بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان وکیل در اصفهان

هزینه مشاوره حقوقی حضوری و غیرحضوری 100 هزارتومان است و مدت زمان مشاوره 20 تا 30 دقیقه می باشد . با کمترین هزینه و در مدت زمانی مناسب پاسخ سوالات حقوقی خود را دریافت خواهید کرد. توانایی ارائه مشاوره در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری ، حضور در دادگاه و دفاع از موکل و ارانه مدارک و شواهد کافی ، جمع آوری و نگهداری از مستندات و … باید توجه داشته باشید که وکلا یک جلسه مشاوره برای موکلین خود برگزار می کنند.

  • در صورتی که خانواده‌ای از هم متلاشی شود و طلاق اتفاق بیوفتد، بحث حضانت فرزندان نیز به دعاوی قبلی افزوده می‌شود.
  • دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای اصفهان و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای اصفهان از اهداف دادسان است.
  • توجه دقیق در مطالعه پرونده، داشتن رزومه قابل ارائه و نیز حرف زدن با موکل به منظور تسلط کامل بر ابعاد متنوع پرونده.
  • علاوه بر پدر و مادر، اجداد پدری و مادری نیز حق دارند نوادگان خود را ملاقات نمایند.
  • با توجه به ماهیت آزاردهنده بسیاری از مسائل حقوقی، ممکن است بسیاری از شما نخواهید مشکلتان را در مکالمه‌ی تلفنی یا رو در رو بیان کنید.

۱- مراجعه به سامانه رزرو نوبت مشاوره حضوری و تعیین روز و ساعت مشاوره. بااین حال نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که تعهد وکیل خوب دربرابر موکل از نوع تعهد به وسیله است نه تعهد به نتیجه. به این معنا که وکیل باید تمام سعی خود را بکار بگیرد تا از حق موکل خود دفاع کند ولی اگر نتیجه مطلوب موکل را به دست نیاورد مسئولیتی ندارد. نکته‌ای که باید بسیار به آن دقت داشته باشید این است که نسخه دوم قرارداد مالی و وکالتنامه‌ی خود را از وکیل دریافت کنید.

تنها کافی است از طریق مراجعه به صفحه‌ی تماس با ما، یکی از شماره تلفن‌های ذکر شده را در زمان مناسب گرفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به مناسب‌ترین راه‌حل مشکل قضایی خود، دست پیدا کنید. به علاوه پیش از هر تصمیم حقوقی که می‌تواند آسایش زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد، تنها کافی است یک تماس کوتاه با مهدی علیجانی، بهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، گرفته و سپس تصمیمتان را نهایی کنید. در این صورت آن تصمیم، تبدیل به ضمانتی برای آسایش و امنیتتان خواهد شد. آقای علیجانی وکیل پایه یک دادگستری و مدیر موسسه حقوقی با ویژگی ها و خدمات برتر هستند.

عضو کانون وکلای دادگستری

در صورتی که یکی از طرفین حقوق دیگری را نادیده بگیرد یا در انجام وظایفش کوتاهی کند، شخصی که منافعش در خطر افتاده می‌تواند از قانون و مجریان آن کمک بگیرد. ما انسان‌ها از ابتدای تاریخ زندگی در کنار یک دیگر و تشکیل اجتماع را برگزیده‌ایم. در تمام اجتماع‌ها، به دلیل ایجاد روابط، نیاز به قوانین احساس می‌شود. همان‌طور که نیاز به ایجاد رابطه با دیگران در فطرت انسان‌ها نهفته است، احساس مالکیت نیز در ذاتشان ریشه دارد. این دو نیاز با یک دیگر پیوند خورده و انسان‌ها قوانینی را برای تعیین و اثبات مالکیت اموالشان نزد مراجع قانونی، به وجود آورده‌اند. برای اثبات مالکیت در این موارد سند‌هایی در مراکز مربوطه تنظیم می‌شوند که دارای اعتبار قانونی هستند.

حال اگر شخصی مال خود را به دیگری بفروشد و سند آن را انتقال ندهد، یا آن که در معامله مواردی را به دروغ بیان کرده باشد، طرف مقابل می‌تواند علیه او طرح دعوی کند. همچنین دعاوی حقوقی مروبط به اموال و املاک شامل موارد دیگری نیز می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به مهدی علیجانی، بهترین وکیل ملکی اصفهان، مراجعه کنید. در صورتی که شخصی به آبرو، دارایی و جان شما یا افراد مورد تکلفتان تعرض کرده، می‌توانید به کمک مهدی علیجانی، دادگاه را قانع کنید تا مجازاتی را که سزاوارش است به او بچشانند.

تا از بهترین وکیل اصفهان【سال 1401】⚖️

مهارت در نوشتن و رساندن صحیح مطلب ( مخصوصا در دادخواست اولیه) از مهمترین ویژگی های یک وکیل خوب می باشد. نوشتن دادخواست، شکوائیه و لایحه از مهم ترین توانایی های وکلا به شمار می رود چرا که حتی نابجا بودن یک ویرگول نیز میتواند معنای متن شما را تغییر دهد! وکیل باید با ادبیات کلاسیک همچنین ادبیات مردمی نیز آشنایی لازم را داشته باشد تا در جای مناسب از آنها استفاده کند که تاثیر بسزایی در ژرفای ذهن قاضی نسبت به موضوع مورد ترافع خواهد داشت و همانطور که گفته شد نباید از نقش رعایت دستور زبان در نگارش متون حقوقی چشم پوشی کرد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه وکلای مهر اصفهان می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت.

“سلام و عرض ادب بنده دوسال پیش از طریق همین سایت وکیل اصفهان با یک وکیل خبره در اصفهان آشنا شدم و ابتدا کارم رو با مشاوره حقوقی پیش بردم ولی چون پرونده سختی بود، یکی از موکلین این موسسه شدم و بعد از شش ماه به نتیجه مطلوب رسیدم و موفق شدم، واقعا ازتون ممنونم.” ما به عنوان یک موسسه حقوقی، از میان وکلای پایه یک دادگستری این کلان شهر، مهدی علیجانی را به عنوان بهترین وکیل اصفهان به شما معرفی می‌کنیم. خانم نجمه قیاسوند وکیل پایه یک و مشاور حقوقی در شهر اصفهان هستند که در رشته حقوقی قضایی تحصیلات خود را به اتمام رسانده و به کار وکالت می پردازند. ایشان یکی از وکلایی می باشند که روند پیشرفت پرونده را به صورت کامل در اختیار موکل خود قرار می دهند و تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا پرونده در زمان کمی به نتیجه مطلوب برسد. پرونده هایی که توسط ایشان قبول می شود شامل دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی و … است. مطمئنا انتخاب بهترین وکیل اصفهان از میان تعداد زیادی وکیل که در این شهر حضور دارند، سخت خواهد بود.

وکیل هم معنی لغت نایب است که از سمت فردی دیگر که به او موکل می گویند برای انجام برخی از کارها اختیار می یابد .تعهد و یا قراردادی که به سبب آن موکل این اختیارات را به وکیل می سپارد ، وکالت گفته می شود. شرایط و مقررات حاکم بر روابط کاربر با وکیل/مشاور/موسسه و شرایط استفاده کاربر از مشاوره تلفنی دادراه را مطالعه کردم و می پذیرم. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند.