قانون تجارت سرمایه گذاری برمودا – تحولات اخیر – خدمات مالی


قانون تجارت سرمایه گذاری 2003 توسط قانون اصلاح تجارت سرمایه گذاری 2022 اصلاح شد و این اصلاحات در 27 ژوئیه 2022 (در مجموع،
ناهمسان).

IBA، همانطور که اصلاح شد، برخی تغییرات مهم را در چارچوب ،ب و کار سرمایه گذاری در برمودا معرفی کرد تا مدل عملیاتی غیرمتمرکز و سیار جغرافیایی ارائه دهندگان سرمایه گذاری را بهتر منع، کند. هدف از بازنگری در رژیم IBA فعال ، مرجع پولی برمودا است.BMA) برای افزایش نظارت خود بر محیط نظارتی با ساده ، چارچوب نظارتی و نظارتی ،ب و کار سرمایه گذاری و تجدید نظرها بخشی از تلاش های مداوم برای حفظ شهرت برمودا به ،وان یک مرکز خدمات مالی بین المللی پیشرو است.

یک دوره انتقال 12 ماهه اعطا شد تا مشاغل سرمایه گذاری موجود را قادر به ثبت نام یا درخواست مجوز تحت IBA کند، مگر اینکه (1) فعالیت های در حال انجام طبق ،مت 3 از برنامه اول IBA مستثنی شده باشد.فعالیت های مستثنی شده) یا (ii) نهادی که فعالیت های مربوطه را انجام می دهد در دسته افراد غیرقابل ثبت قرار می گیرد (به زیر مراجعه کنید). این دوره انتقال در تاریخ منقضی می شود 28 ژوئیه 2023 اما درخواست ها باید حدا،ر تا تاریخ ارسال شود 26 ژوئیه 2023.

تغییر اصلی

تغییر کلیدی تحت IBA این است که معیارهای صدور مجوز سابق برای حفظ محل ،ب و کار در برمودا را حذف می‌کند، زیرا قبلاً تنها نهادهایی که سرمایه‌گذاری تجاری را از محل فیزیکی تجاری در برمودا انجام می‌دادند در محدوده رژیم مجوز بودند.

IBA اکنون با استفاده از آزمون‌های آستانه زیر، انجام تجارت سرمایه‌گذاری را تنظیم می‌کند (آزمون های آستانه):

  1. توسط یک نهاد برمودا1 چه در برمودا یا خارج از آن؛ یا

  2. توسط یک نهاد خارج از کشور در یا از برمودا.

شماتیکی از رژیم تجاری سرمایه گذاری جدید IBA در ارائه شده است پیوست الف.

هیچ تعریفی از چیستی وجود ندارددر یا از برمودای،ی در IBA و معافیت های قبلی پس از انقضای دوره انتقال دیگر اعمال نخواهد شد.

در نتیجه، هر ارائه‌دهنده سرمایه‌گذاری که قبلاً فعالیت‌های سرمایه‌گذاری‌اش انجام می‌شود خارج از دامنه یا در غیر این صورت فقط مشروط به شرایط معافیت، باید بررسی کنند که آیا فعالیت های سرمایه گذاری فعلی آنها اکنون در هر یک از دو آزمون آستانه قرار می گیرد یا خیر.

اگر فعالیت‌های سرمایه‌گذاری فعلی در هر یک از آزمون‌های آستانه قرار می‌گیرند، ارائه‌دهنده سرمایه‌گذاری باید یکی از این موارد را داشته باشد:

  1. دارای مجوز کامل تحت IBA؛ یا

  2. ثبت نام به ،وان یک فرد ثبت نام شده ک، A (به زیر مراجعه کنید). یا

  3. به ،وان یک فرد ثبت نام شده ک، B ثبت نام کرده است (به زیر مراجعه کنید).

ادامه ،ب و کار سرمایه گذاری در برمودا یا خارج از برمودا پس از پایان دوره انتقال و نقض ا،امات مجوز یا ثبت نام تحت IBA جرم است و بنابراین ارائه دهندگان سرمایه گذاری موجود باید حدا،ر تا قبل از آن درخواست ارائه دهند. 26 ژوئیه 2023. عدم ارائه پرونده در مهلت مقرر می تواند منجر به جریمه های قابل توجهی و/یا حبس شود.

موارد زیر در پیوست B برای سهولت مراجعه:

  • تعریف “،ب و کار سرمایه گذاریبرای اه، IBA

  • تعریف “فعالیت های سرمایه گذاریبرای اه، IBA

  • انواع ابزارهایی که در تعریف “سرمایه گذاری ها

سایر تغییرات

  • دسته بندی جدید افراد ثبت نام شده ک، A: – این دسته ثبت جدید جایگزینی برای مجوز کامل است، اما فقط برای نهادی در دسترس است که در برمودا (ی،ی نهاد برمودا) تشکیل شده یا ثبت شده است و تجارت سرمایه گذاری را انجام می دهد. خارج از برمودا2(ی،ی محل ،ب و کار در برمودا2 را حفظ نمی کند) اما دارای مجوز، مجاز یا ثبت شده توسط یک “تنظیم کننده شناخته شده” خارج از کشور است.3 . در غیر این صورت ا،امات مجوز IBA اعمال می شود.

  • فرد ثبت نام شده جدید ک، B: -این جایگزین دسته‌های قبلی افراد می‌شود که واجد شرایط معافیت طبق بندهای 1 تا 3 (شامل) دستور تجارت سرمایه‌گذاری سابق (معافیت‌ها) 2004 بودند. فهرست افرادی که افراد ثبت‌نام ک، B برای آنها اعمال می‌شود اکنون مشخص شده است. که در
    ،ب و کار سرمایه گذاری (اشخاص ثبت نام ک، B) سفارش 2022 و هیچ تغییر اساسی در افرادی که قبلاً «معاف» بودند (برای مثال ارائه خدمات به صورت خصوصی به 20 نفر یا کمتر یا فقط به طبقات معینی از افراد، مانند سرمایه گذاران با ارزش خالص بالا، سرمایه گذاران نهادی، یا صندوق های سرمایه گذاری) ایجاد نمی کند. ).

  • دسته جدید افراد غیرقابل ثبت (NRP):-NRP ها نهادهایی هستند که توسط BMA تحت رژیم های دیگر (مانند صندوق های سرمایه گذاری) مجوز، ثبت یا مجوز دارند یا به دلیل وضعیت آنها به ،وان ،ت برمودا یا شبه ،تی یا نهادهای عمومی نیازی به تنظیم ندارند. لیست NRP ها در سفارش تجارت سرمایه گذاری (افراد غیرقابل ثبت) 2022. دسته جدیدی از NRP ها افرادی هستند که تحت قانون تجارت دارایی دیجیتال 2018 مجوز دارند (بعد از) برای ادامه تجارت دارایی دیجیتال در جایی که چنین افرادی خدمات سرمایه گذاری ارائه می دهند
    فرعی به ،ب و کار دارایی دیجیتال که آن افراد برای آن مجوز دارند.

  • سرمایه گذاری جدید [Activities][Business] مجوز سندبا،: – این مجوز به دارندگان مجوز اجازه می دهد تا یک یا چند فعالیت سرمایه گذاری را به صورت آزمایشی انجام دهند و نوآوری در تجارت سرمایه گذاری را تشویق می کند.

  • سایر فعالیت های سرمایه گذاری جدید: – فعالیت سرمایه گذاری جدید “ترویج سرمایه گذاری برای عموم” معرفی شد.

  • همگرایی با سایر فعالیت های دارای مجوز در برمودا: – همگرایی بین IBA و DABA ساده شده است (همانطور که در بالا ذکر شد) و ارائه دهندگان بازار بیمه ثبت شده تحت قانون بیمه 1978 که معاملات سرمایه گذاری در ارتباط با تجارت بیمه خود را ترتیب می دهند در تعریف فعالیت های سرمایه گذاری قرار نمی گیرند.

  • گزارش نویسی: – ا،امات گزارش دهی برای نهادهایی که در در دامنه IBA افزایش یافته و قواعد قو،ن جدید برای BMA معرفی شده است.

فعالیت های مستثنی شده

فهرست فعالیت‌های مستثنی شده در این فهرست آمده است بخش 3 از اولین برنامه به IBA و شامل فعالیت‌های سرمایه‌گذاری توسط گروه‌ها، شرکت‌ها، شرکت‌های مش،، طرح‌های سهام کارکنان، متولیان و نمایندگان شخصی است.

دارای مجوز یا ثبت نام

افرادی که مایل به دریافت مجوز یا مشمول این ا،ام مجوز تحت IBA تجدید نظر شده هستند، برای یک یا چند فعالیت سرمایه گذاری که ممکن است با توجه به محدودیت هایی که ممکن است توسط BMA تحمیل می شود صادر شود، درخواست مجوز استاندارد خواهند کرد. اعطای مجوز آزمون با استفاده از BMA تعیین می شود
دستورالعمل‌های کاربردی و تأییدیه سندبا، نظارتی عمومی و مرکز نوآوری.

ثبت نام به ،وان یک فرد ثبت نام شده ک، A یا ک، B مست،م ارائه درخواست به BMA برای ثبت در دسته من، است و شامل انطباق با ا،امات نظارتی قابل اجرا در آن دسته و برخی گزارش های مداوم است. در مورد افراد ثبت نام شده ک، B با توجه به ماهیت مشتریان آنها، انتظار می رود که این ا،امات متن، باقی بماند و عمدتاً شامل ارائه اظهارنامه سالانه و تأیید انطباق با حداقل معیارها است. همچنین انتظار می‌رود BMA در مواردی که BMA آن را من، می‌داند، از جمله موارد مربوط به نگهداری پول مشتری، در اجازه دادن به اصلاح یا عدم بکارگیری برخی از جنبه‌های چارچوب نظارتی انعطاف‌پذیر باشد.

حداقل معیارهای صدور مجوز و ثبت نام عبارتند از:در میان دیگران):

  • کنتر،ها/افسران افراد من، و من،ی هستند.

  • ارائه دهندگان سرمایه گذاری برای رعایت سیاست ها و فرآیندهای حاکمیت شرکتی من،.

  • ،ب و کار به شیوه ای محتاطانه انجام شود.

  • همکاری کامل در جایی که نظارت تلفیقی وجود دارد.

  • ارائه دهندگان سرمایه گذاری باید صداقت و مهارت خود را نشان دهند.

ذهن و مدیریت در برمودا

هر فرد دارای مجوز باید محل ،ب و کار خود را در برمودا به ،وان محل اصلی ،ب و کار خود حفظ کند.

در مورد یک فرد ثبت نام شده ک، A، تشخیص داده می شود که ممکن است ذهن و مدیریت لازم را در برمودا نداشته باشد و بنابراین لازم است فردی در برمودا به ،وان نقطه تماس خود منصوب شود. آن شخص م،م به نگهداری دفتری در برمودا است و تعدادی تعهدات تحت IBA وجود دارد که شامل اطلاع رس، BMA در مورد تغییرات مادی مختلف است.

در مورد یک شخص ثبت نام شده ک، B، در مورد محل اصلی ،ب و کار دارای شرایط مشابهی با افراد دارای مجوز است، اما این بر اساس متن، تعیین می شود.

در BeesMont Law Limited ما در تلاش هستیم تا از طریق رویکرد پاسخگو، کامل و نوآورانه خود، بالاترین استاندارد خدمات حقوقی را برای مشتریان خود ارائه دهیم. ما تیمی دوستانه و پویا داریم که نسبت به نیازهای تجاری و عملی مشتریان خود حساس و حساس هستند و به دنبال ارائه راه حل های من، برای آنها هستیم. BeesMont Law Limited یک شرکت حرفه ای است که با مسئولیت محدود در برمودا ثبت شده است.

برای مشاهده مقاله کامل اینجا را کلیک کنید.

پانویسها و منابع

1. نهادی که در برمودا تشکیل یا ثبت شده است.

2. بخش 13 (4) IBA «حفظ محل ،ب و کار» را اینگونه تعریف می کند:

  1. در مورد یک تاجر انحصاری، اگر آن شخص از محل‌هایی که برای این منظور در برمودا اشغال می‌کند، تجارت سرمایه‌گذاری انجام دهد. و

  2. در هر صورت، اگر تجارت سرمایه‌گذاری را از محل‌هایی که برای این منظور در برمودا اشغال می‌کند، انجام دهد و در آن کارمندان را استخدام کند و حقوق و سایر هزینه‌های مربوط به آن تجارت را بپردازد.

3. یک مرجع نظارتی است که توسط BMA به رسمیت شناخته شده است که توسط قانون برای نظارت بر نهادهایی که تجارت سرمایه گذاری را در یک کشور یا قلمرو خارج از برمودا انجام می دهند، که استانداردهایی معادل استانداردهای ایجاد شده توسط، یا تحت IBA یا هر قانون دیگر را بر اشخاصی که انجام می دهند، تحمیل می کند. ،ب و کار سرمایه گذاری در برمودا انتظار می رود که BMA سایر مقامات ذیصلاح را که اعضای عادی سازمان بین المللی کمیسیون های اوراق بهادار هستند به رسمیت بشناسد.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1302656