چگونه یک وکیل کیفری خوب در استرالیا پیدا کنم؟ – جرم


اگر از طرفداران درام های حقوقی ایالات متحده هستید، ممکن است از اصطلاح وکیل دفاع جنایی برای توصیف وکلایی که وکالت موکلان در امور جنایی را توصیف می کنند، آگاه باشید.

در استرالیا ما از اصطلاح “وکیل” استفاده نمی کنیم مگر به م،ای بسیار محدود. در اینجا آنچه شما باید در مورد وکلای دفاع کیفری بد،د و چگونه یک وکیل خوب در استرالیا پیدا کنید آورده شده است.

وکیل در مقابل وکیل دادگستری

در استرالیا حرفه وکالت به دو تخصص مختلف ت،یم می شود: وکلا و وکیل دادگستری.

یک وکیل مسئول آماده سازی پرونده شما قبل از حضور در دادگاه و برقراری ارتباط با وکیل شما برای اطمینان از آماده بودن پرونده شما برای محاکمه است. هنگامی که با یک شرکت حقوقی کیفری تماس می گیرید، معمولاً یک وکیل اولین نقطه تماس شما خواهد بود و به شما کمک می کند تا در مورد پرونده شما مشاوره اولیه را ارائه دهد.

یک وکیل در حضور در دادگاه و صحبت از طرف شما متخصص است. همه مسائل دادگاه کیفری به یک وکیل نیاز ندارند، به ویژه مواردی که در دادگاه محلی هستند، اما اگر شما به یک جرم کیفری جدی متهم شده باشید، وکلا تقریباً همیشه ضروری هستند. یک وکیل کیفری خوب اغلب در دادگاه‌ها برای پرونده‌های جنایی در دادگاه‌های محلی، ناحیه یا دادگاه عالی استرالیا تخصص دارد. وکیل کیفری شامل یک وکیل دادگستری یا وکیل است که در حقوق کیفری تخصص دارد.

نقش وکلا و وکلای دادگستری گاهی با پزشکان عمومی و متخصصان پزشکی (مانند انکولوژیست) مقایسه می شود. مانند یک پزشک عمومی، یک وکیل اولین نقطه تماس شما است و تصمیم می گیرد که کدام متخصص (وکیل دادگستری) برای موضوع حقوقی شما من، تر است.

هم وکیل و هم وکیل دادگستری وکیل هستند. برای تبدیل شدن به یک وکیل، شخص باید مدرک قانونی (به طور کلی لیسانس حقوق یا مدرک دکترای حقوقی) ،ب کند و در یک حوزه قضایی خاص پذیرفته شود.

اگر به دنبال مشاوره در NSW هستید، وکلای واجد شرایط توسط هیئت پذیرش حرفه حقوقی پذیرفته می شوند و مراسم پذیرش را در دادگاه عالی نیوساوت و، انجام می دهند و در آنجا برگه دادگاه عالی را امضا می کنند.

شما می تو،د با جستجو در وکیل خود بررسی کنید که آیا وکیل شما برای وکالت پذیرفته شده است ثبت حرفه حقوقی استرالیا.

موسسات حقوقی کیفری باتجربه در طول سالها روابط کاری قوی با وکلای کیفری که در طول سالها با آنها برای به دست آوردن نتایج عالی کار کرده اند ایجاد کرده اند. یک وکیل جنایی مجرب معمولاً بر اساس عوامل متعددی از جمله نوع اتهام جنایی، ماهیت جرم، شخصیت موکل، اینکه آیا پرونده در دادگاه محلی یا منطقه است، می داند که کدام وکیل برای کدام پرونده من، تر است. دادگاه، دادگاه عالی یا دادگاه عالی استرالیا، و پیچیدگی پرونده و همچنین بودجه مشتریان.

اهمیت داشتن یک وکیل م،ع جنایی مجرب را هرگز نمی توان در تشکیل قوی ترین تیم دفاعی یک پرونده نادیده گرفت.

پس وکیل م،ع کیفری چیست؟

در ایالات متحده، کلمه “وکیل” به وکیلی اطلاق می شود که در آزمون وکالت قبول شده و عمدتاً در دادگاه به وکالت می پردازد. این شبیه به یک “وکیل دادگستری” در استرالیا است، با این حال ایالات متحده به وضوح بین وظایف وکیل و وکیل تفاوت چند، ندارد.

به طور کلی، «وکلا» در ایالات متحده می‌توانند وظایفی مشابه وکلا انجام دهند، مانند ارائه مشاوره حقوقی داخلی برای یک شرکت، و همچنین وظایفی که ما با وکیل دادگستری مرتبط می‌کنیم، مانند نمایندگی یک موکل در دادگاه.

ممکن است گاهی اوقات اصطلاح “وکیل علامت تجاری” را در استرالیا ببینید، این به وکیلی اشاره دارد که در وکالت در امور مالکیت م،وی تخصص دارد. به غیر از این مورد منحصر به فرد، اصطلاح “وکیل” به ندرت در استرالیا استفاده می شود.

اینترنت

اینترنت به ابزاری استثنایی برای ،ب اطلاعات تبدیل شده است. با این حال، اطمینان از دقیق بودن و به روز بودن اطلاعات مهم است. به همین دلیل، مهم است که بد،م کجا باید نگاه کنیم.

در یافتن یک وکیل م،ع جنایی، Google Reviews آنلاین یک راه عالی برای دریافت راهنمایی مستقل در مورد بهترین وکیل من، برای شما و پرونده شما است. این بررسی‌ها تاریخ بررسی، تعداد ستاره‌ها و بررسی کتبی را به شما نشان می‌دهند که بر اساس تجربیات دیگر مشتریان با شرکت حقوقی و وکلا، بینش ارزشمندی را در اختیار عموم قرار می‌دهد.

یکی دیگر از منابع عالی برای یافتن یک وکیل کیفری خوب، مشاهده وب سایت شرکت های حقوقی به صورت آنلاین است. این وب سایت بینش ارزشمندی را در مورد حرفه ای بودن شرکت ها، جوایز، تجربه، تعداد وکلایی که می تو،د از بین آنها انتخاب کنید، ارائه مشاوره رایگان، بررسی، موارد اخیری که شرکت تکمیل کرده است و هزینه های ثابتی که شرکت به مشتریان ارائه می دهد ارائه می دهد. علاوه بر این، وب‌سایت ممکن است اطلاعات ارزشمندی در مورد اتهام جنایی یا ترافیکی که با آن روبرو هستید، از جمله مجازات‌ها، دفاعیات، ،اصری که دادستان باید برای یافتن گناه و غیره ثابت کند، ارائه دهد.

علاوه بر موارد فوق، یکی دیگر از منابع عالی برای یافتن یک وکیل خوب این است که بد،د به چه نوع وکیلی نیاز دارید. اگر با آسیب محل کار مواجه هستید، برای این کار نیازی به وکیل جنایی ندارید. وکیل جنایی فقط در صورتی مورد نیاز است که شما قصد دارید یا با یک اتهام یا اتهام جنایی روبرو هستید.

دفاتر وکالت عمومی و سپس دفاتر حقوقی دفاع کیفری وجود دارد. دفتر وکالت عمومی یک شرکت حقوقی با وکلایی است که در بیش از یک حوزه حقوقی فعالیت می کنند. این می تواند شامل جبران خسارت، حقوق تجاری و کیفری باشد.

در مقابل، موسسه حقوقی کیفری، موسسه حقوقی است که منحصراً در زمینه حقوق کیفری فعالیت می کند و در این زمینه حقوق بسیار متمرکز است. مشابه تشبیهی که قبلاً در این مقاله یک پزشک عمومی و متخصص شرح داده شد. یک شرکت وکالت عمومی مشابه یک پزشک عمومی است، اما یک شرکت حقوقی دفاع کیفری متخصص در زمینه حقوق کیفری است.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1338758