بهترین وکیل شیراز لیست 10 تایی بهترین وکیل شیراز-آرنا وکیل

خانم قائدی در زمینه پرونده های خانواده، طلاق، طلاق توافقی، مهریه، حضانت فرزند، نفقه، اجرت المثل ایام زوجیت و … می پردازند. ایشان همچنین در زمینه دعاوی جرایم رایانه ای، فضای مجازی و امور ضرب و جرح، اعسار، تملک آپارتمان ها، شهرداری، مطالبه خسارت، موجر و مستاجر و … هم پرونده متقاضیان را می پذیرند و با دانش و مهارتی که در طی این سال ها به دست آورده اند تمام تلاش خود را می کنند تا نتیجه دادگاه به نفع موکل تمام شود. وکیل کسی است که از طرف شخصی برای انجام کاری مامور می شود، مطابق اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران طرفین دعوا در تمام دادگاه ها می توانند وکیل داشته باشند، حتی اگر توانایی مالی داشتن وکیل را ندارند باید امکان تعیین وکیل برای آن ها فراهم شود. وکلا علاوه بر تحصیلات مورد نیاز، مجوزهایی را باید کسب کنند تا اجازه وکالتبه آن ها داده شود.

  • برای استفاده از تمام امکانات سایت لطفاً جاوا اسکریپت را فعال کنید.
  • اما ایشان به صورت تخصصی دعاوی ملکی را قبول و با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری خویش پرونده را پیش می‌برد.
  • اگر به دنبال وکیل پایه یک دادگستری در شهر شیراز هستید در لیست بالا می‌توان خیلی از وکیل هایی که در شهر شیراز مشغول به فعالیت می باشند را مشاهده نمایید.
  • با آگاهی از این اطلاعات می توان به راحتی وکیل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

چنانچه متهم ، خود وکیل معرفی نکند یا وکیل او بدون اعلام عذر موجه در دادگاه حاضر نشود ، تعیین وکیل تسخیری الزامی است و چنانچه وکیل تسخیری بدون اعلام عذر موجه در جلسه رسیدگی حاضر نشود ، دادگاه ضمن عزل او ، وکیل تسخیری دیگری را تعیین می کند . متهم می تواند در مرحله تحقیقات مقدماتی ، یک نفر وکیل دادگستری همراه خود داشته باشد. این حق باید پیش از شروع تحقیق توسط بازپرس به متهم ابلاغ و تفهیم شود . در صورتی که وکیل درخواست حق الوکاله کند، دادگاه حق الوکاله مجله خبری وکیل اورا متناسب با اقدامات انجام شده، تعیین می کند که در هر حال میزان حق الوکاله نباید از تعرفه های قانونی تجاوز کند حق الوکاله ازمحل اعتبارات قوه قضائیه پرداخت می شودد اید. درصورت صورت عدم تمکن مالی برای متهم ، وی می تواند تا پایان اولین جلسه رسیدگی از دادگاه تقاضا کند وکیل برای او تعیین شود ، دادگاه در صورت احراز عدم تمکن متقاضی ، ار بین وکلای حوزه ی قضائی و در صورت عدم امکان از نزدیک ترین حوزه ی قضائی، برای متهم ، وکیل تعیین می نماید .

وکیل پایه یک دادگستری شیراز 09178002693

وکالت آنلاین جامع ترین وب سایت اطلاع رسانی حقوقی کشور می باشد که با عضویت ده ها هزاروکیل دادگستری در سراسر ایران خدمات حقوقی به متقاضیان ارائه می نماید. وکالت آنلاین با توجه به پتانسیل ذاتی خود خدمات مشاوره حقوقی، وکالت دعاوی حقوقی را توسط بهترین و متخصص ترین ارائه می نماید. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر شیراز مشغول به فعالیت است و سابقه موفقیت در پرونده های وکالتی در حوزه های مختلف را به عهده داشته است. ایشان در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده ، ملکی و غیره قبول دعاوی را به عهده داشته است. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و هم اکنون در شهر شیراز مشغول به فعالیت است.

وکیل پایه یک دادگستری چه شرایطی باید داشته باشد؟

همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید.

اگر شما هم وکیل هستید و یا یک موسسه حقوقی دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه» در سایت هزار وکیل ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید. سایت هزار وکیل،یک سایت تبلیغات تخصصی وکلا و موسسات حقوقی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد. به طور کلی تخصص وکلای متخصص در شیراز با تعداد پرونده هایی که در یک زمینه خاص قبول نموده و پرونده را به پیروزی رسانده است شناخته می شود. وکیل پایه یک دادگستری / برای تعیین وقت ملاقات، روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ و یا ۱۶ تماس بگیرید.