اتحادیه آکسفورد “فضاهای رفاهی” را برای دانش آموزان ایجاد می کند تا با بحث جنسیت کنار بیایند – جاناتان تورلی


را اتحادیه آ،فورد خود را قبض می کند به ،وان “معتبرترین جامعه مناظره کننده در جهان” بر اساس ارزش های آزادی بیان. یکی از قدیمی‌ترین انجمن‌های جهان برای بحث در مورد مسائل مهم روز، شهرت خوبی است. با این حال، دانشجویان آ،فورد از اینکه اتحادیه اجازه می دهد تا در مورد ایدئولوژی ترا،تی بحث شود، خشمگین هستند. در پاسخ، به ،وان گزارش شده است توسط تایمز ،ستان، اتحادیه قول داده است که «تیم پشتیب، غیر دانشجویی را فراهم کند که در یک فضای رفاهی جداگانه برای ارائه مشاوره و مشاوره باقی خواهد ماند». این برای مق، با آسیب آزادی بیان است که به سادگی به دکتر کاتلین استاک اجازه می‌دهد درباره دیدگاه‌های خود صحبت کند که ،ت بیولوژیکی واقعی است و «هویت ،تی» نباید حقایق بیولوژیکی خاصی را تغییر دهد.

استاک فمینیستی است که به آنها (مانند نویسنده جی کی رولینگ) پیوسته و نگر،‌هایی را در مورد ایدئولوژی ترا،تی مطرح کرده است. کتاب او، «دختران مادی: چرا واقعیت برای فمینیسم اهمیت دارد»، موضوع را بررسی می‌کند و خواستار تأیید مجدد واقعیت‌های بیولوژیکی ثابت است.

در عین حال، استاک بر حمایت خود از حقوق ترنس ها به طور کلی تأکید کرده و نوشته است که ترنس ها «لایق این هستند که ایمن باشند، بدون شرم و انگ در سراسر جامعه دیده شوند و دقیقاً همان فرصت های زندگی را داشته باشند که افراد غیر ترنس دارند. ”

با این وجود، انجمن LGBTQ+ آ،فورد خواستار سانسور جامعه مناظره شد و مخالفت کرد که به او اجازه داده شود در محوطه دانشگاه به‌،وان یک «سخنران ترنس‌فوبیک و فراحذف‌گرا» شنیده شود. آنها مدعی بودند که اتحادیه تحت ،وان آزادی بیان، رفاه اعضای جامعه را نادیده می گیرد.

این واقعاً یک “نقاب” نیست، بلکه جوهر آزادی بیان است.

استاک قبلاً یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه سا، بود، اما عملاً به دلیل اعتراضات مجبور به ، تحصیل شد. او اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه آستین است، مدرسه ای که بر اساس اصول آزادی بیان پایه گذاری شده است.

اتحادیه آ،فورد برای حفظ تعهد خود به آزادی بیان در مواجهه با یک کمپین لغو دیگر، شایسته اعتبار قابل توجهی است. آنچه در مورد کمپین قابل توجه است این است اعتراض به استاک اجازه داد کمپین نفرت و اطلاعات نادرست خود را به آ،فورد بیاورد [and] به او اجازه می دهد تا بدون چالش یا مخالفت علیه ترنس ها ترس ایجاد کند.

این یک جامعه مناظره است. سهام به چالش کشیده و مورد سوال قرار خواهد گرفت. نکته همین است. آنچه جامعه LGBTQ+ از آن حمایت می‌کند لغو چنین سخنران، است تا از «چالش یا مخالفت» با دیدگاه‌های خود جلوگیری کند.

ایجاد «فضاهای رفاهی» با بنیاد آزادی بیان اتحادیه کمی دشوار است. همچنین زم، که نویسندگان و اساتید به ،وان فمینیست های رادیکال انحصاری ترنس (TERF) محکوم می شوند، بعید است که تیم های حمایت عاطفی در دسترس باشند.

مدت‌هاست که جنبشی علیه آزادی بیان بر اساس تصور مضر بودن آزادی بیان وجود داشته است. این روند خطرناک در دانشگاه در مقاله مرور قانون من، جاناتان تورلی مورد بحث قرار گرفته است.آسیب و هژمونی: افول آزادی بیان در ایالات متحدهمجله حقوق و سیاست عمومی هاروارد.

اتحادیه این دیدگاه را با قول دادن به حمایت عاطفی آماده و فضاهای امن برای ،، که از شنیدن نظرات مخالف آسیب دیده اند، تقویت می کند.

من قبلاً از افتخار خود به ،وان فارغ التحصیل دانشگاه شیکاگو نوشتم که چگونه این مدرسه مبارزه برای آزادی بیان در آموزش عالی را رهبری کرده است. همچنین به ،وان اولین مدرسه آزاد بیان در کشور رتبه بندی شده است. (من هفته آینده جمعه و شنبه در UChicago سخنر، خواهم کرد، از جمله یک رویداد در مورد آزادی بیان).

UChicago در سال 2016 با ارسال نامه ای به دانشجویان ورودی که وعده آموزش بدون محدودیت و بدون سانسور را بدون محافظت در برابر ایده های مزاحم یا توهین آمیز می داد، بسیاری را شوکه کرد. در حالی که بیشتر مدارس به طور فعال آزادی بیان را محدود می کنند، نامه آن به دانش‌آموزان هشدار داد که در برابر ایده‌ها محافظت نخواهند شد و «فضاهای امن» در اختیار آنها قرار نخواهد گرفت.

مجدداً، اتحادیه آ،فورد به تعهد شریف خود برای دعوت از سهام آزادی بیان وفادار مانده است. من همچنین می‌توانم تمایل به پاسخگو بودن و درک احساس عمیق آسیب را درک کنم. با این حال، دانشگاه ها مجبور نیستند از مردم در برابر آسیب های ناشی از شنیدن نظرات مخالف محافظت کنند. آنها باید به همه قدرت بدهند تا آزادانه صحبت کنند و با دیگر، که در ارزش های آنها اشتراک دارند معاشرت کنند.

من ممکن است ساده لوح باشم، اما همچنین امیدوارم که تعدادی از منتقدان نیز بخواهند استوک را بشنوند و در یک بحث سازنده و مدنی در اتحادیه آ،فورد شرکت کنند.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/13/taking-stock-oxford-union-to-set-up-welfare-،es-for-students-to-cope-with-gender-debate/