آموزش پی ال سی های زیمنس و انواع پی ال سی زیمنس نمایندگی زیمنس در تهران

آموزش پی ال سی های زیمنس و انواع پی ال سی زیمنس نمایندگی زیمنس در تهران

در صورتی که شما plc زیمنس را از نمایندگی خریداری کنید گارانتی محصول را دریافت خواهید کرد و همچنین قیمت استاندارد برای خرید قیمت plc زیمنس s7 300 پرداخت خواهید نمود. اما اگر شما از فروشندگان غیر معتبر plc های زیمنس را خریداری نمایید هزینه بالاتری برای خرید پرداخت خواهید کرد و همچنین گارانتی محصول را نمی توانید دریافت نمایید. یکی از نکاتی که در مورد زبان های برنامه نویسی PLC باید مورد توجه قرار گیرد این است که در این زبان ها معمولا باید برنامه از ابتدا توسط کاربر پیاده سازی شده و بلاک های از پیش برنامه نویسی شده برای انجام وظایف خاص وجود ندارد. البته برخی سازندگان برای برخی از وظایف خاص بلاک هایی را طراحی نموده اند،(مثلا بلاک PID Control ولی عملا تعداد این بلاک ها خیلی کم بوده و محدود به موارد خاص می شود. در بعضي از دستگاه هاي صنعتي، تعداد ورودي و خروجي مورد نياز محدود است؛ به گونه اي که به کمک مدارهاي ساده مي توان کار کنترل را انجام داد. شرکت زيمنس در اين مواقع به منظور کاهش هزينه ها، يک سري رلۀ هوشمند در سال 1966 به نام لوگو (LOGO!) وارد بازار کار نمود که به دليل مديريت ساده و کاربردي بودن آن، پيشرفت چشم گيري در مهندسي برق و اتوماسيون صنعتي به وجود آورد.

  • به عبارتی اگر این ماژول را جایگزین واحد های سخت افزاری کنیم می‌توانیم آن را معادل مجموعه‌ای از رله‌ها، تایمرها و شمارنده‌های متصل به همدیگر در نظر بگیریم.
  • به همین دلیل است که PLC ها ، اغلب به عنوان کامپیوتر های صنعتی نیز شناخته می شوند.
  • این مدل plc ها در انواع مدل های گوناگون در هر دو نوع compact و modular تولید شده اند.
  • علاوه بر این، با مراجعه به نمایندگی، افراد می‌توانند با سایر محصولات اتوماسیون این شرکت و جزئیات کارکرد آنها آشنا شده و در صورت لزومt این محصولات را نیز برای بالاترین میزان مطابقت میان دستگاه‌های خطوط اتوماسیون تهیه نمایند.
  • مدل‌های موجود در سری پی ال سی S7-300، نمونه‌های ماژولار کوچکی هستند که برای مدیریت فرایندهای با محدوده عملکرد متوسط و پایین طراحی شده‌اند.

برای ساده کردن همه چیز، ابتدا همه ماژول ورودی خروجی را به ناحیه فیلد منتقل کنید و ماژول رابط Interface Module را به آن اضافه کنید. در این پست میخواهیم به صورت جامع به بررسی و ارائه قیمت plc در ایران بپردازیم. دوست عزیز برای سفارشات با مبلغ اولیه بالای 250 هزار تومان می توانید با وارد کردن کد تخفیف mohandesyar در سبد خرید از 100 هزار تومان تخفیف ویژه استفاده فرمایید. برای شروع به یادگیری plc سری 300 و 400 دقیقاً همین محصول که در این صفحه معرفی شده است برای شروع مناسب می باشد. امکان دارد در ماه های آتی برای خرید از مجموعه شما تخفیف ها دوره را بر حسب درصد مشخص کنید قیمت plc مانند سایت …. PLC زيمنس CPU 315-2DP S7-300 با كد فني 6ES7315-2AG10-0AB0يكي از ماژول‌هاي SIEMENS PLC S7-300 محسوب مي‌شود.

لیست کلی خدمات ما

در این راستا لازم به ذکر است که تا 2000 ورودی خروجی را می توان به PLC مدولار اضافه کرد. از نظر امنیت، یک سیستم اتوماسیون مبتنی بر پی ال سی زیمنس SIMATIC S7-410 نیز پیشتاز است، به عنوان مثال، گواهینامه امنیتی CNCERT به طرز چشمگیری امنیت آن را نشان می دهد. SIMATIC S7-400 به معنای امنیت طولانی مدت برای سرمایه گذاری هستند. به همین دلیل، زیمنس به طور سیستماتیک پی ال سی سری SIMATIC S7-400 را توسعه داده است. به این ترتیب، آنها اطمینان حاصل می کنند که کنترل کننده مناسب همیشه برای طیف گسترده ای از راه حل های اتوماسیون در صنعت فرآیند در دسترس خواهد بود.

plc S7-200 زیمنس

اما برخلاف Studio 5000 Mini، Step 7 Basic از زبان‌های LAD، FBD و SCL نیز پشتیبانی می‌کند، اما شامل پشتیبانی از نسخه‌های پی ال سی زیمنس Failsafe S بدون ارتقاء به نسخه FailSafe نرم‌افزار نمی‌شود. همه ی پی ال سی زیمنس S ها دارای یک پورت Profinet داخلی و همچنین یک شیار جلویی هستند که می تواند One Signal Expansion Board را در خود جای دهد. PLC ایرانی به دلیل کارایی بالا، قیمت اقتصادی و قابلیت‌های آن توانسته است بخشی از سهم بازار را در اختیار گیرد. در همین راستا شرکت Atech ای‌ تک توانسته است plc برند دلتا و لوگو زیمنس را بومی‌ سازی و باز طراحی کند و با قیمت مناسب‌تری نسبت به نمونه خارجی آن به بازار عرضه کند. پی ال سی های سری 1200 زیمنس از سال 2013 شروع به طراحی و تولید انبوه شدند و به عنوان جایگزینی مناسب برای پی ال سی های سری 200 پا به عرصه گذاشتند.

مهارت مهم دیگری که از شما به یک مهندس برق صنعتی انتظار می رود تسلط داشته باشید نقشه کشی برق صنعتی است. این کار با استفاده از نرم افزار های اتوکد الکتریکال و Eplan انجام می شود. SIMATIC S7-300 PLC در بسیاری از کاربردها در سراسر جهان استفاده می شود و میلیون ها بار خود را ثابت کرده است. طیف متنوعی از ماژول ها را می توان به طور خاص برای توسعه های مرکزی یا ساخت سازه های غیرمتمرکز استفاده کرد و موجودی قطعات یدکی مقرون به صرفه را امکان پذیر می کند. آیا می خواهید درخواست خود را برای آینده اثبات کنید؟ سپس نگاهی به مزایا و امکانات جدید کنترلر SIMATIC S و مهندسی با STEP 7 در پورتال TIA بیاندازید. در واقع باید بدانید که اتوماسیون صنعتی زیمنس یک پردازنده است که ارتباط بین دو نمونه plc را آسان تر می نماید.