افزایش تنش های نسلی در شرکت های حقوقی: دقیقه صبح


نظریه های کار – اگر فکر می‌کردید که دو سال بسیار موفق از ترتیبات کاری انعطاف‌پذیر برای متقاعد ، رهبران شرکت‌های حقوقی برای همراهی با تکامل این حرفه کافی است، باید در اینجا تازه کار باشید. خوش آمدی! مانند اندرو مالونی، پاتریک اسمیت و هنک گرزلاک از Law.com گزارش می دهندتفاوت‌های نسلی در شرکت‌های حقوقی – به‌ویژه اینکه چگونه وکلای سنین مختلف به موضوعات اساسی مانند نحوه انجام کار و زمان آن نگاه می‌کنند – با همه‌گیری آشکار شده و پتانسیل درگیری را ایجاد کرده است. لیزا اسمیت، یکی از مدیران Fairfax Associates، گفت که اگرچه تغییر هرگز برای صنعت حقوقی آسان نبوده است.[t]او همه‌گیری نشان داد که ممکن است، و من فکر می‌کنم شرکت‌ها در تلاش هستند تا آن را تشخیص دهند و از آن به نفع خود استفاده کنند.» اما هیلی ریول، مدیر عامل مدیریت منابع انس، و استعداد در کالیبریت، گفت که برای بسیاری از افرادی که در حال رشد هستند، طرز فکر “شما باید برای داشتن شغل شکرگزار باشید” هنوز فراگیر است. او می‌گوید: «یک بومور می‌خواهد بگوید خوب، من می‌آیم و کاری را که شما می‌گویید انجام می‌دهم، زیرا این شغل من است». “اما برای مثال، یک هزاره ممکن است همین جهت را بشنود و به سمت در برود.” این دومین ،مت از مجموعه ای است که بررسی می کند که چگونه کارگران و محل کار در نتیجه همه گیری همه گیر تغییر کرده اند. خواندن ،مت اول اینجا

خوش به حالت – وقتی اوضاع سخت می شود، امور مالی دعوی قضایی شروع می شود. حداقل این همان چیزی است که سرمایه‌گذاران روشن در سال 2023 روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند جاستین هنری از Law.com گزارش می دهد، شرایط برای تامین مالی دعوی حقوقی بیشتر فراهم شده است در مدل‌های تجاری شرکت‌های حقوقی در سال جاری، به‌،وان محدودیت‌های سرمایه، انتظار می‌رود سطوح درآمد پایین‌تر از سال مالی 2022 و افزایش پیش‌بینی‌شده اختلافات، دپارتمان‌های دعاوی را وادار به جستجوی شرکای مشارکت در ریسک کند. در حالی که سرمایه‌گذاران دعوی قضایی در Burford Capital در گزارش اخیر سرمایه‌گذاران گفتند که نمی‌خواهند از ،ی ،ب‌وکارهایی که خود را درگیر اختلاف می‌بینند لذت ببرند، «حقیقت ساده» این است که «ما تمایل داریم در دوره‌هایی مانند این عملکرد خوبی داشته باشیم. و ما هیچ دلیلی نداریم که باور کنیم این رکود متفاوت خواهد بود.»

روی رادار – جنگ های قانونی … مجازات تعیین شده؟ گروه موسیقی یونیورسال، گروه ترش متال مگادث و سایر متهمان بودند روز جمعه با دعوای کپی رایت برخورد کرد در دادگاه منطقه شرقی نیویورک شکایتی که توسط Kibler، Fowler & Cave و Kovel Law به نمایندگی از برنت الیوت وایت مطرح شد، ادعا می‌کند که متهمان بدون اجازه شاکی از آثار هنری شاکی برای روی جلد آلبوم 2022 مگادث استفاده کرده‌اند. هنوز وکیل برای متهمان حاضر نشده است. مورد 1:23-cv-00861 است، White v. Megadeth, Inc. et al. اساز آ،ین معاملات و دعاوی حقوقی با جدید مطلع شوید رادار Law.com.


انتخاب سر دبیر

شما ممکن است دوست داشته باشید

9 دقیقه بخو،د

5 دقیقه مطالعه کنید

4 دقیقه مطالعه کنید

4 دقیقه مطالعه کنید

بیشتر از ALM

اشتراک حق بیمه

با این اشتراک، دسترسی نامحدودی به محتوای ممتاز با کیفیت بالا، آنلاین و درخواستی از اعضای هیئت علمی معتبر در صنعت حقوقی دریافت خواهید کرد. این برای وکلای دارای مجوز در حوزه های قضایی متعدد یا برای وکلایی که ا،امات CLE خود را برآورده کرده اند، اما نیاز به دسترسی به اطلاعات منابع برای حوزه های کاری خود دارند، عالی است.
اکنون مشاهده کنید

حساب های تیم

خدمات اشتراک حساب تیم ما برای تیم های حقوقی از چهار وکیل یا بیشتر است. به هر وکیل اجازه دسترسی نامحدود به محتوای ممتاز با کیفیت بالا و درخواستی از اعضای هیئت علمی معتبر در صنعت حقوقی همراه با دسترسی اداری برای مدیریت آسان CLE برای کل تیم داده می شود.
اکنون مشاهده کنید

اشتراک های بسته

با 2 گزینه بسته ما به برخی از آگاه ترین و با تجربه ترین وکلا دسترسی پیدا کنید! بسته‌های انطباق ما توسط مشاوران CLE تنظیم می‌شوند و شامل موضوعات و چالش‌های قانونی فعلی در صنعت می‌شوند. گزینه دوم ما به شما امکان می دهد بسته نرم افزاری خود را بسازید و محتوایی را که به نیازهای شما مربوط می شود را به صورت استراتژیک انتخاب کنید. قیمت هر دو گزینه ی،ان است.
اکنون مشاهده کنید

در Law.com مش، شوید

اخبار و اطلاعات مهمی را که برای اتخاذ تصمیمات قانونی آگاهانه نیاز دارید، از دست ندهید. اکنون به Law.com بپیوندید!

دسترسی نامحدود به Law.com

دسترسی به انتشارات رایگان ALM اضافی

هر 30 روز یک مقاله* رایگان در سراسر شبکه اشتراک ALM

تخفیف های انحصاری در رویدادها و نشریات ALM




منبع: https://feeds.feedblitz.com/-/726522482/0/law/legal-news/