بهترین وکیل تهران را با لیست 10تایی بشناسید!! وکیل در تهران-آرنا وکیل

همانطور که می‌دانید انتخاب وکیل خوب و با تجربه در پرونده ها اخص پرونده های ملکی و کیفری بسیار حساس می باشد. زیرا اینگونه پرونده ها با مال و حیثیت اشخاص ارتباط دارد از این رو ما به معرفی وکلای با تجربه در حوزه تخصصی خانواده ، ملکی ، کیفری و ثبتی و وصول مطالبات می پردازیم. یکی از بهترین راه های ارتباطی با وکیل تهران و یا هر وکیلی، مراجعه به صورت حضوری به دفتر وکالت وی می باشد و مشاوره حقوقی مستقیم با وکیل که باعث می شود تمام مطالب به طور دقیق تر و واضح به وکیل منتقل شود. تیم وکلای ایران پارس اکسپرت با بهره گیری و کمک بهترین وکلای تهران آماده ارائه خدمات حقوقی در زمینه دعاوی کیفری می باشد. در هر صورت اگر به مشاوره حقوقی نیاز پیدا کردید و یا قصد تنظیم قراردادهای کاری، شکوائیه، دادخواست، و سایر اوراق قضایی را داشتید، و یا نیاز داشتید که از خدمات تخصصی وکلا استفاده کنید، قبل از هر اقدام حقوقی به بنیاد وکلا مراجعه کنید و از خدمات متنوع این سامانه بهره‌مند شوید. در ایران این امکان وجود ندارد تا وکلا به منظور خاص یا در حیطه مشخصی آموزش ببیند، و صرفا در آن حوزه وکالت نمایند.

  • مطابق قانون برای این که وکلای دادگستری بتوانند در تمامی امور حقوقی، مشاوره ها، تنظیم دادخواست و لایحه اعلام وکالت کنند، نیاز است از مراجع زیر صلاح و قانونی اقدام به دریافت پروانه وکالت دادگستری نمایند.
  • توجه داشته باشید اغلب وکلای مجموعه ما خانم و بسیار دلسوز و با تجربه می باشند.
  • به طور حتم وکلای زیادی هستند که در شهر تهران و حتی در خارج از تهران و دیگر نقاط کشور در حال فعالیت می باشند و هر یک از آن ها نیز تخصص و تجربه کافی برای حل مشکلات حقوقی و دعاوی کیفری را دارند.
  • مریم حیدری مهاجرانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران، عضو کانون وکلای دادگستری مرکز با حدود ده سال سابقه وکالت صداقت و مسئولیت پذیری در قبال موکل و در جریان قراردادن موکل در خصوص پرونده ایشان.
  • وکلا برای پیشبرد بهتر کارهای موکل باید مدارک مربوط به پرونده را جمع آوری کرده و برای دفاع از موکل آن را به دادگاه ارائه دهند و برای اطلاعات بیشتر و بررسی پرونده موکل خود در جلسات و مذاکره ها شرکت کنند و همواره با موکل خود در ارتباط باشد.

زیرا رشته وکالت همانند رشته پزشکی یک حرفه ی تخصصی است و بهتر است وکیل در یکی از رشته های حقوقی یا کیفری فعالیت کند تا درصد موفقیت پرودنده های خود را بالا ببرد یعنی بهتر است تا در یکی از زمینه های خانواده، مالی، ملکی و کیفری فعالیت داشته باشند. معمولا هر فردی برای شروع طرح شکایت در دیوان عدالت اداری باید ابتدا در خصوص موضوع مورد نظر خود براساس ماده 16 قانون آیین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری اقدام به نوشتن دادخواست خود بنماید . اینجاست که علم و دانش و تجربه یک وکیل پایه یک دادگستری می تواند کمک بسزایی در مجله خبری وکیل تهیه دادخواست درخور به موکلین خود داشته باشد. در این رابطه بیان موضوع و نوشتن آن امری بسیار تاثیر گذار در نتیجه پرونده خواهد داشت که اگر فردی در این زمینه نتواند به هر دلیلی موضوع اصلی خود را بیان نماید ممکن است در این مورد رای علیه وی صادر شود و یا پرونده وی طی قرار عدم صلاحیت ممکن است به مرجع دیگری ارسال گردد. در این مورد معمولا وکیل پایه یک دادگستری می تواند با بیان دقیق امر در این رابطه و همچنین در صورت لزوم نوشتن دادخواست دیوان برای شما کمک بسیار فراوانی در این رابطه در خصوص شروع ماجرا برای شما بنماید.

بهترین وکیل زاهدان را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】⚖️

وکلای دادگستری در مراسم تحلیف، سوگند یاد می‌کند که به تمامی وظایف خود عمل کنند. برای نمونه می‌توان جرائم حوزه عمومی مربوط به مسائل کیفری را شامل اخلال در نظم عمومی، اقدام علیه امنیت ملی، افساد فی الارض، روابط نامشروع، توهین به مقدسات، جرائم انتخاباتی و … دانست و از طرف دیگر، خرید اموال مسروقه، صدور چک بی محل، معامله به قصد فرار از دین و…. را جرائم علیه اموال محسوب کرد که هر یک در دادگاهی جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

انواع وکالت

یک وکیل خوب سعی ندارد که قاضی پرونده را گمراه کند و او را از مسیر پرونده دور کند. مهم ترین ویژگی یک وکیل خوب و بهترین وکیل تهران، قابل اعتماد بودن اوست. لازمه این کار وجود صداقت، امانت و همچنین احساس مسئولیت پذیری می باشد. وکیلی که تمام این محاسن را داشته باشد اما فاقد علم و تجربه باشد نمی تواند به نحو احسن و به بهترین شکل از موکل خود دفاع کند. به همین دلیل وکیلی را می توان تایید کرد که هم از نظر سلامت اخلافی مورد تایید باشد و هم تجربه و تخصص کافی در امور حقوقی که به او واگذار شده را داشته باشد.

معمولا پرونده ها پیچیدگی‌های زیادی دارد که برای حل آن‌ها به حضور یک وکیل خبره نیاز است. پس می‌توان گفت در اغلب سامانه‌های حقوقی، یک مشاوره حقوقی لزوما یک وکیل پایه یک دادگستری نیست ولی تمامی وکلای پایه یک دادگستری را باید مشاور حقوقی محسوب کرد. پس مشاوران حقوقی که پروانه وکالت ندارند، امکان حضور در محاکم دادگستری را به عنوان وکیل دادگستری نخواهند داشت. بنابراین اگر یک وکیل خانوادگی داشته باشید دیگر نگران به وجود آمدن انواع پرونده های حقوقی نخواهید بود چرا که در کمترین زمان ممکن توسط وکیل به سرانجام خواهد رسید.

مادامی که دعوای کیفری در جریان باشد، حضوروکیلدر دادرسی و محاکمات کاملا ضروری است و ممکن است موکل به دلایلی مختلف از جمله نداشتن بضاعت مالی و.. از اخذوکیلامتناع کند، در این صورت به تشخیص دادگاه، از بین کلیه‌ی وکلای دادگستریوکیلی برای او گرفته می‌شود که حال ممکن است به همان دلیلوکیلبه صورت رایگان برای او وکالت نماید. از آن جا که در خصوص پرونده شما رای قطعی صادر شده است تنها راه اعتراض فوق العاده یا همان اعاده دارسی کیفری باقی مانده است که البته شرایط خاصی دارد و احتمال موفقیت در آن بستگی به مدارک و شرایط خاص هر پرونده دارد. بایست مدارک و آرای شما توسط وکلای مجموعه مورد بررسی قرار بگیرد تا راه کار قانونی پرونده شما مشخص گردد.برای کسب اطلاعات حقوقی بیشتر با وکلای مجموعه تماس حاصل فرمایید. شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید.

از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به نکات ماده به ماده قانون مدنی، تشریح و ذکر نکات قوانین خاص مرتبط با قانون مدنی، و شرح آراء وحدت رویه در حقوق مدنی اشاره کرد. بله ، وکیل پایه یک دادگستری پروانه وکالت خود را از سوی کانون وکلای دادگستری دریافت کرده و وکیل قوه قضاییه پروانه خود را از مرکز وکلا قوه قضاییه دریافت می کند و روند آزمون و گرفتن مدرک وکالت از سوی این دو مرکز متفاوت است . یکی از تفاوت‌های وکیل پایه دو دادگستری و پایه یک دادگستری در پذیرش دعاوی حقوقی مختلف است. به این معنا که وکلای پایه یک دادگستری مجاز برای ورود به کلیه دعاوی حقوقی در تمامی زمینه‌های آن می‌باشد اما در مورد وکیل پایه دو دادگستری چنین نیست و این افراد تحت عنوان وکیل قوه قضاییه می‌توانند در برخی موضوعات حقوقی به فعالیت خود بپردازند. وکیل پایه یک دادگستری با حسن نیت و دارای پشتکار و جدیت همواره سعی در عدالت خواهی به نفع موکلش دارد . وکیل حرفه ای و متخصص فردی است که قبل از قرارداد عقد وکالت ، اقدام به مشاوره حقوقی و شفاف سازی برای موکلش می‌‌نماید.