کارشناس حقوق سایبری در مشاوران مخابرات هند محدود


Consultants India Limited از کاندیداهای واجد شرایط برای پست کارشناس حقوق سایبری دعوت می کند.

درباره شرکت

TCIL، یک شرکت مهندسی و مشاوره اصلی، یک شرکت ،تی بخش عمومی کاملاً متعلق به ،ت هند است که تحت کنترل اداری و، ارتباطات (DOT)، و، ارتباطات، ،ت هند است.

TCIL در سال 1978 برای ارائه تخصص مخابراتی هند در تمام زمینه های مخابراتی، عمر، و فناوری اطلاعات به کشورهای در حال توسعه در سراسر جهان راه اندازی شد.

صلاحیت اصلی این شرکت در زمینه‌های سوئیچینگ، سیستم‌های انتقال، خدمات سلولی، مخابرات روستایی، سیستم‌های ترانس مبتنی بر فیبر نوری، راه‌حل‌های فناوری اطلاعات و شبکه، نرم‌افزار کاربردی، حکومت الکترونیک، شبکه‌های 3G، فناوری WIMAX و همچنین پروژه‌های عمر، است.

درباره فرصت

TCIL به افسران واجد شرایط و با تجربه برای پست کارشناس حقوق سایبری در زمینه امنیت سایبری به صورت قراردادی برای نمایندگی در پروژه MHA نیازمند است.

قو،ن و مسئولیتها

ارائه ورودی های حقوقی برای جلسات با واسطه ها، و،خانه ها، تحقیقات قو،ن بین المللی سایبری، اصلاحات در IPC، CrPC، و غیره و ارائه کمک حقوقی به افسران تحقیق.

معیارهای واجد شرایط بودن

  • مدرک تحصیلات تکمیلی / مدرک تحصیلات تکمیلی در LLB / LLM.
  • حداقل 3 سال سابقه کار در دادگاه عالی مرتبط با جرایم سایبری.
  • گواهینامه مربوطه در قانون سایبری/ امنیت اطلاعات با آگاهی از قانون فناوری اطلاعات، قانون مدارک، دستورالعمل‌های واسطه‌ها، دستورالعمل‌های مسئولیت RBI – NPCI و غیره.
  • کمک به سازمان های مجری قانون، شرکت ها و افراد در موارد مربوط به کلاهبرداری های مالی آنلاین، جرایم مرتبط با رسانه های اجتماعی، ،وگرافی کودکان و غیره.

تعداد جای خالی

1

حقوق

120000 روپیه در ماه

چگونه درخواست شود؟

داوطلبان علاقه مند باید درخواست های خود را از طریق ایمیل به آدرس ایمیل ارسال کنند [email protected] در قالب تعیین شده فقط تا آ،ین تاریخ دریافت درخواست ها.

مهلت درخواست

04 آگوست 2023

برای مشاهده اطلاعیه رسمی اینجا را کلیک کنید.

Lawctopus به طور مرتب به سازمان ها کمک می کند تا کارآموزان و کارمندان را استخدام کنند. به JD ایمیل بزنید [email protected] برای طرح های رایگان و پولی


منبع: https://www.lawctopus.com/cyber-law-expert-telecommunications-consultants-india-limited/