تاکو بل به دنبال لغو علائم تجاری «Taco Tuesday» در کمپین «رهایی» است


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. تاکو بل به دنبال لغو علائم تجاری برای…

قانون علامت تجاری

تاکو بل به دنبال لغو علائم تجاری «Taco Tuesday» در کمپین «رهایی» است

نوشته دبرا کاسنس وایس

زنگ shutterstock_taco

تصویر از Shutterstock.

تاکو بل هفته گذشته دو دادخواست برای لغو ثبت علامت تجاری برای عبارت “Taco Tuesday” در حالی که از کمپین “رهایی” خود تبلیغ می کرد، ارائه کرد.

با توجه به اینکه این دادخواست ها به دنبال لغو علائم تجاری ثبت شده توسط Gregory Hotel Inc. و Spicy Seasonings هستند که حق امتیاز رستوران تاکو جان را اداره می کند. قانون بلومبرگ و الف بی،ه مطبوعاتی 16 مه.

نشان تجاری Gregory Hotel فقط ایالت نیوجرسی را پوشش می دهد، در حالی که Spicy Seasonings این علامت را در 49 ایالت دیگر به ثبت رسانده است. صفحه پرسش و پاسخ.

تاکو بل به دنبال خسارت یا حقوق علامت تجاری در عبارت “Taco Tuesday” نیست.

هر دو دادخواست (اینجا و اینجا) مقدمه ای دارند که با عبارت تقریباً ی،ان شروع می شود.

در پیشگفتار طومار تاکو جان می‌گوید: «مردم سه‌شنبه‌ها تاکو را دوست دارند». “آنها فقط انجام می دهند. حتی جالب است که بگوییم: “Taco Tuesday.” تاکوها این توانایی منحصر به فرد را دارند که افراد را دور هم جمع کرده و در یک روز متوسط ​​هفته به زندگی آنها شادی بیاورند. اما از سال 1989، نهادهای مرتبط با ثبت کننده دارای یک ثبت علامت تجاری فدرال برای “Taco Tuesday” هستند. باحال نبود.”

طومارها می گویند “Taco Tuesday” به یک عبارت عمومی تبدیل شده است. در طومارها آمده است که یک نظرسنجی اخیر به سفارش تاکو بل نشان می دهد که 86 درصد از مصرف کنندگان در سراسر کشور فکر می کنند که نام رایجی است که با شرکت خاصی مرتبط نیست.

جیم کریل، مدیر عامل تاکو جانز، در بی،ه ای به قانون بلومبرگ اظهار نظر کرد.

کریل می‌گوید: «وقتی یک قلدر بزرگ و بد تهدید می‌کند که نش، را که اجداد ما چندین دهه پیش سرچشمه گرفته‌اند را از بین می‌برد، خوب، این برای ما خالی از لطف نیست.»




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/taco-bell-seeks-to-cancel-trademarks-for-taco-tuesday-in-liberation-campaign/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds