عروس می خواهد رتبه کلاس T14 را در نذر عروسی ذکر کند


عروسی در شهر نیویورکدیروز، یک عروس به جامعه r/LawSc،ol مراجعه کرد به دنبال مشاوره در مورد عروسی آینده او. همانطور که اتفاق می افتد، عروس سرخ شده در مورد سوابق تحصیلی اش زیاد سرخ نمی شود و از جامعه حقوقی می خواهد که در نذر عروسی به او کمک کنند. به نظر می رسد که فارغ التحصیل دانشکده حقوق می خواهد رتبه ک،ی خود را از یک برنامه T14 در نذر این زوج لحاظ کند. می د،د، کمی کمتر “با این حلقه، ما زندگی خود را به هم پیوند می دهیم” و بیشتر “با این حلقه، هی، بیایید در مورد پروفایل لینکدین من صحبت کنیم.”

ظاهراً آن بند از آ،ین خط قرمز داماد جان سالم به در نمی برد.

گانرزیلا که در اینجا دلسرد نشده بود، از اینترنت برای پشتیب، استفاده کرد. او آن را دریافت نمی کند.

پست اصلی اکنون از بین رفته است، اما به صورت یک داستان در چهار پرده پخش شد. قانون اول:

آیا باید رتبه ک، خود را در نذر عروسی خود ذکر کنم؟

داشتم با نامزدم برای عروسی برنامه ریزی می کردم که شروع کردیم به بحث درباره نذر عروسی. او واقعاً نمی خواهد من به آن اشاره کنم، اما من از T14 فارغ التحصیل شدم.

آنچه در اینجا آموخته ایم این است که نامزد او ذوق خوبی دارد که «پیشنهاد ج،یه درجه ک،ی» او را رد کند و عروس به اندازه کافی به عقیده او مبنی بر اینکه موضوع را به r/LawSc،ol واگذار کرده است، احترام نمی گذارد.

آیا اولین قرائت نامه لاتام برای تمدید پیشنهاد شغلی من است؟

قانون دوم:

ویرایش شماره 1: من کمی نگران تعداد افرادی هستم که فکر می کنند این یک “شوخی” یا “یک پست مز،ف” است. به این فکر می‌کردم که به شکلی معمولی به آن اشاره کنم، چیزی شبیه به “عزیزم، بدون تو، نمی‌توانستم _x_/ _،x_ از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شوم.” چیزی فروتنانه که باعث می شود او مرد خوبی به نظر برسد. چه اشکالی دارد؟

من کمی نگران تعداد افرادی هستم که فکر می کنند این یک شوخی نیست.

برای روشن بودن، نمودار ون «به صورت غیررسمی ذکر کنید» و «شامل آن در نذر عروسی‌تان» دو دایره مجزا هستند که توسط چندین پارسک از هم جدا شده‌اند. عروسی رسمی ترین مراسمی است که ا،ر مردم تا به حال در آن شرکت می کنند، مگر اینکه خط جانشینی تاج و تخت بریت،ا به دست آنها بیفتد یا در مراسم تشییع جنازه کراوات شرکت کنند (و، بله، ما می د،م که این واقعی نیست). هیچ چیز در مورد آن “روشی معمولی” نیست. حتی آداب عروسی با تفنگ ساچمه ای به پوسته های فانتزی نیاز دارد.

صحبت از نمودارهای ون، “چیزی متواضع” و “ذکر رتبه ک، من از یک T14” هم تداخل زیادی با هم ندارند.

اما برای پاسخ به سوال او “چه اشکالی دارد؟” این است که فقط به صورت مماس «می سازد به او به نظر آدم خوبی است.» این سوگندها را بر او متمرکز می کند، فقط به دنبال شناخت مخاطبان است. داماد فقط تا حدی “پسر خوب” است که در موفقیت او به طور مبهم منع، شود. اینگونه بود که ازدواج های مردسالارانه برای سال ها کار می کرد، اما چیزی نیست که ارزش تداوم داشته باشد.

به بیان دیگر، اگر شما صفاتی را فهرست می کنید که او را به مهم ترین فرد زندگی تان تبدیل می کند، آیا واقعاً «او در اطراف بود در حالی که من به Torts دست می زدم» این فهرست را تشکیل می دهد؟ امیدوارم چیز دیگری در آنجا وجود داشته باشد.

قانون سوم. یا شاید بیشتر یک اینترمتزو.

ویرایش شماره 2: من فکر می کنم این به مخاطب، خارج از جامعه حقوقی رسید.

نه، رفیق، جامعه حقوقی هم فکر می‌کند این کار دیوانه است. اما این امر گویای این است که او چنان متقاعد شده است که وکلا از او حمایت می کنند تا رزومه او را به قول عروسی اش وارد کند که تصور می کند نظر دهندگان مس،ه باید انبوهی از افراد غیر قانونی باشند.

فینال:

ویرایش شماره 3: به هر،ی که من را گزارش داد و نگران سلامت رو، من بود، به این دلیل که می‌خواهم در روز عروسی در مرکز توجه باشم، شما می‌تو،د به جهنم بروید!

و بنابراین ما، شاید ناخواسته، حقیقت را دریافتیم. عروس ما فارغ از تمام تظاهر “او را شبیه پسر خوب به نظر بیاور”، می خواهد رتبه ک،ی خود را در مراسم وارد کند “زیرا من می خواهم در روز عروسی در مرکز توجه باشم.”

اما موضوع این است که او خواهد بود. این مراسمی است که به طور خاص ساخته شده تا او را در مرکز توجه قرار دهد. از ابتدا تا انتها، همه چیز به او مربوط می شود و اگر عروس می ترسد که بدون صحبت در مورد فرصت های کارآموزی توجه کافی را به خود جلب نکند، ممکن است بخواهد بقیه دوره نمایش را دوباره مرور کند.

این پست اصلی به طور کامل است:

نذر عروسی


هد شاتجو پاتریس سردبیر ارشد Above the Law و یکی از مجریان برنامه است فکر ، مانند یک وکیل. هر گونه راهنمایی، سؤال یا نظر را به راحتی ایمیل کنید. او را دنبال کنید توییتر اگر به حقوق، سیاست و اخبار ورزشی دانشگاهی علاقه دارید. جو همچنین به ،وان یک مدیر عامل در RPN Executive Search.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/07/bride-wants-to-mention-t14-cl،-rank-in-wedding-vows/