افشاگر سازمان امور مالیاتی دولت بایدن و رسانه ها را به چالش می کشد – جاناتان تورلی


(CBS Evening News/Screens،t از طریق YouTube)

در زیر ستون من در نیویورک پست در مورد جدیدترین افشاگری است که علناً ،ت بایدن را به “آهسته قدم زدن” در تحقیقات هانتر بایدن متهم کند. به گفته گری شپلی، منبع تداخل در تحقیقات IRS، و، دادگستری بود. این آ،ین فصل از داستان “مریک گارلند به طرز باورن،ی در حال کوچک شدن” است.

در اینجا ستون است:

“من نمی خواهم هیچ کدام از این کارها را انجام دهم.”

این سخنان گری شپلی کهنه سرباز 14 ساله IRS ممکن است مهمترین جمله در مصاحبه او با CBS News این هفته باشد.

پس از هفته‌ها که دموکرات‌ها افشاگر، را که مدعی دخالت ،ت رئیس‌جمهور در تحقیقات هانتر بایدن بودند، ا،اج ،د، شپلی به اندازه کافی تلاش کرد.

شپلی با به خطر انداختن شغل و بسیاری از زندگی‌اش، گفت که او و دیگران معتقدند که هانتر محافظت می‌شود و و، دادگستری را به ،وان منبع حفاظت معرفی ،د.

شیپلی دلایل زیادی دارد که مایل به انجام هیچ یک از این کارها نباشد.

به هر حال، همانطور که جو بایدن رئیس جمهور سال گذشته گفت: “هیچ، با بایدن مخالفت نمی کند.”

برای سال‌ها، یک کنگره تحت کنترل دموکرات‌ها از تحقیق درباره نفوذ خانواده بایدن امتناع می‌کرد و مطبوعات افرادی را که لپ‌تاپ هانتر را بالا می‌بردند، به ،وان انتشار «اطلاعات نادرست روسی» رد ،د.

رسانه ها پس از اذعان به اصالت لپ تاپ و شواهد فزاینده مبنی بر نفوذ میلیون ها نفر، سخت تلاش کرده اند تا این ضربه را به حداقل برسانند.

بخشی از این تلاش برای “انفجار رسوایی” رد هرگونه اتهام جنایی به ،وان تخلفات مالیاتی نسبتاً جزئی و غیر مرتبط با رئیس جمهور بوده است.

در واقع، زم، که رئیس جمهور اخیراً با یک مصاحبه نشسته نادر موافقت کرد، کاخ سفید استف، رول از MSNBC را انتخاب کرد.

رول قبل از اینکه درباره رسوایی پسرش هانتر بپرسد، تاکید کرد که این “چیزی شخصی” است و “بدون ارتباط با شما”.

بسیاری از ما از ادعای ارجاعات متعدد در لپ‌تاپ به رئیس جمهور بایدن، از جمله احتمال به اشتراک گذاشتن درآمد حاصل از نفوذ با ،ت‌های خارجی، غمگین شدیم.

مشکل اینجاست که شپلی سوالات ناراحت کننده ای را مطرح می کند که چگونه ،ت بایدن ممکن است برای به حداقل رساندن اتهامات علیه پسرش کار کرده باشد و به گفته شپلی، تحقیقات را “آهسته” پیش برد.

مصاحبه او توضیح می دهد که چرا و، دادگستری می تواند چهره هایی مانند جورج سانتوس (R-NY) را به اتهامات مختلف کلاهبرداری و پولشویی در چند ماه متهم کند در حالی که سال ها بدون نتیجه گیری در مورد هانتر بایدن تحقیق می کند.

شیپلی تصریح کرد که هرگز این سطح از مداخله را در خدمت طول، مدت خود در IRS ندیده است و گفت که “به دستور و، دادگستری” انجام شده است.

و او گفت که مداخله به محض اینکه “کنترل این تحقیقات خاص را به دست گرفت” آغاز شد: “من بلافاصله شاهد انحرافات از روند عادی بودم. خیلی خارج از هنجار چیزی بود که در گذشته تجربه کرده بودم.»

شپلی عجله نکرد و به رسانه ها نشت کرد.

در عوض، پس از تماشای تصمیم پس از تصمیم گیری به نفع بایدن، شپلی در آن چیزی که «جلسه خط قرمز» خود نامید، زم، که او و تیمش از تحقیق درباره پسر رئیس جمهور حذف شدند، به نقطه ش،ت رسید.

تداخل از یک منبع آشنا بود.

و، دادگستری زیر نظر دادستان کل مریک گارلند به دلیل امتناع وی از انتصاب یک بازرس ویژه برای تحقیق در مورد ادعاهای رو به گسترش نفوذ خانواده بایدن – که شامل اتهامات جنایی احتمالی از رشوه خواری گرفته تا نقض مالیات و پولشویی است، مورد انتقاد قرار گرفته است.

لپ تاپ شامل ارجاعاتی به جو بایدن 10 درصد کاهش می یابد از یک معامله چینی

به همکاران بایدن هشدار داده می شود که از نام جو بایدن استفاده نکنند، بلکه از نام های رمزی مانند “مرد بزرگ” استفاده کنند.

در همان زمان گفته می شود که رئیس جمهور و بانوی اول از مناصب ،تی بهره مند شده و از هانتر مبالغی دریافت کرده اند.

این ایمیل‌ها همچنین با اظهارات عمومی مکرر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه او از معاملات خارجی پسرش اطلاعی نداشت – از جمله ع،‌هایی با همکاران تجاری‌اش و یک نوار صوتی واقعی که به معاملات اشاره دارد، در تضاد است.

گارلند از انتصاب یک بازرس ویژه که پس از آن توانایی نوشتن گزارشی در مورد عملیات های نفوذ گسترده ادعایی که بایدن ها انجام می دهند، خودداری کند.

همه اینها بخشی از “کوچک شدن باورن،ی مریک گارلند” است که قول داده بود از هرگونه نفوذ سیاسی بر بخش خود جلوگیری کند.

ما اکنون چندین افشاگر داریم که ادعا می کنند و، دادگستری مداخله کرده است تا تحقیقات آهسته انجام شود یا از پسر رئیس جمهور محافظت شود.

ما همچنین سوالاتی داریم که توسط بازدید ماموران IRS به خانه مت طیبی که به افشای برنامه سانسور ،ت-توئیتر کمک کرد.

آنها درست در همان روزی که طیبی در مقابل کنگره ظاهر شد و حضور داشت مورد حمله اعضای دموکرات قرار گرفت به ،وان یک “به اصطلاح رو،مه نگار”.

(دلویر استیسی پ،کت، دموکرات رتبه‌بندی کمیته فرعی، بعداً خواستار دستگیری احتمالی طیبی شد.)

IRS کاوشگر خود را باز کرد از او در یک شنبه – شب کریسمس سال گذشته، تنها چند هفته پس از افشای او.

با کنترل مجلس نمایندگان توسط حزب جمهوریخواه، اکنون تحقیقات و نظارت کنگره بر این اتهامات وجود خواهد داشت.

اما شپلی و سایر افشاگران به زودی متوجه خواهند شد که وقتی صحبت از بسیاری از رسانه‌ها و کنگره می‌شود، «نمی‌خواهند هیچ‌یک از این کارها را انجام دهند».

جاناتان تورلی وکیل دادگستری و استاد دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/26/i-dont-want-to-do-any-of-this-irs-whistle،er-defies-the-biden-administration-and-the-media-in-alleging-interference-in-the-،ter-biden-investigation/