مشاوره حقوقی آنلاین ، تلفنی لیست مشاوران

بهترین وکیل شیراز این قابلیت را دارد تا مشکلات و درگیری های فراوانی را حل کرده و همچنین در هزینه های شما و زمان شما صرفه جویی نماید. در نتیجه در زمان مواجه شدن با هر نوع مشکلات حقوقی، می توانید با بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز تماس حاصل نمایید. مجرب ترین وکیل شیراز افرادی هستند که می توانند در کمترین زمان ممکن و هزینه کم مشکلات موکلان خود را حل کند. خانم کیانی از وکلای پایه یک دادگستری شیراز و دارای 11 سال سابقه در حوزه وکالت می باشند.

ایشان موفق به کسب رتبه 1 آزمون وکالت و رتبه 1 آزمون اختبار شده اند و مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس و مدرک تخصصی روابط موجر و مستاجر از کانون وکلای فارس را در رزومه خود ثبت نموده اند. تفاوت وکیل پایه یک در شیراز با وکیل پایه دو در شیراز چیست؟وکیل پایه یک دادگستری در شیراز با تجربه تر و حرفه ای تر از وکیل پایه دو است و در مسائل حقوقی و کیفری می تواند وکالت نماید، در حالی که وکیل پایه دو دادگستری در شیراز اختیارات محدودتری داشته و فقط در مسائل کیفری اجازه وکالت دارد. الان از بقیه وکلا هم خواهشمندیم همینگونه واقعیت پرونده ها رو به موکل هاشون بگن.

  • ایشان مدرس دانشگاه بوده و یکی از وکلای با سابقه شیراز محسوب می شوند که در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده تخصص کافی را دارند و کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در پرونده ها به دست آورید.
  • حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز، دانش آموخته کارشناس ارشد گرایش حقوق خصوصی، با بیش از 10 سال سابقه وکالت، آماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، شهرداری، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری و امور گمرکی می باشد.
  • مشاور حقوقی شرکت سیمان فارس و وکیل بانک کشاورزی از سوابق کاری ایشان است.
  • توجه فرمایید جهت قطعی شدن رزرو وارد کردن اسامی تمام میهمانان به صورت صحیح و غیر تکراری همراه با کد ملی الزامی می باشد.
  • بنابراین باید به طور کامل با راهنمای انتخاب وکیل شیرازآشنا باشید تا بتوانید به راحتیبهترین وکیل شیرازتضمینی را برای برطرف نمودن مسائل خود پیدا کنید.

موسسه حقوقی دادآوران سرزمین پارسه با همکاری جمعی از وکلای مجرب و با سابقه به شکل تخصصی و حرفه ای، آمادگی خود را در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم شکواییه، تنظیم دادخواست، تنظیم لایحه دفاعیه و اعلام وکالت در پروندهای شما را اعلام می دارد. ممکن است یک وکیل در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت داشته باشد یا اینکه فقط در تعدادی از دعاوی حقوقی که تجربه و تبحر بیشتری دارند فعالیت کنند. از جمله وکیل خانواده، وکیل انحصار وراثت، وکیل قرارداد، وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل سفته، وکیل حضانت، وکیل ثبت، وکیل نفقه، وکیل اجرت المثل، وکیل کیفری و … که بسته به پرونده قضایی بهتر است با وکیلی که در آن زمینه خاص مجرب تر است مشورت نمایید.

سایر وکلا و مشاوران

ایشان دارای سابقه ای بیش از 9 سال در حرفه وکالت بوده و بهترین نتیجه را برای پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و … رقم می زنند. از سوابق کاری ایشان می توان به همکاری به عنوان وکیل در بانک های دولتی و خصوصی شیراز،فعالیت به عنوان وکیل در موسسه های تجاری و مشاور حقوقی چندین شرکت معتبر در شهر شیراز اشاره کرد. ایشان تمامی پرونده ها در زمینه حقوقی، کیفری، خانواده، ثبتی، تصادفات، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه تنظیم قرارداد حرفه ای و … را می پذیرند و مشاوره های لازم را به صورت حضوری و غیر حضوری در این خصوص ارائه می دهند.

با توجه به اینکه افراد عادی اطلاعاتی در مباحث قضایی ندارند و نمی‌توانند اقدامات لازم در ارتباط با پرونده را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب دست یابند، از این رو وجود فردی متخصص در حقوق و قضا، الزامی است. علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی‌های خاصی را نیز دارا باشد. برخی از وکلا در تمامی دعاوی حقوقی فعالیت دارند اما بعضی از آنها در تعدادی از دعاوی حقوقی تجربه و تبحر بیشتری دارند از جمله ، وکیل انحصار وراثت، وکیل قرارداد، وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل چک، وکیل سفته، وکیل حضانت، وکیل ثبت، وکیل نفقه، وکیل اجرت المثل، وکیل کیفری و غیره. افرادی که می خواهند برای امور مختلف خود یک وکیل اختیار نمایند، باید سعی نمایند در تنظیم وکالت نامه دقت و وسواس زیادی را به خرج دهند و تمام حد و مرز وکیل را در قرارداد وکالت یا وکالت نامه و حتما در دفتر وکالت در شیراز مشخص و درج نمایند.

لیست باشگاه های تی ار ایکس در شیراز

همچنین ایشان به عنوان وکیل و مشاور حقوقی در موسسه ها و سازمان های مختلف تجاری و دولتی هم فعالیت هایی داشته است. مشکلات حقوقی در زمینه های مختلف مانند ملکی، کیفری، خانواده، ثبتی و غیره در همه شهرها اتفاق می افتد و تنها دغدغه ای وجود دارد، پیدا کردن یک وکیل خوب و متخصص در این زمینه می باشد. در شهر شیراز هم پرونده های مختلف حقوقی در دادگاه وجود دارد و وکیل های متخصص زیادی هم در این شهر مشغول به فعالیت می باشند. سایت وکیل از ما با فراهم اوردن گزیده ای از بهترین وکیل در شیراز، این امکان را برای کاربران فراهم آورده تا راحت تر بتوانند وکیل موردنظر خود را انتخاب کنند. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در شیراز فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است.

معمولا فرایند طلاق احتیاج به یک وکیل طلاق خوب دارد که در طی کردن این راه شما را یاری نموده و از حق و حقوق خودتان و شخص مقابل آگاه نماید. جهت مشورت با موسسه حقوقی شیراز با وکیل خانواده شیراز تماس بگیرید. کافیست بر روی تخصص مورد نظر خود کلیک کرده تا وکلای مربوط به آن را مشاهده نموده و با انتخاب هر وکیل، اطلاعات ایشان از قبیل آدرس و شماره تماس نمایش داده خواهد شد. © کلیه حقوق این پایگاه متعلق به موسسه حقوقی دادآوران سرزمین پارسه میباشد. طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.