لیست بهترین وکیل در ایران ️ 【وکالت تخصصی️】

با کمک وکیل آنلاین شما می تواند از تمام خدمات یک یوکی پایه یک دادگستری به صورت غیر حضوری بهرمند شوند. بی شک یک وکیل متخصص می تواند به خوبی شما را در امور قضایی و هرجایی که نیازمند به درک صحیح قوانین داشته باشید کمک شایانی کند. حال در کنار این واژه، کلمه دیگری هم به چشم میخورد و این کلمه موکل است، موکل به شخصی میگویند که قصد دارد کارهای حقوقی خود را به وکیل واگذار کند. کلیه خدمات مربوط به وکیل در ایران به صورت تخصصی در دادس قابل انجام است.

  • صرفا اشراف به قوانین کافی نیست و برای حصول نتیجه، باید بهترین وکیل را انتخاب نمود.
  • برای انجام مشاوره با وکیل طلاق در ایران در مورد موضوع طلاق و دادن وکالت باید با وکیل متخصص و متعهد در حوزه طلاق گفت و گو کنید که همین الان از طریق شماره های درج شده در سایت این امکان فراهم است.
  • اگر بخواهیم راجع به جایگاه اجتماعی وكیل صحبت كنیم باید بگوییم كه شغل وكالت ازجمله مشاغلی است كه خصوصاً در دنیای امروز از عزت و احترام خاصی در بین عموم مردم برخوردار است.
  • برای پیدا کردن بهترین وکیل طلاق در ایران می توانید گشتی در سایت گروه وکلای دیوان سالار بزنید و تعداد پرونده های موفق و تخصص وکلای همکاران را نگاه کنید.

بنده دوران کارآموزی وکالت را در معیت آقای دکتر قنبرپور گذراندم. دانش و متانت و قابلیت های فراوان ایشان ستودنی است و به شخصه بسیار از محضر ایشان آموختم. سلام آقای وکیل ممنون از پیگیری شما برای پروندم ازشما بابت زحمت های زیادهایی که کشیدین تشکر میکنم واقعا خدا خیرتون بده اگه من شما رو پیدا نمیکردم واقعا نمیدونستم چیکارکنم یک دنیا ممنونم .

دریافت نوبت مشاوره حضوری

راه دیگر وکالت دادن به وکیل در ایران از طریق ثبت نام در سامانه ثنا است. سامانه ثنا مروبط به قوه قضاییه است و برای ثبت دادخواست، ابلاغیه‌های قضایی و ارسال اظهارنامه‌ها راه‌اندازی شده است. برای وکالت دادن از طریق سامانه ثنا باید در این سامانه ثبت نام کرده و احراز هویت غیر حضوری را انجام دهید.

. مشـاوره حقوقی آنلاین

بعد از ثبت وکالت نامه در سامانه میخک و وارد کردن اطلاعات هویتی وکیل مورد نظر یک کد رهگیری دریافت می کنید که باید به سامانه نوبت دهی میخک مراجعه کرده و وکالتنامه را تایید نمایید و برای مصاحبه جهت تایید وکالتنامه در کنسولگری کشور محل اقامتتان وقت دریافت کنید. برای اعطای وکالت هم میتوان از طریق سامانه ثنا اقدام کرد هم سامانه فراگیر میخک که به منظور انجام امور ایرانیان خارج از کشور راه اندازی شده است. به اعتبار اینکه دامنه شمول اعتبار امر محکوم بها را تا کجا می توان تسری داد، این سؤال پاسخهای متفاوتی را بدنبال دارد، زیرا تأسیس مراجع انتظامی وکلا به موجب قانون بوده و تصمیمات آنها را در حد صلاحیت خود باید معتبر و قانونی شمرد.

بهترین وکیل ایران در خصوص چه موضوعاتی فعالیت می کند؟

وکیل کیفری به قوانین کیفری مانند قانون آیین دادرسی کیفری، قانون مجازات اسلامی و غیره آشنا است. آقای دکتر عبدالله شمس وکیل پایه یک دادگستری، حقوقدان و نویسنده کتاب های مرجع دانشگاهی و منبع اصلی آزمون وکالت در درس آیین دادرسی مدنی و همچنین استاد مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری گروه حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. ایشان تحصیلات خود را در کشور فرانسه به اتمام رساندند و موفق به دریافت مدرک دکتری شدند.