پادکست LawNext: گذشته، حال و آینده نرم افزار ارائه آزمایشی، با تارا چیور و درک میلر از Lit Software


به تازگی، درک می،، یک مدیر باسابقه فناوری حقوقی که به ،وان رئیس و مدیر عامل شرکت inData برای نزدیک به سه دهه نظارت داشت. مدیر محاکمه، یکی از پرکاربردترین محصولات نرم افزاری ارائه آزمایشی تا کنون، پیوست نرم افزار Lit، توسعه دهنده a مجموعه ای از برنامه های دعاوی حقوقی برای iPad و Mac، به ،وان مدیر ارشد رشد، برای کمک به توسعه مداوم شرکت، به ویژه در شرکت های بزرگتر، شرکت ها و شرکت های بیمه.

نرم افزار Lit، در سال 2010 توسط ایان اوفلارتی و تارا چیور، شرکتی است که TrialPad را توسعه داده است، نرم افزار ارائه آزمایشی که اولین برنامه قانونی خاص توسعه یافته برای iPad بود. در ادامه TranscriptPad را برای بررسی رونوشت‌ها توسعه داد. DocReviewPad، برای بررسی اسناد. و ExhibitsPad، برای سازماندهی نمایشگاه های آزمایشی. Lit Suite آن این برنامه ها را در یک اشتراک واحد جمع می کند.

با توجه به اینکه ملحق شدن می، به این شرکت نشان دهنده پلی است، از انواع نرم افزارهای آزمایشی تاسیس شده تا نسل جدیدتری از محصولات موبایل اول، به نظر می رسد فرصت من،ی برای فرو رفتن عمیق تر در بازار نرم افزار آزمایشی باشد – جایی که بوده است، جایی که هست، و به کجا می رود برای انجام این کار، درک می، و تارا چیور به میزبان باب آمبروگی می پیوندند تا تجربیات و دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارند.

مطالب مرتبط: درک می، کهنه کار فناوری حقوقی، مدیر عامل سابق inData که بر مدیر آزمایشی نظارت داشت، به نرم افزار Lit می پیوندد تا به رشد سازم، مجموعه دعاوی خود کمک کند.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم

این ،مت از LawNext سخاوتمندانه توسط حامیان مالی ما ممکن شده است. ما از حمایت آنها قدرد، می کنیم و امیدواریم آنها را بررسی کنید.

اگر از گوش دادن به LawNext لذت می برید، لطفاً هرجا که به پاد،ت گوش می دهید، نظر خود را برای ما ارسال کنید.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/07/lawnext-podcast-the-past-present-and-future-of-trial-presentation-software-with-lit-softwares-tara-cheever-and-derek-miller.html