لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】

نیاز به شخصی باتجربه و تخصص حقوقی دارید تا با او مشورت کنید. وکیل متخصص و متبحر باعث می‌شود شما درست ترین تصمیم را در مواقع ضروری بگیرید. اگر با مشکلی در زمینه های مختلف حقوقی مواجه هستید، می‌توانید با تیم حقوقی و متخصص صلح صدرا تماس گرفته و از مشاوره وکلای با تجربه بهره‌مند شوید. وکیل در تهران تبحر و دانش کافی برای پیگیری پرونده‌های مختلف را دارد. تبحر و تجربه وکیل در تهران موجب شده تا فعالیت اصلی وکیل رسیدگی به دعاوی مختلف باشد. دعاوی مربوط به امور وکالت با طرح شکایت در دادگاه مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرند.

  • اگر برای شما این سوال پیش امده که ایا فقط متهم و یا محکوم علیه می تواند در خواست وکیل تسخیری کند باید بگوییم خیر بلکه چه شاکی باشد و یا متهم هر دو میتوانند از این مزیت استفاده کنند.
  • ایشان ۱۵ سال سابقه وکالت دارند و ۷ سال سابقه مدیریت حقوقی.
  • از دکتر خواستاریم که بار دیگر با لطف فراوان خود به ما ، وکالت پرونده را بپذیرن و مارا برای رسیدن به حق خود کمک کنند.

این موسسه با در اختیار داشتن وکلای مجرب و باتجربه و حل پرونده ها بصورت موفقیت آمیز توانسته نام خود را در ذهن مردم حک کند.این موسسه بصورت 24ساعته خدمات ارائه میدهد. جای ذکر است که موسسه حقوقی آسایش گستران شعبه دیگر خود را نیز در مشهد تاسیس نموده. شما با مطالعه ی مطبوعات مکتوب مثل روزنامه‌ها و مجلات حقوقی که بعضا پرونده‌های حقوقی گذشته در برخی از آنها بررسی می‌شود شماره تماس وکیل در تهران و حومه را پیدا کنید و به مراجعه به دفتر حقوقی ایشان برای رسیدگی به پرونده‌ی قضایی یا عقد قراردادهای خود شماره‌ی او را داشته باشید. البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که حتی انتخاب بهترین وکلا نیز تضمینی بر موفقیت صد در صد شما در پرونده نیست. بلکه انتخاب وکیل متخصص و حرفه ای متناسب با موضوع پرونده می تواند این اطمینان را به شما بدهد که وکیل انتخابی از بهترین راه ها برای کسب بهترین نتیجه ممکن برای شما استفاده می کند.

دریافت نوبت مشاوره حضوری

دادگاه حقوقی، محاکم و مراجعی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کند. صلاحیت ذاتی، به این معنا می باشد که دادگاه، از نظر صنف، نوع و درجه، صلاحیت رسیدگی به دعوا را داشته باشد. همچنین صلاحیت محلی دادگاه حقوقی به این معنی است که دادگاه ها صلاحیت رسیدگی به مواردی را دارند که در حوزه قضایی و قلمرو مکانی آن ها واقع شده باشد. بر مبنای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، زمانی که یک نفر در یک چارچوب مقررات قانون مدنی، به موجب یک عقد وکالت، فرد دیگری را به عنوان جانشین تمام امور و مسئول انجام امور حقوقی و حقیقی خود برمیگزیند، در حقیقت فرد مورد نظر، به عنوان وکیل آن شخص معرفی می‌شود.

دکتر روحانی سابقه عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای مازندران را در کارنامه خود دارد و پس از ورود به کانون وکلای مرکز، آرای ایشان در ادوار ۲۹ الی ۳۱ به ترتیب ۶۶۶، ۹۷۸ و ۱۴۱۷ رای می‌باشد و این سیر صعودی نشان‌دهنده محبوبیت ایشان در بین وکلا می‌باشد و همچنین ریاست بر دانشگاه کانون وکلا را در دوره ۳۰ عهده‌دار بودند. مواضع و عملکرد دکتر روحانی، علیرغم وابستگی تشکلی، ایشان را فردی متعادل و اهل گفتمان نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد عضویت ایشان در هیئت مدیره و حتی هیئت رئیسه کانون مرکز می‌تواند به توازن و تعادل هر چه بیشتر آن کمک کند. برای انتخاب بهترین وکلای تهران دقت بالایی داشته باشید زیرا انتخاب یک وکیل خوب در در انجام یک پرونده حقوقی بسیار تاثیرگذار است که این می تواند نقش بسزایی در کارهای وکالتی شما داشته باشد. گروه وکلای ایران پارس اکسپرت یکی از قدیمی ترین موسسات در تهران ایت که دارای وکلای برتر تهران می باشد و می تواند متناسب با پرونده شما بهترین وکیل را معرفی کند. دفتر وکلای ایران پارس در مطالب متعددی که در این صفحه ارائه کرده به نحوی پاسخ این سوال را نیز داده.

اولین و مهم ترین اقدام برای حل یک مشکل حقوقی و یا انجام یک کار قانونی، انتخاب یک وکیل خوب و مناسب با موضوع مورد نظر است. بسیاری ممکن است با پرونده قضایی به مشکل نخورده باشند و تنها برای اطلاع از روند آتی خود با وکیل مشورت کنند. برای مثال افرادی که قصد تاسیس یک شرکت را دارند یا مایل اند یک نمایندگی در خارج از کشور احداث کنند، در این مورد با وکیل پایه یک دادگستری مشورت می‌کنند. در مراجعه به صورت حضوری، شما می توانید به راحتی و به صورت مستقیم با وکیل در تهران صحبت کنید. یکی از مهم ترین مزایای مراجعه حضوری این است که زمان محدودیت ندارد. یعنی هر چقدر که لازم باشد، برای بررسی ابعاد پرونده می توانید با وکیل در تهران مشورت داشته باشید.

وکیل تسخیری یا تعیینی در تهران

بنابراین با به کارگیری چنین فردی و استخدام او ممکن است در پیچیدگی‌های پرونده‌های کیفری، با اشکالاتی مواجه شوید. بنابراین چنانچه با پرونده‌ای کیفری و سرنوشت ساز، برخورد داشتید، تصمیم بهتر آن است که برای حل و فصل این موضوع، به وکیل متخصص مراجعه نمایید. داشتن شماره وکیل در تهران به شما کمک می‌کند وقتی قرار است قراردادی را عقد کنید با برقراری تماس از بندهای مختلف قرارداد و اصطلاحات مبهم حقوقی آن آگاه شوید و بفهمید با امضا پایین هر برگه‌ای متعهد به انجام چه تعهداتی می‌شوید.

یک وکیل متخصص و ماهر میتواند روند پرونده را به طور کلی تغییر دهد و موفقیت در پرونده را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر در بین دوستان و آشنایان، فردی تجربه خوبی از وکیلی را داشته است، می‌توانید از او کمک بگیرید و از او بخواهید اطلاعات آن وکیل را به شما دهد. حق استفاده از وکیل تسخیری در جرایم سنگین که مجازات‌های جدی دارد درنظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که اگر وکیل تسخیری تعیین شود و او به خوبی وظایفش را انجام ندهد و یا در دادگاه حاضر نشود، برایش مجازات تعیین می‌شود. در زمان جستجوی وکیل باید به این نکته توجه کنید که وکیل حتما باید امانت‌دار و رازدار موکل باشد و به حسن اخلاق و حسن شهرت وکیل هم توجه داشته باشید. تبلیغات تلویزیونی، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاك مناسبی برای تحقیق نیستند.

اهمیت ارتباط سریع با وکیل

جهت مشاوره حقوقی با وکیل پایتخت و رزرو مشاوره حضوری به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید. کشاورز در دو دوره ریاست اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران را بر عهده داشت. همچنین در سال 1385 به سمت ریاست کانون وکلای مرکز منصوب شد. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند.