آماده شدن برای خطرات آب و هوای تامین کننده فدرال و قانون انعطاف پذیری – قانون شرکت و شرکت


29 ژانویه 2023

آلوارز و مارسال


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

نهادهای شرکتی که تجارت با ،ت فدرال ایالات متحده را انتخاب می کنند، بسیاری از ا،امات نظارتی و گزارشگری را بر عهده دارند. این شامل ا،امات مربوط به حسابداری هزینه، ،ید، گزارش نیروی انس، و، اخیراً، مطابقت با گواهینامه مدل سررسید امنیت سایبری (CMMC) است. در سال گذشته، ،ت بایدن هریس قو،ن جدیدی را امضا کرد و قو،ن پیشنهادی جدیدی را برای تقویت انعطاف‌پذیری ویژه ریسک آب و هوا و زنجیره تامین، که موقعیت ایالات متحده را به ،وان بزرگترین ،یدار کالا و خدمات در سراسر جهان به حساب می‌آورد، آغاز کرد.

شباهت های زیادی بین مفاهیم قانون پیشنهادی و ا،امات مدیریت ریسک شخص ثالث (3PRM) وجود دارد. 3PRM شکلی از مدیریت ریسک است که بر شناسایی و کاهش خطرات مربوط به استفاده از تامین کنندگان و پیمانکاران فرعی آنها توسط موسسات مالی تمرکز دارد.

مانند پیمانکاران ،تی، موسسات مالی برای انجام و پشتیب، از عملیات حیاتی به تامین کنندگان وابسته هستند. بر اساس مقررات 3PRM، موسسات مالی در هر اندازه باید از قو،ن طراحی شده برای تقویت نظارت و کنترل ریسک های مرتبط با تامین کنندگان و پیمانکاران فرعی آنها پیروی کنند.

به این ترتیب، پیمانکاران فدرال باید شباهت‌ها و درس‌هایی از 3PRM و چارچوب‌های آن بیاموزند تا برای شرایط بالقوه تحت فرمان تاب‌آوری و ریسک آب و هوای تأمین‌کننده فدرال در سال 2023 آماده شوند.

مقاله کامل مراحلی را که اکنون می توان انجام داد بخو،د.

محتوای این مقاله به منظور ارائه یک راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: قانون شرکت/تجاری از ایالات متحده

انتخاب نهاد: LLC در مقابل. شرکت

Brown Rudnick LLP

برای بسیاری از کارآفرینان، اولین تجربه آنها با قانون شرکت زم، اتفاق می افتد که تصمیم می گیرند تجارت نوپای خود را در یکی از چندین شکل از نهادهای تجاری که توسط قانون در ا،ر ایالت ها مجاز است، سازماندهی کنند.

دستور کار قو،ن SEC برای سال 2023 منتشر شد

مایر براون

در 4 ژانویه 2023، دفتر اطلاعات و امور نظارتی دستور کار یکپارچه اقدامات نظارتی و مقررات زدایی پاییز 2022 را منتشر کرد که از جمله موارد دیگر شامل …

مب، شرکت – بخش اول

ویلمرهیل

سوالات متداولی که بنیانگذاران هنگام شروع به کاوش برای تشکیل یک نهاد می پرسند این است که چه زم، باید یک نهاد حقوقی تشکیل دهم و چه عواملی را باید در نظر بگیرم؟ در این پست وبلاگ به بررسی …

SEC به روز رس، راهنمایی در مورد اقدامات مالی غیر GAAP

بیکر باتس

در 13 دسامبر 2022، کارکنان بخش امور مالی شرکت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، پرسش‌های مربوط به انطباق با اقدامات مالی و تفسیر افشای خود را به‌روزرس، ،د.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1268378