بهترین وکیل در ایران بهترین وکلای تهران 09126008720 88401416

قاضی بازنشسته دادگستری، رئیس اسبق کانون وکلای دادگستری مرکز، وکیل مدافع چندین پرونده شخصیت های سیاسی ایران، استاد فعلی و یکی از اعضای سابق هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. از دیگر سوابق درخشان آقای آبادی می توانیم به سه دوره عضویت ایشان در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز اشاره کنیم. تا به الان از آقای آبادی 8 مقاله در مجلات معتبر ایرانی به چاپ رسیده است. چنانچه در خارج از ایران زندگی می‌کنید و برای امور حقوقی خود به دنبال وکیل در ایران هستید، این مقاله را مطالعه کنید. افرادی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند برای بعضی از امور اداری، دانشگاهی، بانکی، حقوقی و … خود نیاز به حضور در ایران را دارند.

  • ولی حقیقت این است مفاهیم قانون دارای پیچیدگی های بسیار زیادی می باشند .
  • در کل هیچ حقوق دقیقی نمیشود تعیین کرد زیرا حرفه وکالت جزء مشاغل آزاد محسوب میشود یک وکیل در ماه های مختلف درآمد متفاوتی دارد مثلا امکان داره این ماه 3 میلیون تومان بگیرد و ماه بعد 500 هزار تومان.
  • یکی از مهم‌ترین پرونده‌های تاریخ قضائی ایران را وکالت کرده و بیشترین حق‌الوکاله را گرفته است؛ چیزی در حدود یک‌ و نیم میلیارد تومان.
  • بیشتر پرونده‌های معروف او در دفاع از اشخاص مشهور سیاسی است و یا مربوط به اتفاقات سیاسی و اجتماعی و مطبوعات می‌شود.
  • بهترین وکیل ایران بر مبنای حق ‌الوکاله ای که از موکلین دریافت می نماید، باید مالیات و سهم کانون وکلا را پرداخت نماید.

خانم دکتر بهشید ارفع نیا وکیل پایه یک دادگستری و متولد شهر تهران هستند. ایشان بعد از دریافت مدرک کارشناسی از دانشگاه تهران، به کشور پاریس رفتند تا تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد بگذرانند و موفق شدند مدرک دکتری خود را از همین کشور دریافت کنند. سپس به ایران بازگشتند تا به تدریس حقوق بین الملل خصوصی بپردازند و پس از دریافت پروانه وکالت، این حرفه را آغاز کردند. آقای دکتر امیرحسین آبادی وکیل پایه یک دادگستری، حقوقدان، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق قضایی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه تهران می باشند. همچنین ایشان موفق به دریافت مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه مونتسکیو فرانسه شده اند.

از باب مثال در فرانسه، شورای ملی کانونهای وکلای فرانسه Conseil National des Barreaux که به موجب قانون نوامبر ۱۹۹۱ بوجود آمده است بازنگری آیین نامه های مربوط به رفتار حرفه ای وکلا را در استانهای مختلف وجه همت خود قرار داده است. موضوع تعهد اصلی بهترین وکیل ایران، اموری است که طرفین در وکالتنامه بدان تصریح نموده اند. طبق قانون، وکالت معاضدتی که از طرف کانون وکلا به بهترین وکیل ایران واگذار می ‌شود، حتماً باید توسط وکیل اجرا شود و وکلا باید در هر سال، در سه دعاوی حقوقی به عنوان وکیل معاضدتی قبول وکالت نمایند.

. مشاوره تلفنی

شما در دادگاه گاهی برای اثبات ذی حق بودن هم به وکیل در ایران نیاز دارید. قرارداد شما با وکیل در ایران از طریق سامانه میخک و یا سامانه ثنا تنظیم می شود و با توجه به اینکه این سامانه ها زیر نظر قوه قضاییه و یا وزارت امور خارجه است، قرارداد رسمی محسوب می شود. کلیه امور مربوط به انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور در موسسه دادسو قابل پیگیری و انجام می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد وکیل در ایران با همکاران ما در واتساپ در ارتباط باشید.

به هر حال موفقیت در استفاده از موضوع جدایی تنها مختص به اصغر فرهادی با فیلم سینمایی جدایی نادر از سمین(یکی از پروفروشترین فیلم سینمایی تاریخ ایران ) نیست وکیل ها خیلی سال است که از بازار طلاق و جدایی در حال کسب درآمد هستند. کاربران در یکی از سایت های خبری در خصوص درآمد وکیل طلاق هم ببینید. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که درآمد یک وکیل چقدر است؟ یا اینکه برای شما جالب باشد که درآمد یک وکیل بیشتر است یا یک پزشک و جالبتر اینکه خیلی از وکیل ها درآمد میلیاردی از وکالت دارند و بعضی دیگر از پرداخت هزینه اجاره دفترشان بر نمی آیند. شاید در نگاه او اینطور بنظر بیاید که دستمزد وکیل در ایران برای برخی از افراد سنگین است.در چنین مواقعی نیز قانون راه حل های مختلفی برای این افراد ناتوان در نظر گرفته است ( وکیل تسخیری، وکیل معاضدتی و….). یکی از وظایف اصلی وکیل در ایران مربوط به زمانی میباشد که جرمی کشف می شود و مجرم شناسایی میشود.

تنهاترین و اولین و شاید هم آخرین سایت 17 ترین های دنیا

هرگاه شخصی دیگری را مأمور انجام عمل مادی کند در صورتی که عقد معوض باشد اجاره اشخاص یا جعاله است و اگر عقد مجانی باشد مشمول ماده ۱۰ قانون مدنی است . وکیل در امری نمی تواند برای آن امر به دیگری وکالت دهد مگر اینکه صریحا یا به دلالت قراین وکیل در توکیل باشد اگر وکیل که وکالت در توکیل نداشته انجام امری را که در آن وکالت دارد به شخص ثالثی واگذار کند هر یک از وکیل و شخص ثالث در مقابل موکل نسبت به خساراتی که مسبب محسوب می شود مسوول خواهد بود . اگر وکیل پرونده ما متخصص و باتجربه باشد، مسلما با انجام امور خود باعث میشود که ما با کم ترین هزینه و در سریعترین زمان به حق خود برسیم.

دفتر حقوقی بین المللی

یکی از وجه تمایز بیشتر پرونده‌های غلامعلی ریاحی، سیاست می‌باشد. بیشتر پرونده‌های معروف او در دفاع از اشخاص مشهور سیاسی است و یا مربوط به اتفاقات سیاسی و اجتماعی و مطبوعات می‌شود. این وکیل پرونده‌های خود را خیلی کمتر رسانه‌ای می‌کند و همیشه احتیاط را رعایت می‌کند.

هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. امروزه افراد زیادی در خارج از ایران زندگی می کنند و برای امور حقوقی خود به دنبال وکیل در ایران هستند این افراد برای انجام امور حقوقی خود نیاز دارند تا شخصی که آشنایی کافی با قوانین را داشته باشد امور آنها را بر عهده بگیرد و در نتیجه در این شرایطی که برایشان پیش می آید می توانند به وکیل در ایران وکالت دهند . همانطور که از نام این وکلا مشخص است، این عزیزان به دلیل قبولی در امتحانات حقوقی و به دلیل عدم تجربه کافی نزد یک وکیل پایه یک دادگستری امور وکالت را انجام میدهند. متأسفانه در جامعه ما روشنگری و اطلاع‌رسانی دقیق راجع به جایگاه، کارکرد و اهمیت وکیل صورت نگرفته و خدماتی که وکیل دادگستری می‌تواند در راستای احقاق حق، توسعه عدالت و نفیِ ظلم و نابرابری انجام دهد ناشناخته مانده است. واقعیت امر آن است که روز وکیل مدافع، صرفاً مربوط به وکلای دادگستری و کسانی که امر مهم و خطیر دفاع از مردم را در محاکم و مراجع اداری به عهده خواهند گرفت، نبوده؛ بلکه این روز مربوط به کل جامعه است.

1- چنانچه بهترین وکیل ایران یا همسر او با دادرس یا دادستان یا دادیار یا بازپرس خویشاوندی نسبی یا سببی تا درجه سوم از طبقه دوم داشته باشد، مستقیماً یا با واسطه از قبول وکالت در آن دادگاه، فوق ممنوع می باشد. برای اینکه بتوانید ملک خود را با استفاده از وکیل رفع تصرف کنید باید یک وکیل در ایران پیدا کنید که در دعاوی ملکی دارای تخصص باشد. اسناد و مدارک را در اختیار وکیل قرار می دهید و به او وکالت خواهید داد که از حق و حقوق شما دفاع کند. همانطور که به آن اشاره شد وکالت در موضوع خانواده کاری تخصصی است و حتما برای پیگیری دعاوی خانواده، باید وکالت به وکیل متخصص در این حوزه داده شود. حقیقت آن است که مراحل قانون و روند دادرسی پرونده های حقوقی در ایران دارای مراحل و پیچیدگی های خاصی می باشد که یک فرد در حالت عادی نمی داند که برای روند دادرسی خود باید از کدام راه استفاده کند تا به نتیجه برسد و همین باعث میشود تا برای برخی از راه های قانونی بی نتیجه و طی کردن روند دادرسی هزینه های بسیار گزافی را پرداخت کنند.

فعالیت ایشان، قبول وکالت و مشاوره حضوری و غیر حضوری در زمینه پرونده های خانواده، حقوقی، کیفری، ثبتی، تصادفات و … است. سایر فعالیت های ایشان شامل تنظیم قرارداد حرفه ای، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه، ارائه مشاوره به تمام ایران می باشد. همچنین مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی و داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس از سوابق کاری آقای خلیفه می باشد.