افزایش مشاغل حقوقی در ژانویه مدار یازدهم اعدام با جوخه تیر را رد نمی کند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. گزارش های هفتگی: مشاغل حقوقی در ژانویه افزایش می یابد؛…

جمع بندی اخبار

گزارش های هفتگی: مشاغل حقوقی در ژانویه افزایش می یابد. مدار یازدهم اعدام با جوخه تیر را رد نمی کند

نوشته دبرا کاسنس وایس و آماندا رابرت

مفهوم شغل با فلش افزایش می یابد

تصویر از Shutterstock.

صنعت حقوقی 2400 شغل ایجاد می کند

بر اساس ارقام اولیه و تنظیم فصلی که روز جمعه توسط اداره آمار کار ایالات متحده منتشر شد، بخش خدمات حقوقی 2400 شغل در ژانویه ایجاد کرد. صنعت حقوقی 1,183,900 شغل داشته است که از ژانویه 2022 افزایش 13,700 شغلی داشته است. اما عدد ژانویه 2023 4,000 شغل کمتر از ارقام ژوئیه 2022 است، زم، که مشاغل در بالاترین سطح خود از آغاز همه گیری کووید-19 در آوریل 2020 قرار داشتند. تعداد مشاغل بر اساس مشاغل حقوق و دستمزد وکلا و کارکنان شاغل در شرکت های ارائه دهنده خدمات حقوقی است. داده‌های شغلی می‌توانند در بازبینی‌های ماهانه و در فرآیند بررسی سالانه تغییر کنند. (اداره آمار کار ایالات متحده انتشار خبر و جداول)

زند، می تواند ادعای اعدام جوخه تیر را پیگیری کند

یازدهمین دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده در آتلانتا حکم داده است که یک زند، محکوم به اعدام جورجیا می‌تواند با تیراندازی به دنبال اعدام باشد. این زند،، مایکل وید ننس، ادعا می کند که تزریق کشنده به دلیل شرایط پزشکی او مجازاتی ظالمانه و غیرعادی بر اساس اصلاحیه هشتم است. مدار یازدهم به نانس این امکان را داد که ادعا کند استفاده او از داروی گاباپنتین برای کمردرد باعث می‌شود مغزش کمتر از پنتوباربیتال، دارویی که جورجیا در تزریقات کشنده استفاده می‌کند، استقبال کند. (سرویس خبری دادسرا، قانون و جرم و جنایت، WSB-TV، تصمیم 30 ژانویه)

ABA از SCOTUS می خواهد که از آزمون مدار دوم در اختلافات بین المللی علامت تجاری استفاده کند

در یک گزارش دوستانه که روز جمعه به دادگاه عالی ایالات متحده ارسال شد، ABA از قضات خواست تا مشخص کنند که قانون لانهام در مورد اختلافات علامت تجاری که از مرزهای بین المللی عبور می کند چه زم، اعمال می شود. به گفته ABA، بهترین استاندارد در بیان شده است Vanity Fair Mills Inc. v. T. Eaton Co.تصمیمی از سوی دومین دادگاه استیناف ناحیه ای ایالات متحده در نیویورک که می گوید دادگاه ها هنگام تصمیم گیری در مورد اعمال قانون لانهام به صورت فراسرزمینی باید سه عامل را در نظر بگیرند: اینکه رفتار متهمان چگونه بر تجارت ایالات متحده تأثیر می گذارد، شهروندی متهمان و اینکه آیا تضادهایی با آنها وجود دارد یا خیر. قانون خارجی ABA در خلاصه خود گفت: “آزمون Vanity Fair به اندازه کافی از حقوق مصرف کنندگان آمریکایی و دارندگان علائم تجاری در مواجهه با تجارت جه، روزافزون بدون دخالت در امور داخلی کشورهای خارجی محافظت می کند.” استدلال شفاهی در پرونده، Abitron Austria GMBH v. Hetronic International Inc.، برای 21 مارس برنامه ریزی شده است. (ABA’s خلاصه amicus، ABA انتشار خبر)

هاینز و بون 19 وکیل از شرکت بوتیک اضافه می کنند

هاینز و بون ۱۹ وکیل از Smith Pachter McW،rter، یک شرکت حقوقی بوتیک با تمرکز بر قراردادهای ،تی، ساخت و ساز و قانون یقه سفید اضافه کرده اند. وکلای Smith Pachter McW،rter از محل فعلی خود در تایسون، ویرجینیا به فعالیت خود ادامه خواهند داد. (رویترز، هاینز و بون بی،ه مطبوعاتی)

کلارک هیل 18 خواهان را در ادغام اضافه می کند

کلارک هیل از طریق ادغام با Conrad O’Brien، یک شرکت حقوقی با تخصص در دفاع از مسئولیت حرفه ای، دعاوی تجاری و ،وان IX، 18 وکیل حقوقی را در فیلادلفیا اضافه کرده است. در اوایل ژانویه، کلارک هیل با یک شرکت فیلادلفیا متفاوت، بوتیک املاک و مستغلات Larsson & Scheuritzel ادغام شد. (کلارک هیل بی،ه مطبوعاتی، Law.com)




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/weekly-briefs-legal-jobs-increase-in-january-11th-circuit-doesnt-rule-out-execution-by-firing-squad/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds