راهنمای جدید در مورد معافیت های ULA (مالیات عمارت) لس آنجلس – املاک و مستغلات


11 جولای 2023

گودوین پروکتر LLP


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

بیش از سه ماه از اندازه گیری ULA می گذرد (الف) مالیات عمارت لس آنجلس و مالیات بی خانمان ها و راه حل های مسکن)1 در شهر لس آنجلس موثر واقع شد.2 Measure ULA مالیات نقل و انتقال ویژه جدیدی (مالیات ULA) بر املاک مس، و تجاری به ارزش بیش از 5 میلیون دلار اعمال می کند.3 در صورت ،وم، مالیات ULA علاوه بر مالیات انتقال اسناد شهر و شهرستان لس آنجلس (مالیات انتقال پایه) قابل پرداخت است. برخلاف مالیات انتقال پایه، مالیات ULA بر قیمت فروش کامل یا ارزش بازار منصفانه اموال غیرمنقول که موضوع انتقال است مح،ه می شود (ی،ی مح،ه ارزش هیچ حق ضمانت یا باری را که مفروض یا گرفته شده را حذف نمی کند. به در ارتباط با فروش یا انتقال). برای اطلاعات بیشتر در مورد مالیات ULA، لطفاً به هشدار قبلی مشتری ما در مورد اندازه گیری ULA در اینجا مراجعه کنید.

Measure ULA تعدادی از سوالات را در مورد اجرای آن بی پاسخ گذاشت اما به مدیر مالی اجازه داد تا قو،ن و مقرراتی را برای اجرای مالیات ULA صادر کند. قابل‌توجه، Measure ULA کد شهرداری لس‌آنجلس را اصلاح کرد تا به مدیر امور مالی اجازه دهد تا اصطلاح «املاک فروخته‌شده» را بیشتر تعریف کند، این اصطلاح هم مالیات انتقال پایه و هم مالیات ULA جدید را ایجاد می‌کند، و کدام مرجع ممکن است توسط سازمان استفاده شود. مدیر برای گسترش دامنه معاملاتی که باعث ایجاد مالیات انتقال پایه و مالیات ULA جدید می شود.

اگرچه مدیر امور مالی هنوز قو،ن و مقررات رسمی صادر نکرده است، اداره امور مالی شهر لس آنجلس صفحه مربوط به مالیات نقل و انتقال املاک و اندازه گیری ULA FAQ را ارسال کرده است (کلیک کنید
اینجا) که هر از چند گاهی به روز می شود. به‌روزرس، اخیر صفحه پرسش‌های متداول تأیید می‌کند که «کلیه معاملات دیگری که طبق قو،ن و مقررات محلی، ایالتی یا فدرال از مالیات انتقال املاک پایه معاف هستند» نیز از مالیات ULA معاف هستند. از این رو، صفحه پرسش‌های متداول به این سؤال پاسخ می‌دهد که در صورت وجود، کدام معافیت‌های مالیاتی نقل و انتقال پایه برای مالیات ULA اعمال می‌شود، که یکی از سؤالات مهمی بود که در مورد محدوده مالیات ULA بدون پاسخ مانده بود. مالیات دهندگان اکنون می توانند با خیال راحت به این نتیجه برسند که تمام معافیت هایی که برای مالیات انتقال پایه اعمال می شود در مورد مالیات ULA نیز اعمال می شود. این معافیت‌ها، از جمله، شامل انتقال‌هایی است که صرفاً تغییر شکل مالکیت را ایجاد می‌کند و نقل و انتقالات به‌واسطه توقیف یا سند به‌جای توقیف‌نامه.

علیرغم راهنمایی های به روز شده از سوی شهر لس آنجلس در مورد معافیت های مالیاتی ULA، این شهر هنوز در مورد تعدادی از سوالات حل نشده دیگر مربوط به اجرای مالیات ULA، از جمله کاربرد مالیات ULA برای انتقال منافع، راهنمایی ارائه نکرده است. در نهادهایی که دارای اموال غیرمنقول در داخل شهر هستند و اعمال آستانه های تعیین شده برای مالیات ULA برای فروش نمونه کارها شامل املاک مختلف واقع در محدوده شهر. ما انتظار داریم که شهر همان قو،ن کلی را برای اعمال و اجرای مالیات ULA مانند مالیات انتقال پایه موجود اتخاذ کند.4

همچنین، در حالی که سؤالات متداول به روز شده روشن می کند که معافیت های مالیاتی انتقال پایه برای مالیات ULA اعمال می شود، مشخص نیست که شهر چگونه معافیت های مالیاتی ULA را اجرا می کند. زبان ساده سوالات متداول در حال حاضر نشان می‌دهد که تمام معافیت‌های مالیاتی ULA (از جمله معافیت‌های مالیات انتقال پایه) از طریق فرآیند بازپرداخت شهر پس از پرداخت مالیات ULA پردازش می‌شوند. با این حال، ما انتظار نداریم که معافیت‌های مالیات ULA بر اساس معافیت‌های موجود برای مالیات انتقال پایه (به ،وان مثال، انتقال‌هایی که صرفاً تغییر در شکل مالکیت را ایجاد می‌کند و انتقال‌ها با سلب مالکیت یا سند به‌جای سلب مالکیت) مست،م افزایش پرداخت اولیه مالیات ULA و به دنبال آن ادعای بازپرداخت.5

پانویسها و منابع

1. اگرچه مالیات ULA گاهی اوقات به طور گمراه کننده ای تبلیغ می شود و از آن به ،وان “مالیات عمارت” یاد می شود، اما برای معاملات املاک مس، و تجاری اعمال می شود.

2. مالیات ULA از 1 آوریل 2023 اجرایی شد و تا زم، که توسط مردم شهر لس آنجلس لغو نشود، به قوت خود باقی خواهد ماند. سانفرانسیسکو، کالور سیتی، سانتا مونیکا و تعدادی دیگر از شهرهای کالیفرنیا نیز اخیراً اقدامات مشابهی را برای اعمال مالیات نقل و انتقالات جدید یا افزایش نرخ مالیات نقل و انتقال موجود برای معاملات املاک تصویب کرده اند.

3. نرخ مالیات برای مالیات ULA (i) زم، که مبلغ یا ارزش بهره یا دارایی منتقل شده از 5 میلیون دلار بیشتر باشد اما کمتر از 10 میلیون دلار باشد، 4٪ است، و (ii) زم، که مبلغ یا ارزش 10 میلیون دلار است، 5.5٪ است. یا بیشتر. آستانه های فوق هر ساله بر اساس تورم تعدیل می شود. مالیات ULA یک مالیات تصاعدی نیست (ی،ی برای کل مبلغ یا ارزش یک ملک اعمال می شود، نه فقط بخشی از ارزش یا مبلغی که از آستانه دلاری قابل اعمال فراتر می رود).

4. همانطور که در بالا ذکر شد، آ،ین به روز رس، شهر به سوالات متداول تأیید می کند که تمام تراکنش هایی که از مالیات انتقال پایه معاف هستند از مالیات ULA معاف هستند، که این فرض ما را تقویت می کند که شهر قو،ن کلی مشابهی را برای اعمال و اجرا اتخاذ خواهد کرد. مالیات ULA برای مالیات انتقال پایه موجود.

5. سؤالات متداول خاص در صفحه سؤالات متداول مالیات بر نقل و انتقال املاک شهر و اندازه گیری ULA (شماره 13) نشان می دهد که همه معافیت های مالیاتی ULA (صرف نظر از اینکه کدام یک) از طریق فرآیند بازپرداخت شهر پس از پرداخت مالیات ULA پردازش می شوند. . با این حال، این سؤالات متداول خاص در ارتباط با به‌روزرس، اخیر در مورد معافیت‌های مالیاتی ULA، که قبلاً فقط شامل معافیت‌هایی برای مؤسسات غیرانتفاعی خاص، مؤسسه‌های اراضی محلی، تعاونی‌های مسکن با سهام محدود، مؤسسات ،تی و سایر نهادهای با تجربه بود، به‌روزرس، نشد. مسکن ارزان قیمت. به این ترتیب، و با توجه به اینکه مالیات نقل و انتقال پایه در ارتباط با نقل و انتقالاتی که از مالیات نقل و انتقال پایه معاف هستند، از قبل دریافت نمی شود (به دنبال آن فرآیند بازپرداخت، ما انتظار داریم که اداره مالیات ULA ی،ان باشد، مانند که اگر انتقالی طبق یکی از معافیت های مالیاتی انتقال پایه معاف باشد، مؤدی موظف به پرداخت مالیات ULA و سپس درخواست بازپرداخت نخواهد بود.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: املاک و مستغلات و ساخت و ساز از ایالات متحده

آیا مدیران مالی باید فضای اداری خود را حفظ کنند؟

آلوارز و مارسال

از آنجایی که تعادل کار/زندگی، بهره وری و مشارکت کارکنان در خط مقدم گفت،ای کاری برای مدیران بوده است، رویکرد اصلاح روش ها، زمان ها و مکان های کار انجام می شود…


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1339750