اگر وظیفه هیئت منصفه را از دست بدهید چه اتفاقی می افتد؟


افراد کمی می خواهند در هیئت منصفه حضور داشته باشند. مرخصی گرفتن از محل کار، مدرسه، مراقبت از کودکان یا سایر مسئولیت ها سخت است. با این حال، مگر اینکه بتو،د دوباره برنامه ریزی کنید یا ادعای سختی کنید، باید زم، که دادگاه به شما دستور داد در احضار هیئت منصفه حضور پیدا کنید، حاضر شوید. نادیده گرفتن وظایف هیئت منصفه در واقع می تواند منجر به عواقب قانونی شود.

وظیفه هیئت منصفه چگونه کار می کند

اگر شهروند ایالات متحده هستید و دارای گواهینامه رانندگی، کارت شناسایی ایالتی، یا کارت ثبت نام رأی دهنده هستید، ایالت اطلاعات شما را در اختیار دارد و می تواند شما را برای خدمات هیئت منصفه احضار کند. شما اطلاعیه ای دریافت می کنید که در تاریخ و زمان خاصی ظاهر شوید.

اگر می‌د،د که درگیری دارید یا خارج از شهر خواهید بود، ا،ر دادگاه‌ها به شما اجازه می‌دهند با تماس با دادگاه یا بازدید از وب‌سایت آنها، خدمات خود را تغییر دهید. می تو،د تاریخ جدیدی را برای خدمات هیئت منصفه برنامه ریزی کنید که برای شما راحت تر باشد.

اگر مشکلاتی دارید که خدمت را چالش برانگیز می کند، مانند مراقبت از فرزندان ،دسال، دانشجوی تمام وقت یا داشتن مشکلات مالی، می تو،د از دادگاه تقاضای معافیت کنید. دادگاه‌ها اغلب به بهانه‌های معتبر برای دعاوی سختی و دشواری احترام می‌گذارند.

به ،وان مثال، اگر شما کارآفرین یک شرکت تک نفره هستید و بدهکار هستید، اگر نتو،د ،ب و کار خود را اداره کنید، ممکن است مدعی مشکلات مالی باشید. یا اگر شرایط روحی یا جسمی شدیدی دارید که مانع از حضور شما در دادگاه هیئت منصفه می شود، می تو،د درخواست معافیت بدهید. آماده باشید که اسنادی را برای اثبات دلیل معتبر خود به دادگاه نشان دهید.

وقتی احضار هیئت منصفه را نادیده می گیرید

اگر احضاریه اول را نادیده بگیرید، احتمالاً احضاریه دوم با تاریخ دادگاه جدید دریافت خواهید کرد. اگر احضار دوم را از دست بدهید، ممکن است مشمول جریمه شوید.

به ،وان مثال، در شهرستان ونتورا، کالیفرنیا، جایی که 45 درصد از اعضای بالقوه هیئت منصفه در سال 2015 از انجام وظیفه هیئت منصفه صرف نظر ،د، جریمه برای اولین تخلف 250 دلار است. مجازات جرم دوم 750 دلار و 1000 دلار یا پنج روز زندان برای تخلف سوم است. درست است، شما می تو،د در برخی موارد به دلیل غفلت از انجام وظیفه هیئت منصفه به زندان بروید.

اگر برای احضار حاضر شوید و به ،وان هیئت منصفه انتخاب شوید، باید برای انجام وظیفه هیئت منصفه حاضر شوید. اگر هیئت منصفه از شرکت در محاکمه امتناع ورزند، سیستم قضایی نمی تواند کار خود را انجام دهد. با نادیده گرفتن وظیفه هیئت منصفه، یک قاضی می تواند شما را در بی اعتنایی به دادگاه نگه دارد و در نتیجه جریمه نقدی و زندان را در پی خواهد داشت. قاضی تصمیم می گیرد که آیا اهانت به ،وان یک اتهام کیفری یا مدنی است.

به ،وان مثال، یک مرد فلوریدا بود به 10 روز حبس محکوم شد به دلیل خواب زیاد و غیبت در وظیفه هیئت منصفه با این حال، پس از یک اعتراض ملی، قاضی بعداً اتهام اهانت را لغو کرد.

به هر حال ممکن است دادگاه از شما درخواست خدمت نکند

بهتر است جریمه یا زندان را تهدید نکنید. وظیفه مدنی خود را انجام دهید و در صورت دستور حاضر شوید. این احتمال وجود دارد که شما برای هیئت داوران انتخاب نشوید. بسته به زمان حضور شما، دادگاه ممکن است تمام اعضای منصفه مورد نیاز خود را داشته باشد و پس از چندین ساعت انتظار، شما را برکنار کنند.

همچنین ممکن است به طور خودکار رد صلاحیت شوید. در روز اول، دادگاه پرسشنامه ای را به شما می دهد که در آن اطلاعات کلی را می خواهد و دلایل رد صلاحیت خودکار را ذکر می کند. اگر افسر مجری قانون، آتش نشان یا کارمند ،تی باشید، نمی تو،د خدمت کنید. دلایل دیگری نیز برای ا،اج وجود دارد، از جمله اینکه شما زیر 18 سال سن دارید، ،یسی صحبت نمی کنید، یا محکومیت جنایی دارید.

و هنگامی که در هیئت منصفه حضور دارید، ممکن است در طول فرآیند انتخاب هیئت منصفه از خدمت ا،اج شوید. در طول این فرآیند انتخاب، از هیئت منصفه آینده نگر در مورد سوابق، تجربه و سوگیری های احتمالی آنها سؤال می شود که ممکن است آنها را از خدمت به ،وان هیئت منصفه در پرونده محروم کند. بنابراین در نهایت، شانس حضور در هیئت منصفه چندان زیاد نیست.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/what-happens-if-you-miss-jury-duty/