مشکلات حقوقی ترامپ با برخورد تاریخ های محاکمه و تقویم کمپین انتخاباتی افزایش می یابد – تروریسم، امنیت داخلی و دفاع


25 ژوئیه 2023

Morrison & Foerster LLP


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

براندون ون گراک با او صحبت کرد نیویورک تایمز برای مقاله ای درباره کمپین رئیس جمهور سابق ترامپ برای کاخ سفید در حالی که پیگردهای کیفری متعدد علیه او در جریان است.

با احتمال صدور کیفرخواست از دو تحقیق در مورد تلاش های ترامپ برای ماندن در قدرت پس از انتخابات 2020، تحقیقات فدرال و تحقیقات ایالتی می تواند باعث ایجاد یک مشکل لجستیکی شود. زم، که چندین قاضی در حال تصمیم گیری در مورد تاریخ هایی هستند که ممکن است تعارض داشته باشند، هیچ مرجع مهمی وجود ندارد که به ،وان کنترل کننده ترافیک هوایی عمل کند، اما براندون، که در تحقیقات روسیه به رهبری رابرت مو،، بازرس ویژه کار می کرد، به آن تحقیق به ،وان نمونه اشاره کرد. دادستان ها علیه پل مانافورت، رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ در دو حوزه قضایی، ابتدا در ناحیه کلمبیا و سپس در ناحیه شرقی ویرجینیا، اتهاماتی مطرح ،د، اما محاکمه ها به ترتیب مع، برگزار شد.

براندون می‌گوید: «به تاریخ‌های استماع حساسیت وجود داشت، و وکیل موظف بود که هر دو قاضی را در مورد زمان‌بندی و درگیری‌ها آموزش دهد، اما قانونی وجود نداشت که بگوید موضوع ناحیه کلمبیا ابتدا مورد اتهام قرار می‌گرفت و بنابراین ابتدا به دادگاه رفت. “این صلاحدید قضایی است.”

را بخو،د مقاله کامل (ممکن است اشتراک لازم باشد).

به دلیل عمومیت این به‌روزرس،، اطلاعات ارائه‌شده در اینجا ممکن است در همه موقعیت‌ها قابل اجرا نباشد و نباید بدون مشاوره حقوقی خاص بر اساس موقعیت‌های خاص، بر اساس آن عمل کرد.

© Morrison & Foerster LLP. تمامی حقوق محفوظ است

مقالات پرطرفدار در مورد: ،ت، بخش عمومی از ایالات متحده


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1346382