شماره تلفن وکیل در تهران 09120336862 موبایل وکیل در تهران

موسسه‌ای است که تنها گروه تخصصی وکالت در سطح تهران و بلکه کشور را داراست. موسسه حقوقی تهران وکیل با همکاری بیش از ۱۲۰۰ وکیل مجرب و متخصص در حوزه‌های مختلف می‌تواند به شما در تمامی حوزه‌ها بهترین مشاوره‌ها را بدهد و در صورت بروز مشکل به حل آن بپرازد. حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد. ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است.

  • که از ابتدا و طرح موضوع شکایت فرد شاکی را مشورت و راهنمایی دهد‌.
  • با توجه به شرایط و مشکلات زندگی امروز و همچنین مشکلات فکری و کاری در دنیای امروز، بهترین راه برای استیفای حقوق قبل از هر اقدامی این است که ابتدا با یک وکیل در مورد موضوع شکایت مشورت کنید و همچنین بهترین وکیل در تهران را انتخاب کنید.
  • برای مثال حتما با عناوینی مانند وکیل کاری، وکیل دادگستری، وکیل اداری، وکیل قضایی، وکیل تسخیری و یا وکیل معاضدتی مواجه شده‌اید.
  • ما وکیل مشاوره در تهران را به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور شما برای وکیل دعاوی در تهران به لیست خدمات خود اضافه کرده است.
  • معمولا پرونده ها پیچیدگی‌های زیادی دارد که برای حل آن‌ها به حضور یک وکیل خبره نیاز است.

چنانچه نیاز به وکیل خوب در تهران دارید اینجا را کلیک کنید تا وکیل متخصص به شما معرفی و در لحظه مشاوره تلفنی شوید. وکیل پایه دو دادگستری کسی است که هنوز در تمامی آزمون‌های وکالت قبول نشده و یا زمان زیادی از گرفتن پروانه وکالت او نگذشته است. به عبارتی یک وکیل پایه یک دادگستری در اموری که به او وکالت داده می شود نماینده موکل خود محسوب می شود و باید در اقداماتی که انجام می دهد صداقت و حسن نیت داشته باشد.

لیست وکلای تهران

دلیل این امر افزایش قیمت زمین است که ارزش املاک را فوق العاده بالا می برد. مشکلات و دعاوی با شهرداری اگر املاک دارای کاربری تجاری و مسکونی نباشند سخت تر و پیچیده تر می شود. برای برقراری ارتباط آسان با مدیریت مجموعه گروه وکلای دادورزان صلح و سازش را دنبال نمایید.

گروه وکلای یعقوبی

گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. برای راهنمایی و آشنایی شما با حق و حقوق خود می توانید اگر سر درگم هستید و در مورد پرونده اطلاعات دقیقی ندارید با وکلای با سابقه مشورت نمایید. بهترین راه گرفتن مشورت از وکلای معتبر و حرفه ای برقراری تماس یا استفاده از تکنولوژی روز و ارتباط آنلاین می باشد. تمامی افراد متخصص و وکلای پایه یک دادگستری می توانند در صورت تمایل به همکاری با آسایش گستران از طریق فرم زیر نسبت به اشتغال در دپارتمان مرتبط با تخصص خود، اقدام نمایند. دکتر محمود حبیبی عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه آزاد تهران شمال و عضو کمیسیون حقوقی بانک مسکن و عضو هیئت امنای مرکز داوری کانون وکلای دادگستری مرکز هستند. ایشان وکیل متخصص در دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی خانواده، دعاوی ثبتی و دعاوی ارث و تقسیم ترکه می باشند.

در صورت نیاز به مشاوره با بهترین وکیل خانم در تهران می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس و درخواست مشاوره با بهترین وکیل زن برای انجام امور حقوقی خود را داشته باشید. موسسه حقوقی صلح صدرا در زمینه دعاوی مختلف بهترین مشاوره حقوقی در تهران می باشد. با هر تجربه و تخصص و تحصیلاتی که باشید در مواقعی که مشکلی برایتان اتفاق می‌افتد و خودتان دانش حل و فصل آن را ندارید.

دیوان عدالت اداری یکی از بالاترین مرجع قضائی اداری در ایران می باشد که به طور کلی به تمامی اعتراضات و شکایات مردم به سازمانها و ادارات و نهادهای دولتی رسیدگی می نماید. سازمانهای ادارای و دولتی در این رابطه باید به طور کامل به احکام صادره در دیوان عدالت اداری گردن نهند و اقدام به اجرای آنها بنمایند و این نشان از وسعت و قدرت این نهاد قضائی تخصصی در رابطه با اقدمامات ادارات دولتی می باشد. مادامی که دعوای کیفری در جریان باشد، حضوروکیلدر دادرسی و محاکمات کاملا ضروری است و ممکن است موکل به دلایلی مختلف از جمله نداشتن بضاعت مالی و..

برای هر شخصی که در تهران زندگی می‌کند امکان دارد مسائل حقوقی پیش بیاید، همان طور که می‌دانید انجام دادن کاری بدون اطلاعات کافی می تواند مشکلاتی به وجود آورد، اکثر مردم سواد حقوقی ندارند و نمی توانند خودشان در مراجع قضایی از حق خود دفاع کنند. شروع دعاوی حقوقی بدون داشتن اطلاعات کافی می تواند پیامد های نامطلوب زیادی به همراه داشته باشد. بسیار مهم است که وکیلی که انتخاب می ‌کنید از میان بهترین وکیل در تهران باشد در واقع می دانید که تعداد وکلا در ایران بسیار زیاد است و هر یک از آن ها در حیطه مشخصی به فعالیت می پردازند در واقع تخصص وکلا با هم متفاوت است.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد در برخورد با مشکلات حقوقی، مساله انتخاب وکیل است. این امر بسیار حائز اهمیت است زیرا انتخاب وکیل می‌تواند به طور کامل مسیر پرونده را تغییر دهد. اگر شما وکیل خبره‌ای انتخاب نکنید احتمال ورود ضرر بسیار زیاد خواهد بود. در مقابل اگر هوشمندانه عمل کنید و با جستجوی وکیل خوب و مجرب، انتخاب درستی داشته باشید حتما می‌توانید از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر مادی و معنوی پیشگیری کنید.

اما سوال اساسی اینجاست که چطور می‌توانوکیل حرفه‌ای در تهران را برای یک پرونده انتخاب نمود. بهترین وکیل تهران به کسی گفته می شود که دارای پرونده های متعدد و مختلف باشد و اکثر موکلا از آن راضی باشند و به قوانین تسلط کافی دارد و در کار خود خبره و حرفه ای است. در مواردی موکل درجیح میدهد که از وکیل خانم جهت حل پرونده کمک بگیرید… خب هیچ ایرادی ندارد… معمولا افرادی که قصد طلاق دارند از وکیل خانم استفاده میکنند… موسسه حقوقی آسایش گستران با اختیار داشتن وکلای خانم این امکان را میدهد تا موکل در انتخاب وکیل راحت تر تصمیم بگیرد.