وکیل در تهران وکیل خوب در تهران وکیل حرفه ای در تهران بهترین وکیل در تهران صلح صدرا

گروه وکلای آپادانا با بیش از ۵ سال سابقه افتخار دارد که به صورت تخصصی با وکلای تهران همکاری می‌نماید. گروه وکلای آپادانا در هر بخش از حوزه وکالت با تعداد زیادی وکیل همکاری دارد که همگی جزو بهترین وکلای تهران محسوب می‌شوند. با مشاوره حقوقی با این مجموعه می‌توانید از بهترین وکلای حقوقی متناسب با موضوع پرونده خود بهره‌مند شوید. مشاوره حقوقی یا وکیل حقوقی تنها مختص مشکلات حقوقی نیست و حتی قبل از اقدام به کاری و یا با بروز مشکلی می توانید از مشاوره حقوقی و خدمات بهترین وکیل تهران استفاده کنید. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در تهران فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری تهران، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه تهران باشند.

  • افرادی که با پرونده‌های مختلف کیفری برخورد، دارند از دو طریق می‌توانند به انتخاب وکیل کیفری اقدام نمایند.
  • 7 – مشاور حقوقی مدیر عامل شرکت گواه (سهامی خاص) از شرکتهای تابعه ایران خودرو.
  • در این موارد به دادگاه ها و یا شورای حل اختلاف برای حل مشکلات و یا داوری در قراردادهای ملکی نیاز است.
  • مواضع و عملکرد دکتر روحانی، علیرغم وابستگی تشکلی، ایشان را فردی متعادل و اهل گفتمان نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد عضویت ایشان در هیئت مدیره و حتی هیئت رئیسه کانون مرکز می‌تواند به توازن و تعادل هر چه بیشتر آن کمک کند.
  • در اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده‌ است که در همه دادگاه‌ ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن‌ ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود.

مواردی مانند تعدد جرم و یا تکرار جرم از جمله عوامل تشدید کننده مجازات مواد مخدر است. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در مین پرونده های مواد مخدر و دیگر موارد در شهر تهران پنج سال سابقه فعالیت دارد. پرونده های مواد مخدر بسیار مهم اند و در دادگاه انقلاب بررسی می شوند. حمل مواد مخدر و جرم های مرتبط با این موضوع نیز جرم است و قانون گذار، در قانون مجازات اسلامی و قانون مبارزه با مواد مخدر، مجازات های سنگینی را برای مرتکبین جرم حمل مواد مخدر، در نظر گرفته است.

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

در سابقه کاری ایشان قبول پرونده‌های کلان حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و ثبتی نیز مشاهده می‌گردد. وکیل پایه یک این مدرک را پس از طی کردن مراحل کتبی و شفاهی از کانون وکلای دادگستری دریافت می نماید و می تواند در تمامی پرونده ها در مناطق مختلف کشور وکالت نماید. بهترین وکیل خانواده باید فرصت کافی برای مطالعه و رسیدگی به پرونده شما را برای خود فراهم آورد. تا حد امکان واقعیت های پرونده و یا نظرات شما را صادقانه و با اختصاص وقت مشاوره ، تجزیه و تحلیل کند.

لیست وکیل های سایر تخصص ها در استان تهران

با نگاهی به سوابق ایشان، مشخص می شود ایشان معمولا وکالت پرونده های سخت در حوزه قصاص و اعدام های خبرساز را برعهده گرفته اند و خودشان نیز در رسانه ای شدن این پرونده ها از طریق مصاحبه های مطبوعاتی بسیار موثر بوده است. پرونده های قضایی در موضوعات مختلفی تشکیل می شوند و هر یک از آن ها نیز ممکن است با صدور حکم توسط قاضی موجب محکومیت یکی از طرفین (برای پرداخت خسارت، پرداخت دیه، تحمل حبس، محکومیت به ضربه شلاق، قصاص، و انواع محکومیت های مالی و غیر مالی) شود. پس از صدور قرار ترک تعقیب شاکی میتواند ظرف یک سال رسیدگی مجدد را از مرجع قضایی تقاضا کند. سلام.شما دوراه دارید.تقاضای اعمال ماده 477 از طریق دیوان عالی کشور و راه دوم مراجعه به فروشنده فضولی جهت استرداد مبلغ ثمن معامله.

پس از پذیرفته شدن در آزمون وکالت، باید دوره‌ای به نام دوره‌ی کارآموزی را بگذراند که این دوره تقریبا ۱۸ ماه می‌باشد و پس از آن در مراسم تحلیف مجاز به حضور می‌باشد. مراسم تحلیف، مراسمی است که در آنوکیلطی تشریفاتی سوگند نامه‌ای یاد می‌کند و از وی به عنوانوکیل دادگسترییاوکیل پایه یک دادگسترییاد می‌شود و به این درجه می‌رسد. برای اطلاع از نحوه دریافت مشاوره از وکلای معرفی شده در این سایت، با شماره تلفن وکیل تماس بگیرید.