با کاهش سود، شرکت ها با انتخاب های سخت روبرو می شوند: دقیقه صبح


موردی که نمی میرد – پرونده ضد انحصار کمیسیون تجارت فدرال علیه شرکت کوالکام سال‌هاست که مرده است و در سال 2020 توسط نظر مدارک نهم کشته شده است. اما یک اقدام دسته جمعی مصرف کننده از طرف میلیون ها کاربر تلفن هوشمند هنوز نفس می کشد. مانند اسکات گراهام از Law.com گزارش می دهد، مصرف کنندگان با نمایندگی سوزمن گادفری، کوچت، پیتر و مک کارتی و دیگران شکایت خود را از یک طبقه در سراسر کشور که ادعاهای فدرال را دنبال می ،د به یک طبقه فقط کالیفرنیایی که به دنبال خسارت تحت قانون ضد انحصار و رقابت ناعادلانه کالیفرنیا بودند، تجدید ،د. شکایت اصلاح شده ادعا می کند که کوالکام به طور غیرقانونی به شرکت اپل پرداخت کرده است تا از تراشه های کوالکام به طور انحصاری برای چندین سال استفاده کند و رقابت شرکت هایی مانند اینتل را خفه کرده است. در یک حکم 37 صفحه ای که در 6 ژانویه صادر شد، قاضی ژاکلین اسکات کورلی از ناحیه شمالی کالیفرنیا به این اجازه اجازه داد. تئوری معاملات انحصاری ادامه دارد و می گوید مصرف کنندگان ممکن است در جایی موفق شوند که FTC ش،ت بخورد.

روی رادار – دفاع روز سه شنبه علیه موسسه هنر دیترویت شکایت کرد در دادگاه منطقه شرقی میشیگان. این شکایت که از طرف Brokerarte Capital ارائه شده است، به دنبال بازیابی «Liseuse De Romans»، نقاشی ونسان ون گوگ است که در حال حاضر به صورت امانت از یک مجموعه خصوصی در اختیار متهم است. این شکایت ادعا می‌کند که شاکی نقاشی را ،یداری کرده و مالکیت، اما نه ،وان را به شخص ثالثی منتقل کرده است که ظاهراً در سال 2017 با نقاشی فرار کرده است. هنوز وکیل برای متهم حاضر نشده است. مورد 2:23-cv-10066 است، Brokerarte Capital Partners, LLC در مقابل موسسه هنر دیترویت. اساز آ،ین معاملات و دعاوی حقوقی با جدید مطلع شوید رادار Law.com.


انتخاب سر دبیر

ممکنه خوشت بیاد

3 دقیقه مطالعه کنید

4 دقیقه مطالعه کنید

5 دقیقه مطالعه کنید

7 دقیقه بخو،د

بیشتر از ALM

اشتراک حق بیمه

با این اشتراک، دسترسی نامحدودی به محتوای ممتاز با کیفیت بالا، آنلاین و درخواستی از اعضای هیئت علمی معتبر در صنعت حقوقی دریافت خواهید کرد. این برای وکلای دارای مجوز در حوزه های قضایی متعدد یا برای وکلایی که ا،امات CLE خود را برآورده کرده اند، اما نیاز به دسترسی به اطلاعات منابع برای حوزه های کاری خود دارند، عالی است.
اکنون مشاهده کنید

حساب های تیم

خدمات اشتراک حساب تیم ما برای تیم های حقوقی از چهار وکیل یا بیشتر است. به هر وکیل اجازه دسترسی نامحدود به محتوای ممتاز با کیفیت بالا و درخواستی از اعضای هیئت علمی معتبر در صنعت حقوقی همراه با دسترسی اداری برای مدیریت آسان CLE برای کل تیم داده می شود.
اکنون مشاهده کنید

اشتراک های بسته

با 2 گزینه بسته ما به برخی از آگاه ترین و با تجربه ترین وکلا دسترسی پیدا کنید! بسته‌های انطباق ما توسط مشاوران CLE تنظیم می‌شوند و شامل موضوعات و چالش‌های قانونی فعلی در صنعت می‌شوند. گزینه دوم ما به شما امکان می دهد بسته نرم افزاری خود را بسازید و به صورت استراتژیک محتوایی را انتخاب کنید که به نیازهای شما مربوط می شود. قیمت هر دو گزینه ی،ان است.
اکنون مشاهده کنید

در Law.com مش، شوید

اخبار و اطلاعات مهمی را که برای اتخاذ تصمیمات قانونی آگاهانه نیاز دارید، از دست ندهید. اکنون به Law.com بپیوندید!

دسترسی نامحدود به Law.com

دسترسی به انتشارات رایگان ALM اضافی

هر 30 روز یک مقاله* رایگان در سراسر شبکه اشتراک ALM

تخفیف های انحصاری در رویدادها و نشریات ALM




منبع: https://feeds.feedblitz.com/-/723997547/0/law/legal-news/