هزینه واقعی سئو


apps-g1614e08be_1920روزهایی که وکلا در صفحات زرد تبلیغ می ،د، گذشته است. در حالی که برخی از وکلا هنوز در تلویزیون و بیلبوردها تبلیغ می کنند، وکلا به طور فزاینده ای به قدرت بازاریابی دیجیتال ارگ،ک اینترنت روی می آورند. حقیقت این است که به جای تلویزیون، مشتریان احتمالی شما بیشتر به دنبال وکلا در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی هستند. به همین دلیل است که بسیار مهم است که یک استراتژی سئوی درخشان برای شرکت حقوقی خود طراحی کنید. در مقاله امروز درباره هزینه سئو و مزایای آن بیشتر بد،د.

سئو چیست؟

SEO مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است و می تواند منع، کننده و شامل یک استراتژی بازاریابی دیجیتال باشد که بسیاری از مشاغل از آن برای افزایش ردپای دیجیتال و حضور آنلاین خود استفاده می کنند.

Google برای تعیین اینکه شما به ،وان وکیل چه ،ی هستید و چه نوع خدمات حقوقی ارائه می دهید، چندین بخش آنلاین را در نظر می گیرد.

انواع مختلف سئو

راه های زیادی وجود دارد که می توان از روش های سئو برای بهبود وب سایت خود استفاده کرد. برخی از انواع مختلف سئو عبارتند از سئو داخلی، سئوی خارج از صفحه، سئو فنی و غیره.

سئو روی صفحه

سئو داخلی یک روش سئو است که می تو،د در وب سایت شرکت حقوقی خود از آن استفاده کنید. اینها روش هایی هستند که می تو،د در صفحات مختلف وب سایت استفاده کنید. برخی از نمونه‌های سئوی درون صفحه عبارتند از: ،اوین کلمات کلیدی، استفاده از تگ alt صحیح روی تصاویر، کلمات کلیدی و ارسال پست‌های وبلاگ منسجم، پیوند داخلی به سیلوهای محتوا، و ،یب کلمات کلیدی در توضیحات متا و ،وان صفحات وب‌سایت.

محتوایی که در وب سایت خود قرار می دهید همه تفاوت را در رتبه بندی جستجوی شما ایجاد می کند. انواع محتوای نوشتاری، تصاویر و لینک هایی که استفاده می کنید می تواند به افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو کمک کند و در نتیجه به مشتریان بالقوه کمک می کند راحت تر شما را پیدا کنند.

سئو خارج از صفحه

سئو خارج از صفحه یک روش سئو است که خارج از وب سایت شما انجام می شود. برخی از نمونه‌های سئوی خارج از صفحه شامل وبلاگ‌نویسی مهمان با بک لینک به وب‌سایت شما، محتوای رسانه‌های اجتماعی، بررسی‌های Google، نقل‌قول‌ها و توصیفات در وب‌سایت‌های دیگر، و پیوندهای خارجی از وب‌سایت شما به وب‌سایت‌های دیگر است. اجرای سئوی خارج از صفحه کمی پیچیده‌تر است، و مهم است که مطمئن شوید این استراتژی‌ها به درستی انجام می‌شوند تا حدا،ر نتایج بازاریابی دیجیتال را داشته باشند.

سئو فنی
خارج از محتوای وب سایت شما، وب سایت شما باید به روز و ایمن باقی بماند. سئو فنی به عملکرد فنی وب سایت شما کمک می کند. سئوی فنی به بهبود ظاهر، عملکرد و زمان بارگذاری وب سایت شما کمک می کند. اگر یک صفحه در وب سایت شما بیش از 3 ث،ه طول بکشد تا بارگذاری شود، مشتریان بالقوه شما را ، خواهند کرد. با استفاده از یک ابزار آنلاین به صورت رایگان می تو،د از سرعت بارگذاری وب سایت خود مطلع شوید. برای یافتن این ابزارهای رایگان و کشف سرعت بارگذاری وب سایت خود، کافی است «سرعت بارگذاری وب سایت» را تایپ کنید. اگر بیش از 2 ث،ه طول کشید، ممکن است بخواهید روی سئوی فنی وب سایت خود کار کنید.

علاوه بر این، می خواهید مطمئن شوید که وب سایت شما هم در دسکتاپ، تبلت و هم در دستگاه های تلفن همراه فوق العاده به نظر می رسد. ا،ر مردم در حال جستجو و جستجو در تلفن های خود هستند، و مهم است که شما با وب سایتی که ظاهر حرفه ای خود را حفظ می کند، به این مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید.

سئو واقعاً چه ارزشی دارد

برخی از شرکت‌های حقوقی می‌خواهند بدانند که آیا سئو ارزش سرمایه‌گذاری در آن را دارد و آیا مشتریان بالقوه را به آستان مجازی آنها می‌آورد یا خیر. این بستگی به اه،ی دارد که برای شرکت حقوقی خود می خواهید. بسیاری از ،ب و کارها در استراتژی های بازاریابی سئو سرمایه گذاری می کنند زیرا می خواهند ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود ایجاد کنند. تلاش برای دسترسی به تعداد زیادی از افراد آنلاین بدون روش های سئو، اگر غیرممکن نباشد، دشوار است. استراتژی های سئو می توانند به شما کمک کنند تا از زمان و تلاش خود نهایت استفاده را ببرید. در پایان، اگر وقت خود را صرف سرمایه گذاری در یک استراتژی جامع سئو کنید، با ترافیک بیشتر و مشتریان بالقوه بیشتری که با شما تماس می گیرند، پاداش دریافت خواهید کرد.

گام های بعدی دیجیتال مارکتینگ

سئو فقط یک چیز نیست که به درستی انجام شود. اگر به توسعه استراتژی سئوی قوی علاقه دارید، باید سئوی داخلی، سئوی خارج از سایت، کلمات کلیدی، سئوی فنی، رسانه های اجتماعی و نظرات گوگل خود را در نظر بگیرید. کل فرآیند یک استراتژی جامع سئو می تواند طاقت فرسا به نظر برسد. برای شروع یک زمینه را در نظر بگیرید، مانند وب سایت خود، و زم، را برای توسعه یک استراتژی در یک مرحله در نظر بگیرید. سئو واقعاً می تواند مشتریان بالقوه را به آستان مجازی شما بیاورد. رقبای شما در حال حاضر از این استراتژی ها برای به دست آوردن دید آنلاین و مشتریان بیشتر استفاده می کنند – هزینه واقعی سئو بسیار کمتر از پاداشی است که به دست می آورد.


آنت چوتی، اسق. 20 سال پیش از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شد و بنیانگذار آن است قلاب قانون، یک آژانس بازاریابی دیجیتال قانونی که بر شرکت های حقوقی کوچک و انفرادی متمرکز است. آنت پرفروش ترین کتاب را نوشت روی مگنت کلیک کنید: راهنمای بازاریابی دیجیتال نهایی برای شرکت های حقوقیو میزبان پاد،ت است سالن بازاریابی قانونی. او یک سخنران کلیدی و سخنران CLE در سراسر ایالات متحده و کانادا است. آنت قبلا تئاتر و کمدی حرفه ای انجام می داد که اگر همه صادق باشیم، تفاوت چند، با حوزه قانونی ندارد. Annette را می توان در پیدا کرد لینکدین یا در آنت@lawquill.com.


منبع: https://abovethelaw.com/2023/02/the-real-cost-of-seo/