سؤالات MC آزمون نوار NextGen فقط به مخاطبین نیاز دارد که مسائل را پیدا کنند و قوانین را اعمال نکنند


در دانشکده های حقوق، نسلی از دانشجویان مدل IRAC برای پاسخ به سوالات حقوقی آموزش داده شده اند. ابتدا دانش آموزان باید آن ها را تشخیص دهند موضوع– حقایق بر چه دکترین حقوقی دلالت دارند؟ دوم، دانش آموزان باید بیان کنند قانون– چه سابقه قانونی، قانون یا اصل خاصی بر این تعارض حاکم است؟ سوم، دانش آموزان باید پس از آن درخواست دادن قاعده بر این حقایق – تحت یک استاندارد قانونی خاص، دادگاه چگونه باید حکم کند؟ چهارم، دانش آموزان باید بیان کنند نتیجه– چه ،ی برنده می شود، شاکی یا متهم؟

البته، IRAC تنوع زیادی دارد، و همیشه، بسیاری از دانش‌آموزان در مقطعی از سال دوم استفاده از آن را متوقف می‌کنند. اما فرآیند اساسی – به کار بردن یک قانون برای حقایق خاص، سنگ بنای آموزش حقوقی است.

این پیشینه من را به آزمون وکالت NextGen می برد. من در مورد این فرمول جدید آزمون وکالت چند ایالتی نوشته ام که در برخی ایالت ها در سال 2026 راه اندازی می شود. قاضی جی میچل از دادگاه عالی آلاباما قبلاً ابراز نگر، کرده بود که کنفرانس ملی بازرسان وکلا (NCBE) نگر، های DEI را در مورد صلاحیت مطرح می کند. . (منتقدان معتقدند که آزمون وکالت نژادپرستانه است و باید حذف شود). من نگر، دیگری دارم که ممکن است مرتبط باشد – به نظر می رسد NCBE امتحان را به طور قابل توجهی آسان تر می کند.

NCBE یک را منتشر کرد دسته ای از سوالات برای نشان دادن نحوه عملکرد امتحان NextGen. سوالات چند گزینه ای رویکرد جدیدی را نشان می دهد. به جای وادار ، دانش‌آموزان به حفظ ، قو،ن خاص، و سپس اعمال آن‌ها، سؤالات جدید فقط از دانش‌آموزان می‌خواهد که موضوع را تشخیص دهند. تفکر این است که وکلای شاغل این کار را نمی کنند در حقیقت باید قو،ن خاصی را به خاطر بسپارید، یا حتی بد،د که چگونه آنها را اعمال کنید. تا زم، که آنها بتوانند تشخیص دهند که چه دکترینی دخیل است، یک پرس و جو سریع در WestLaw، Lexis و (خداوند به ما کمک کن) ChatGPT می تواند قاعده خاص را پیدا کند، و سپس وکیل می تواند دریابد که چگونه آن قانون را در حقایق اعمال کند (یا فقط از ChatGPT بخواهید این کار را انجام دهد). به طور خلاصه، آزمون‌دهندگان وکالت مجبور نخواهند بود که قانون را بدانند، قانون را اعمال کنند یا پرونده را به نتیجه برسانند. آنها فقط باید موضوع را تشخیص دهند. فقط من، نه RAC.

این سوال آیین دادرسی کیفری را در نظر بگیرید:

شما یک وکیل م،ع جنایی هستید که به نمایندگی از موکلی که به نگهداری فنت،ل متهم شده است هستید. پلیس هنگام پاسخ به شکایت سر و صدا در خانه، فنت،ل را در اتاق خواب مهمان خانه عموی مشتری پیدا کرد. قبل از ورود به خانه، مأموران در را زدند. وقتی عمو در را باز کرد، مأموران پرسیدند که آیا می توانند داخل خانه را نگاه کنند و عمو موافقت کرد. مشتری در خانه زندگی نمی کرد و در زمان جستجو در آنجا نبود. مشتری دو شب قبل از جستجو در اتاق خواب مهمان خانه مانده بود. عمو به مأموران گفت که مشتری آ،ین ،ی است که در آن اتاق خوابیده است.

شما در حال بررسی طرح درخواستی برای سرکوب فنت،ل تحت متمم چهارم هستید.

کدام یک از موضوعات حقوقی زیر برای شما مهم‌ترین تحقیق برای تعیین احتمال موفقیت در یک اقدام برای سرکوب است؟ دو را انتخاب کنید.

الف. جستجوی رضایت.
ب. شرایط ضروری.
ج. تعقیب و گریز داغ.
د- علت احتمالی
ه. ظن منطقی.
F. ایستاده.

پاسخ صحیح در اینجا A (جستجوی رضایت) و F (ایستاده) است. اینها موضوعات حقوقی هستند که برای تحقیق “مهمترین” هستند. اولاً، آیا عمو اختیار دارد که با جستجو موافقت کند؟ ث،اً، آیا متهم جنایتکار می تواند رضایت عمو را به چالش بکشد؟ در حال حاضر معاینه شونده واقعاً مجبور نیست پاسخ دهد که آیا درخواست سرکوب پذیرفته می شود یا خیر. چه ،ی اهمیت می دهد که عمو بتواند به جستجو رضایت دهد؟ فرقی نمی‌کند که متهم جایگاه داشته باشد. داوطلب حتی لازم نیست قو،ن مربوطه برای جستجوی رضایت و ایستادن را بداند. تنها کاری که او باید انجام دهد این است که موضوع را تشخیص دهد. فکر می‌کنم NCBE فکر می‌کند که یک وکیل سال اول می‌تواند به سادگی «جستجوی رضایت» و «ایستاده» را در ChatGPT وارد کند، بدون اینکه چیزی بیشتر بداند، و پاسخ را دانلود کند. من مطمئن نیستم که ،ی بتواند این آموزه ها را در پرواز کشف کند.

بیایید یک سوال Property را امتحان کنیم.

شما نماینده مشتری در اختلاف با همسایه هستید. مشتری دارای یک خانه تک خانواده با چندین هکتار زمین اطراف است. اخیراً مشتری متوجه شده است که همسایه‌اش حصاری ساخته است که تا زمین مشتری ادامه دارد. مشتری مطمئن نیست که چه زم، حصار ساخته شده است زیرا آن ،مت از زمین مشتری توسط درختان بزرگ پوشیده شده است. وقتی مشتری در مورد حصار با همسایه تماس گرفت، همسایه ادعا کرد که از محل خط ملک اطلاعی ندارد. مشتری یک بررسی اخیر از ملک را به شما نشان داده است که تجاوز را تأیید می کند و از شما پرسیده است که آیا ادعایی علیه همسایه دارد یا خیر.

کدام یک از موضوعات حقوقی زیر برای شما مهم است که قبل از مشاوره به مشتری تحقیق کنید؟ دو را انتخاب کنید.

الف. تصرف نامطلوب.
ب. تبدیل.
ج- حق ارتفاق ضمنی.
د. مجوز.
E. سهل انگاری.
ف. تجاوز.

پاسخ ها در اینجا، یک بار دیگر، A (تصرف نامطلوب) و F (تجاوز) هستند. سؤال مطرح شده این است که آیا حصار همسایه به مال مشتری تعرض می کند و در صورت وجود تعرض، آیا همسایه از طریق تصرف ناخواسته این حق را به دست آورده است؟ این سوال پیچیده است، زیرا درختان مرز را پنهان می کنند (که بر شاخک باز و بدنام تأثیر می گذارد)، و همسایه ممکن است حتی نداند که آیا زمین را از طریق تصرف نامطلوب به دست آورده است (در زبان ،یسی، آیا او ادعای حق را داشته است؟) . می‌توانستم دانش‌آموزی را ببینم که با به کار بردن قو،ن در این سؤال دست و پنجه نرم می‌کند. اما در نوار، متقاضی فقط باید دکترین مربوطه را ببیند، و دعا کند که بتواند در عمل متوجه مسائل شود.

نگرانم که این سوالات خیلی ساده باشند. اگر ایالت ها در نهایت امتحان NextGen را قبول کنند، باید امتیاز برش (درصد مربوطه مورد نیاز برای قبولی در امتحان) را افزایش دهند. در نهایت، من نگران هستم که چگونه این امتحان به آموزش دانشکده حقوق برسد. آیا استادان پوشش خود را تغییر خواهند داد تا دیگر نیازی به حفظ ، و به کار بردن قو،ن نداشته باشند – فقط مسائل مربوط به تشخیص؟ درست است که همه وکلا ابزارهای پیچیده ای برای تحقیق در مورد موضوعات مختلف در اختیار دارند. به نظر می رسد این فرمت جدید تسلیم این فناوری است – دانش آموزان را مجبور نکنید کاری را که مجبور نیستند انجام دهند. من برای این امتحان قصد ندارم نحوه تدریس خود را تغییر دهم. و قضات دادگاه عالی ایالتی باید قبل از پذیرش این امتحان جدید یک م، بسیار طول، داشته باشند.


منبع: https://reason.com/volokh/2023/07/12/nextgen-bar-exam-mc-questions-only-require-takers-to-s،-issues-and-not-apply-the-rules/