وکیل در ایران، شماره وکیل در ایران، انجام امور حقوق خانواده توسط وکیل پایه یک دادگستری دادسو

می باشند که دارای بیش از 20 سال سابقه وکالت حرفه ای و مشاوره حقوقی هستند. ایشان دارای مدرک دکتری حقوق کیفری و جرم ‌شناسی از دانشگاه تهران، مدیر موسسه‌ ی میانجی گری، مدرس دانشگاه از سال 1387 و مدرس دوره‌ های آموزشی کانون وکلای دادگستری مرکز می باشند. همچنین تالیف و ترجمه ده ها مقاله و متن حقوقی و کیفری را نیز در کارنامه خود دارند. موارد فوق، که در آنها جنبه های اخلاقی به جنبه قانونی محض غلبه دارد، از نظر مصداقی بر آنچه در مرامنامه های اخلاق حرفه ای وکالت در کشورهای اروپایی و آمریکایی پیش بینی شده، قابل انطباق است. ولی چون مرامنامه های اخلاق حرفه ای کشورهایی که به آنها اشاره شد، بعلت نداشتن مبنای قانونی، منشاء آثار حقوقی نیستند، دادگاه ها در انطباق تخلفات وکلا از این مرامنامه ها در دعاوی مسئولیت مدنی علیه وکلا، با تكلف، عمل می نمایند.

  • هموطنانی که خارج از کشور هستند محتملاٌ با مسائل و مشکلات حقوقی بالاخص در داخل ایران دست به گریبانند و چه بسا مسائل خود را حل نکرده از ایران خارج می شوند.
  • حرفه وکالت از آثار مترتبه بر تجارت، پیروی نمی‌کند و بدین جهت، وکالت را نمی‌توان یک کسب و کار تلقی کرد.
  • همین موضوع باعث میشود که علاوه بر تسریع مراحل دادرسی و جلوگیری از به هدر رفتن زمان طرفین دعوا، پرونده با نتیجه ی مطلوب تری همراه خواهد شد.
  • جهت اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۰۱۳۹۸۶۱۲ در ارتباط باشید.
  • شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم.

ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است. از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت. بنابه اظهار نظر برخی از موکلین، طباطبایی با قلبش از موکلین دفاع می کند نه با پولی که دریافت می‌کند. در مواردی که اشخاص برای دفاع از حقوق خود در دعاوی حقوقی نیاز به وکالت داشته باشند ولی توان مالی انتخاب وکیل را نداشته باشند با تشخیص اداره معاضدت مرکز وکلای قوه قضاییه و کانون وکلای دادگستری، وکیلی به صورت رایگان دفاع از حقوق شخص مُعسِر را برعهده می‌گیرد. وکیل کسی است که از سوی شخص دیگری، اعم از حقیقی یا حقوقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌ شود. طبق قانون در همه ی دادگاه‌ ها، طرفین دعوا یعنی خواهان و خوانده حق دارند برای دفاع از خود وکیل انتخاب کنند و بهترین وکیل ایران می تواند در دعاوی حقوقی و کیفری وکالت موکلین را قبول نماید و از حقوق آنها دفاع کرده و به آنها برای دستیابی به حقوقشان کمک بسزایی نماید.

انواع وکیل در ایران

مطمئنا در طول زندگی برای مان پیش آمده که در مسائل حقوقی نیاز به مشاوره با وکیل داشته باشیم، وکیلی که برای حل مشکل ما راه حل های مناسبی پیشنهاد بدهد. در سراسر ایران وکلای متعددی فعالیت می کنند که در نوبه خود بهترین هستند، در این بین انتخاب از میان آن ها سخت می شود. در این مطلب سعی داریم وکلای سراسر ایران را معرفی کنیم که در درستکاری، صداقت و ارائه خدمات حرفه ای، از بهترین ها هستند.

لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران 【آپدیت1401】

وکیل، متخصصی دارای مجوز است که در امور حقوقی، مشاوره می دهد و نماینده اشخاص حقیقی و حقوقی در موقعیت های مختلف است. در سطح شهر اگر نگاهی به تابلوهای تبلیغاتی کنید، خواهید دید که وکلای بسیاری در سطح جامعه وجود دارند. بسیاری از افرادی که بنا به دلایلی به دنبال یک وکیل خوب هستند، با وجود این همه وکیل سر در گم می شوند و بعضا ممکن است در نهایت انتخاب درستی نداشته باشند. اما در این میان هستند وکلایی که به امور پرونده های حقوقی مختلف با موفقیت رسیدگی کرده اند و از اینرو اغلب افراد حقیقی یا حقوقی به دنبال مشاوره آنان هستند. قطعا ترکیبی از صداقت، درستکاری و ارائه خدمات حرفه ای این وکلا باعث شده اوضاع به نفع موکلان شان پیش برود.

وکیل الزام به تنظیم سند رسمی

چرا که فاقد شب نمی تواند معطی آن باشد به این معنا که وقتی موکل صلاحیت و اختیار انجام عملی را ندارد نمی تواند وکیل خویش را در این خصوص صاحب اختیار نماید و امری را که خود صلاحیت انجام آن را ندارد که الواسطه انجام دهد. لیکن توانایی مادی شرط صحت وکالت نیست بنابراین شخصی که بیماری جسمی دارد و نمی تواند به مجلس عقد برود می تواند در این خصوص وکیل تعیین نماید . وکیل دادگستری باید از اطلاعات و معلومات و دانش حقوقی لازم برخوردار باشد تا بتواند بهترین راهکار را در جهت احقاق حقوق موکل خویش به کار بگیرد.