چرخ گوشت بوش مدل BH_1577 فروشگاه اینترنتی زیبا شاپ | سناپویان

چرخ گوشت بوش مدل BH_1577 فروشگاه اینترنتی زیبا شاپ | سناپویان

با کمک قیف ای مخصوص این چرخ گوشت می توانید انواع سوسیس های خانگی را آماده کنید و این مواد غذایی را با خیالی آسوده مصرف کنید. شرکت بوش یکی از تولیدکننده وعرضه‌کننده‌ی لوازم‌خانگی برقی در سراسر جهان است که با ارائه‌ی محصولات باکیفیت و مبتکرانه، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. چرخ گوشت بوش مدل MFW68660 یکی از محصولات با کیفیت این برند معروف و خوشنام است. شما می توانید در خرید لوازم آشپزخانه، یک دستگاه چرخ گوشت باکیفیت و قدرتمند را برای آشپزخانه خود خریداری کنید.

  • یکی از معروف‌ترین برندهای مطرح در جهان که توانسته نام خود را در میان سایر برندهای معتبر بر سر زبان‌ها بیاندازد و اتفاقا در کیفیت هم توانسته نمره قابل قبولی از سوی مصرف کنندگان به دست آورد برند آلمانی «بوش» است.
  • تیغه های چرخ گوشت ضد زنگ می باشد و از جنس فولاد است و نگرانی کج شدن یا کند شدن نداشته باشید.
  • با وجود تنوع طرح، قیمت و نوع برندهای چرخ گوشت موجود در بازار قدرت تصمیم گیری را برای شما دشوار می کند.
  • کمپانی بوش یکی از تولیدکنندگان بنام و معتبر در صنعت لوازم خانگی است که در سال‌های زیاد فعالیت خود با ارائه محصولاتی بی‌نقص و کارآمد، توانسته اعتماد مصرف‌کنندگان را جلب و اعتبار زیادی در بازارهای جهانی کسب کند.
  • شما می توانید در خرید لوازم آشپزخانه، یک دستگاه چرخ گوشت باکیفیت و قدرتمند را برای آشپزخانه خود خریداری کنید.

قطعات این دستگاه قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی را هم دارند و پس از شسته شدن و خشک شدن دوباره به راحتی بر روی دستگاه نصب خواهند شد. همچنین از پایه های لاستیکی برای ثبات و فیکس شدن بیشتر دستگاه استفاده شده است تا در هنگام استفاده لرزشی احساس نشود. یکی دیگر از مزیت های چرخ گوشت بوش MFW68680 هم این است که محفظه ای برای جمع کردن سیم آن وجود دارد که سیم به داخل آن می رود و دیگر از دستگاه آویزان نیست .

چرخ گوشت بوش مدل BOSCH CompactPower MFW3520W

چرخ گوشت بوش مدل MFW68660 از جدیدترین محصولات بوش را در این مقاله از بانه نوین به شما معرفی کرده و قابلیت‌ها و امکانات آن را بررسی می‌کنیم. چرخ گوشت بوش با توان 2200 وات از تولیدات رده بالای بوش است که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است. توان کارکرد این محصول برابر با 800 وات است؛ بنابراین با توان مصرفی 2200 وات و توان کارکرد 800 وات بهترین عملکرد و بیشترین راندمان را از این چرخ گوشت شاهد خواهید بود. چرخش معکوس تیغه‌ها از گیر کردن گوشت در تیغه‌ مارپیچی و گرفتگی راه لوله ممانعت به عمل می‌آورد. چرخ گوشت بوش مدل MFW68660 دارای یک سینی است که کار خوراک دهی به دستگاه را راحت‌تر می‌کند. قدرت و سرعت بی‌نظیر این چرخ گوشت، امکان چرخ کردن 4300 گرم گوشت در یک دقیقه را فراهم کرده است.

مدت زمان ارسال محصولات پس از خرید از روبراه سرویس به چه صورتی است؟

این دستگاه دارای یک سری قیف است که با قرار گرفتن آن در چرخ گوشت، گوشتی که وارد قیف می‌شود به شکل سوسیس از دستگاه خارج می‌شود. زیباشاپ بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور  با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. پس شما با بهره‌گیری از چرخ گوشت بوش مدل MFW68660 می‌توانید سوسیس‌های بهداشتی و خوشمزه را درست کرده و از خوردن هات‌داگ سالم و تمیز لذت ببرید.

چرخ گوشت بوش دستگاهی قدرتمند با توان مصرفی 2200 وات است که طراحی هوشمندانه‌ای دارد. این چرخ‌گوشت با توان بالا می‌تواند4300 گرم گوشت را در هر دقیقه چرخ‌ و تحویل دهد. این قابلیت به خاطر بهره‌گیری از تیغه‌ی برنده از جنس استیل ضدزنگ است که جلوی مارپیچ دستگاه نصب می‌شود.