر چه به ،وان نقض حقوق اساسی دانش آموزان به چالش کشیده شده است، تعداد انگشت شماری از دادگاه های ایالتی حکم داده اند که ف،یاب ها حمایت متمم چهارم را تضمین نمی کنند.

علاوه بر این، مدرسه شما می تواند سگ های مواد مخدر را برای جستجو در اطراف محوطه مدرسه و اموال بیاورد. دیوان عالی به طور خاص به این موضوع پرداخته است که آیا استفاده از سگ ها برای تفتیش یک دانش آموز خاص یا وسایل آنها نقض متمم چهارم است یا خیر، اما احتمالاً این مورد نیز تحت آزمایش ظن منطقی قرار می گیرد.

دیوان عالی کشور در مورد آزمایش تصادفی مواد مخدر دانش آموزان، اما فقط برای دانش آموزان ورزشکار یا دانش آموزان شرکت کننده در فعالیت های فوق برنامه اعمال می شود. استدلال هایی مطرح شده است که قرار دادن این دانش آموزان تحت آزمایش تصادفی مواد مخدر بر اساس مشارکت آنها در فعالیت های مدرسه نقض حقوق شهروندی است. اما به گفته دیوان عالی، این روشی موثر برای مدارس برای مق، با منافع مشروع پیشگیری و شناسایی مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان است.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/findlaw-for-teens/sc،ol-searches-and-student-rights/