لیست وکلای شیراز وکیل شیراز وکیل پایه یک دادگستری دادراه

جدول زیر نمایش دهنده لیست وکیل پایه یک دادگستری در شیراز و مشاوره حقوقی شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد؛ با کلیک بر روی نام آن ها شرح خدمات و سوابق آن ها را مشاهده نمایید. آقای حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی می باشند. رشته تحصیلی ایشان کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده است و آمادگی ارائه انواع خدمات حقوقی در پرونده های کیفری، خانوادگی، بیمه، تجاری، مالی، مواد مخدر، قتل های ناموسی، مواد مخدر، ورزشی، دیوان عدالت اداری، شهرداری، امور گمرک، تعزیرات و … را دارند. مشاوره حقوقی با بهترین وکیل در شیراز می تواند از بروز بسیاری از مشکلات و آثار زیانبار پیشگیری کرده و علاوه بر آن در هزینه و زمان شما نیز صرفه جویی کند. بنابراین در برخورد با هرگونه مسائل حقوقی، مشورت با مجرب ترین وکیل شیراز را فراموش نکنید.

  • دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص فارس انتخاب وکیل مناسب فارس را برای شما تسهیل می نماید.
  • ۰۹۱۷۳۲۹۸۴۴۱ در ابتدای تماس،بفرمایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرید تا وکیل محترم پاسخگوی شما باشد.
  • ایشان با توجه به سابقه طولانی مدت و برخورداری از تجربه کافی جزء لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز سامانه وکیل نوین هستند .
  • برای اطلاع از هزینه تعمیر اسپلیت و کولر گازی در صدرا به صفحه مرکز تعمیرات مورد نظر خود مراجعه کنید.
  • لطفا اطلاعات خود را در سایت فناپ کامل نمایید، داشتن شماره همراه الزامی می باشد.

با ثبت اطلاعات خود در این بخش، همکاران در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. لطفا توجه فرمایید ما به ازای هر اتاق، وارد کردن یک کد ملی ( شماره پاسپورت) معتبر الزامی می باشد. توجه فرمایید جهت قطعی شدن رزرو وارد کردن اسامی تمام میهمانان به صورت صحیح و غیر تکراری همراه با کد ملی الزامی می باشد. جهت ورود در دفعات آتی میبایست نسبت به ثبت رمز عبور اقدام نمایید. یکی از مهم ترین و بزرگ ترین ویژگی های یک وکیل خوب و حرفه ای در شیراز، امانت داری و راز داری او می باشد.

وکیل دیوان عدالت در شیراز

یکی از منافع بسیار مهمی که حضور یک وکیل در دادگاه و در هنگام دادرسی برای موکل خود دارد، این است که حضور یک وکیل بدون شک می تواند نقشی سازنده و مفید را در اعتلای شان عدالت کیفری ایفا نماید. بهترین وکیل در شیراز یا وکیل کیفری می تواند تمام حق و حقوق موکل خود را در دادگاه ها حفظ نماید.ضمنا یک وکیل خانوده در شیراز ( وکیل طلاق در شیراز ) در امور مربوط به طلاق می تواند از بسیاری از فشار های وارده بر زن و شوهر در دادگاه ها کم نماید. به همین صورت در امور ملکی و مشکلاتی که در کلاهبرداری های خرید و فروش ملک انجام می شود، یک وکیل ملکی در شیراز می تواند باعث شود که موکل خود کمترین ضرر ممکن را متحمل شود. معمولا در کشور ما فرهنگ استفاده و در اختیار گرفتن یک وکیل پایه یک دادگستری در شیراز هنوز نهادینه نشده است و افراد در زمانی که دیگر دفاعی باقی نمانده به وکلا مراجعه می نمایند.دلیل این موضوع را می توان تبلیغات منفی بر علیه وکلا، نداشتن آگاهی مردم نسبت به حق و حقوق، رواج روش سنتی کدخدا منشی، بالا بودن نرخ حق الوکاله ها و … دانست. البته در بسیاری از شهر ها به واسطه مشکلات جنسیتی، زنان اجازه داشتن وکیل ندارند و در مورد بسیاری از امور آن ها مردان تصمیم گیری می نمایند. ناصر قهرمانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق، دارای شماره پروانه 3719 می‌باشد که از سوی وکلای دادگستری صادر شده است.

بهترین وکیل شیراز چه کسی است؟

خانم دکتر پیراسته وکیل پایه یک دادگستری و مدرس حقوق دارای مدرک دکترای حقوق عمومی از دانشکاه شیراز با ده سال سابقه وکالت در حوزه های مختلف و علی الخصوص پرونده های خانواده و کیفری می باشند . از امتیازات علمی ایشان به عضویت در بنیاد نخبگان و سازمان استعداد های درخشان و از سوابق شغلی به اشتغال در چند شرکت معتبر بعنوان مشاور حقوقی نیز میتوان اشاره کرد.با توجه به رزومه و سابقه ای که ذکر شد از ایشان نیز میتوان به عنوان یکی از وکلای لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز یاد کرد. وکیل پایه یک دادگستری در شیراز می باشد و در دعاوی های حقوقی، خانوادگی، کیفری، ثبتی، ملکی، شهرداری، امور گمرکی، بیمه، تعزیرات، امور قراردادها و غیره تخصص و مهارت دارد و با تجربه و سابقه بالایی که در زمینه وکالت دارد به عنوان بهترین وکیل در شیراز مشغول به فعالیت می باشد. بدون شک همه ما در زندگی خود حداقل یک بار دچار مسائل و دعاوی حقوقی شده ایم که به دلیل عدم مشورت با وکیل پایه یک دادگستری در شیراز مشکلات زیادی نیز به دنبال داشته است. مواردی از جمله اختلافات خانوادگی، تصادف، طلاق، فحاشی، تهدید و …

وکیل سقط جنین در شیراز

مشاور حقوقی‌ شرکت سیمان فارس، دارای مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس، رتبه یک آزمون وکالت، رتبه یک آزمون اختبار، وکیل بانک کشاورزی از سوابق کاری و تحصیلی آقای قهرمانی است. در زمینه دعاوی خانواده( اثبات زوجیت، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، طلاق، اعلام تمکین و …)، دعاوی ملکی(اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه،اثبات شراکت، تقسیم مال غیر مشاع و …) و دعاوی حقوقی و کیفری پرونده‌های بسیاری به وی موکول شده است که با پشتکار و سخن وری خویش توانسته به نتیجه مورد نظر موکل برساند. حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در شیراز، دانش آموخته کارشناس ارشد گرایش حقوق خصوصی، با بیش از 10 سال سابقه وکالت، آماده برای ارائه خدمات وکالت و مشاوره در انواع دعاوی حقوقی، کیفری، خانوادگی، ثبتی، شهرداری، بیمه، تجاری، تعزیرات، اداره کار، شهرداری و امور گمرکی می باشد. اما ایشان به صورت تخصصی دعاوی ملکی را قبول و با تکیه بر اطلاعات علمی و تعهد کاری خویش پرونده را پیش می‌برد. با توجه به تقاضای عموم بر معرفی بهترین وکیل در استان فارس، باید عرض شود به طور قطع نمی توان یک وکیل را در تمامی دعاوی بهترین وکیل فارس دانست.