بهره گیری از روندهای قانونی (2023)


اخیراً، افراد خوب Lawyaw از من دعوت ،د تا در مورد وضعیت صنعت حقوقی و روندهای آتی برای سال 2023 بحث کنم. من به سخنرانان آندریاس بکر از Lawyaw، ریو پترسون از Clio، و ناظم Garima Goswami، همچنین از Clio پیوستم. بحث بر روی برخی از یافته های کلیدی در Clio متمرکز شد گزارش روندهای حقوقی. ما در مورد وضعیت صنعت حقوقی، روندهایی که در افق می بینیم و روش هایی که وکلا می توانند برای تطبیق با این روندها استفاده کنند، صحبت کردیم.

برخی از روندهای خاص بیش از سایرین برجسته بودند، از جمله افزایش نیاز به خدمات حقوقی و افزایش نرخ تورم سریعتر از نرخ صورتحساب. با این حال، روش های اساسی برای تطبیق با اینها ی،ان باقی می مانند. وکلا باید بر طراحی و مستندسازی فرآیندهای خود تمرکز کنند. سپس، کارایی آن فرآیندها را از طریق تکرار بی وقفه افزایش دهید.

تعجبی ندارد که Clio’s گزارش روندهای حقوقی صنعتی را نشان می دهد که با دنیایی که به طور فزاینده ای متصل است، سازگار می شود. پرونده سازی در سال گذشته افزایش یافته است، نرخ وصول هنوز پایین است و تورم از شاخص ساعت قابل پرداخت پیشی می گیرد. علاوه بر این، بررسی‌های آنلاین مشتریان بر تصمیم‌گیری‌های خدمات حقوقی تأثیر می‌گذارد و شرکت‌های مبتنی بر ابر رضایت مشتریان و کارکنان بیشتری پیدا می‌کنند.

ما در وبینار به همه این موارد می پردازیم. اما من می خواهم به طور خاص روی افزایش پرونده و مبارزه با تورم در اقداماتمان تمرکز کنم. اینها روندهای نسبتاً جدیدی در صنعت حقوقی هستند.

به گفته کلیو LTR، نیاز به خدمات حقوقی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. و به نظر نمی رسد که متوقف شود. این احتمالاً ناشی از تقاضای متوقف شده به دلیل تعطیلی دادگاه ها و سایر اثرات COVID-19 است. با این حال، انتظار می رود که این امر ادامه یابد زیرا وکلای بیشتری به سمت بازاریابی محتوای آموزشی روی می آورند. این، به نظر من، با آموزش مصرف کنندگان در مورد گزینه هایشان، بازار را گسترش می دهد.

وکلای متفکر و آماده می توانند از این اطلاعات برای رشد ،ب و کار خود و احتمالاً مق، با اثرات سایر روندهای اخیر استفاده کنند. ا،ر وکلا، در تجربه من، برای هجوم مشتریان یا رسیدگی به پرونده آماده نیستند. به هر حال، فقط ساعات زیادی در روز وجود دارد. بنابراین، اگرچه این یک فرصت است، اما می‌تواند برای افراد سازمان‌یافته مضر باشد.

پیشی گرفتن تورم از شاخص ساعت قابل پرداخت

این گزارش روندهای حقوقی اشاره می کند که افزایش در شاخص ساعت قابل پرداخت با نرخ تورم فعلی همخو، ندارد. اساساً، وکلا به بازار اجازه می دهند تا ارزش خدمات آنها را کاهش دهد. اما، همانطور که در وبینار بحث می کنیم، افزایش نرخ برای وکلا همیشه آسان نیست. گاهی اوقات نرخ ها توسط قانون تعیین می شود، در حالی که در موارد دیگر، انتقال هزینه های افزایش یافته به مشتریان به سادگی دشوار است. در یک بازار رقابتی، سخت است که اولین ،ی باشید که نرخ ها را افزایش می دهد.

این بدان م،ی است که بسیاری از وکلا به دنبال انجام کارهای بیشتر با کمتر هستند. یا، به طور خاص، کارهای بیشتری را با آنچه که در حال حاضر دارند انجام دهند. از آنجایی که شرکت های حقوقی با افزایش هزینه ها دست و پنجه نرم می کنند، به ناچار به دنبال ایجاد کارایی خواهند بود. همانطور که آندریاس در وبینار اشاره می کند، با این حال، بسیاری از وکلا هنگام فکر ، به کارایی غرق می شوند. کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، و مکان های زیادی که می تو،م تعمیر کنیم، بسیاری از ما به سادگی یخ می زنیم.

به منظور برتری در وضعیت فعلی صنعت حقوقی، وکلا باید از منابع خود عاقلانه استفاده کنند. این با ساختن سیستم های سالم شروع می شود. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اند، وکلا باید یک کتابچه راهنمای رویه ایجاد کنند و نحوه انجام کار خود را مستند کنند. سپس، به‌طور دوره‌ای آن دفترچه راهنما را مرور کنید تا کارایی‌های بالقوه را جستجو کنید.

همانطور که آندریاس در کارگاه بیان می کند، به دنبال فرآیندهایی باشید که تاثیر زیادی دارند و در عین حال به تلاش کم نیاز دارند. با تلاش برای خودکارسازی فرآیند کشف خود شروع نکنید. با نامه نامزدی خود شروع کنید یا بخشی از جریان کاری خود را خودکار کنید.

بیشتر بد،د

برای دسترسی به بحث کامل، می تو،د اینجا ثبت نام کنید و به ضبط دسترسی پیدا کنید. وکلا می توانند در مورد ساخت سیستم های سالم در بخش شرکت سالم ما بیشتر بیاموزند. در آنجا اطلاعاتی درباره مالکان سالم، سود سالم، تیم‌های سالم و موارد دیگر داریم. برای مش،ین Lawyerist رایگان است.

آ،ین به روز رس، در 1 دسامبر 2022


منبع: https://lawyerist.com/news/legal-trends-webinar-2023-lawyaw/