بیانیه ده‌ها وکیل ایرانی درباره خیزش سراسری: وظیفه ما دفاع از ملت در برابر تجاوز حکومت است-آرنا وکیل

برای پیشبرد بهتر پرونده های کیفری، می توانید از تجارب و دانش آقای کریمیان کمک بگیرید. ایشان در انواع دعاوی کیفری قتل، قطع عضو، ضرب و جرح عمدی، قتل غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی، سقط جنین، شرکت در قتل و صدمات بدنی، کلاهبرداری، اختلاس، جعل و … فعالیت داشته اند و تجارب بسیاری کسب نموده اند. برای پیشبرد بهتر پرونده های کیفری می توانید از تجارب و دانش آقای کریمیان کمک بگیرید. آقای جلیل مالکی وکیل پایه یک دادگستری، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و استاد دانشگاه می باشند. ایشان سه دوره عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز بوده اند.

  • ایشان بعد از دریافت مدرک کارشناسی از دانشگاه تهران، به کشور پاریس رفتند تا تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد بگذرانند و موفق شدند مدرک دکتری خود را از همین کشور دریافت کنند.
  • اگر شخصی تحصیل کرده رشته حقوق باشد ولی پروانه وکالت نداشته باشد و بخواهد به صورت اتفاقی برای حل مشکلاتی که بستگان نزدیک او در مراجع قضایی دارند، با طی مراحل قانونی و پرداخت هزینه مربوط می‌تواند به این امر اقدام کند.
  • برای وکالت دادن از طریق سامانه ثنا باید در این سامانه ثبت نام کرده و احراز هویت غیر حضوری را انجام دهید.
  • بایسته‌های حقوقی نام کتابی است که او و سلیمان اکبری، بطور مشترک به چاپ رسانده‌اند.
  • ایشان استاد دانشکده حقوق دانشگاه تهران، حقوقدان، نویسنده، عضو کانون وکلای کانادا و استاد دانشگاه اتاوا کانادا بوده اند.

اگر شخصی تحصیل کرده رشته حقوق باشد ولی پروانه وکالت نداشته باشد و بخواهد به صورت اتفاقی برای حل مشکلاتی که بستگان نزدیک او در مراجع قضایی دارند، با طی مراحل قانونی و پرداخت هزینه مربوط می‌تواند به این امر اقدام کند. شخصی که با این روش وکالت موردی برای دفاع از حقوق بستگانش گرفته‌است را وکیل اتفاقی گویند. در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری و جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره کلیک کنید. با بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران از خدمات رایگان موسسه حقوقی دادآرمان می باشد. متقاضی باید به مرکز امور مشاوران قوه قضاییه یا کانون وکلای دادگستری مراجعه کند و درخواست کتبی خود به همراه دلایل آن را ارائه نماید، سپس چنانچه وی شرایط لازم را داشته باشد، نهاد مورد تقاضا می تواند برای او، وکیل رایگان انتخاب کند.

جناب آقای جلیل مالکی

در کنار موضوعات کاری که یک وکیل موفق باید دارای تخصص و مهارت باشد، موضوع اخلاقی یک وکیل هم در کارش بسیار مهم می باشد. یک وکیل در شغل خود، باید دارای صبر و تحمل بالایی باشد و خلق و خوی خوبی را داشته باشد، زیرا شغل وکالت دارای زمختی و سرسختی زیادی می باشد و در این مسیر نیاز است تا وکلا آرامش خود را حفظ کرده و صبور باشند تا بهتر بتوانند به کار موکلین خود رسیدگی کنند. تمامی افراد متخصص و وکلای پایه یک دادگستری می توانند در صورت تمایل به همکاری با آسایش گستران از طریق فرم زیر نسبت به اشتغال در دپارتمان مرتبط با تخصص خود، اقدام نمایند. وکیل در ایران باید به این موضوع دقت داشته باشد که هیچگاه نباید در امور تحقیقات و کسب اطلاعات مداخله کند و وظیفه ی اصلی او برای دفاع از متهم هنگامی آغاز می شود که تحقیقات به طور کامل خاتمه یافته باشد و نیاز باشد تا دفاعیه های خود را به محضر دادگاه ارائه دهد و دیگر مراحل دادرسی پرونده را طی کند. سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم. خوشحال می شوم در خصوص مطالب سایت نظرات تان را برای ما کامنت کنید.

طلاق توافقی با دادنیک چگونه انجام می‌شود؟

بعد از اینکه برادرهام پول رو به ایشان پرداخت کردند متاسفانه فامیل ما سفته را پس نداد و کل مبلغ سفته را شکایت کرد. تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ مجله خبری وکیل بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است. قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است.

موسسه حقوقی دادآرمان در

با توجه به اختلال سراسری اینترنت در ایران و عدم دسترسی به تلگرام و واتساپ، می توانید از طریق تماس تلفنی و پیامک با کارشناسان حقوقی ما در ارتباط باشید. یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه. در کل وکیل دادگستری بعد از بررسی مدارک و شواهد موکل نهایتا می تواند نتیجه پرونده را پیش بینی کند. حتی پیش بینی نیز نمیتواند نتیجه قطعی هر پرونده‌ای باشد چرا تصمیم گیری نهایی و صدور رای برعهده وکیل نیست. چندتا کامنتی که بالا نوشته شده نشان از این داشت که متاسفانه بیشتر مردم با وظایف وکیل آَشنایی ندارند.